Yess die had ik al gezien maar ik heb dus al zo'n koppelstuk waar ze het daar over hebben er al op zittenquote:Op dinsdag 2 april 2019 21:50 schreef rutger05 het volgende:
K&W / fornuis gekocht, gasslang past niet
Wat ben je met die teflontape van plan?quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:31 schreef deindeixis het volgende:
Ik heb afgelopen week een tweedehands gasfornuis op de kop getikt via marktplaats. Nu heb ik me voor ik hem aan ging sluiten natuurlijk even ingelezen hoe je dat goed doet. Teflontape gehaald, koppelstukje en alles.
Nu is mijn probleem alleen dat wat ik ook doe, de aansluiting niet goed zit bij het gasfornuis zelf. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen maar de aansluiting bij het fornuis waar ik het koppelstuk op moet draaien zit niet goed op leiding die het fornuis ingaat vast. Er zit echt gigantische veel speling in zoals je op de video hier kan zien:
[ link | afbeelding ]
Weet een van jullie hoe ik dit op kan lossen?
Ik heb de teflontape gebruikt voor tussen de aansluiting van het gasfornuis en het koppelstuk. Er zit inderdaad een rubberen ring op de koppeling van de slangquote:Wat ben je met die teflontape van plan?
Hopelijk wikkel je dat niet om de schroefdraad waar de gasslang straks op gaat?
In de koppeling van de slang zit een afdichtingsrubber, als het goed is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop