abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185998437
Ik heb afgelopen week een tweedehands gasfornuis op de kop getikt via marktplaats. Nu heb ik me voor ik hem aan ging sluiten natuurlijk even ingelezen hoe je dat goed doet. Teflontape gehaald, koppelstukje en alles.

Nu is mijn probleem alleen dat wat ik ook doe, de aansluiting niet goed zit bij het gasfornuis zelf. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen maar de aansluiting bij het fornuis waar ik het koppelstuk op moet draaien zit niet goed op leiding die het fornuis ingaat vast. Er zit echt gigantische veel speling in zoals je op de video hier kan zien:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Weet een van jullie hoe ik dit op kan lossen?

Edit: ik heb dus hetzelfde probleem als hier: https://www.werkspot.nl/o(...)-gasfornuis-met-oven

[ Bericht 10% gewijzigd door deindeixis op 02-04-2019 22:45:48 ]
pi_185998981
quote:
Yess die had ik al gezien maar ik heb dus al zo'n koppelstuk waar ze het daar over hebben er al op zitten

[ Bericht 0% gewijzigd door deindeixis op 02-04-2019 22:00:02 ]
pi_185999195
Heb je wel een nieuwe gasslang gekocht?
pi_185999309
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 april 2019 21:31 schreef deindeixis het volgende:
Ik heb afgelopen week een tweedehands gasfornuis op de kop getikt via marktplaats. Nu heb ik me voor ik hem aan ging sluiten natuurlijk even ingelezen hoe je dat goed doet. Teflontape gehaald, koppelstukje en alles.

Nu is mijn probleem alleen dat wat ik ook doe, de aansluiting niet goed zit bij het gasfornuis zelf. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen maar de aansluiting bij het fornuis waar ik het koppelstuk op moet draaien zit niet goed op leiding die het fornuis ingaat vast. Er zit echt gigantische veel speling in zoals je op de video hier kan zien:
[ link | afbeelding ]

Weet een van jullie hoe ik dit op kan lossen?
Wat ben je met die teflontape van plan?

Hopelijk wikkel je dat niet om de schroefdraad waar de gasslang straks op gaat?
In de koppeling van de slang zit een afdichtingsrubber, als het goed is.
pi_185999408
Hier een filmpje van Etna. Laat alles duidelijk zien.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Klusadvies | Gaskookplaat monteren (video)

pi_185999424
quote:
Wat ben je met die teflontape van plan?

Hopelijk wikkel je dat niet om de schroefdraad waar de gasslang straks op gaat?
In de koppeling van de slang zit een afdichtingsrubber, als het goed is.
Ik heb de teflontape gebruikt voor tussen de aansluiting van het gasfornuis en het koppelstuk. Er zit inderdaad een rubberen ring op de koppeling van de slang
pi_185999428
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 22:07 schreef Ivo1985 het volgende:
Heb je wel een nieuwe gasslang gekocht?
Yes!
pi_185999771
Ik dacht dat het een foto was maar het is een filmpje.
woef
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop