Sssst dwergje.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Neee hee ben niet zo groot
Wij kijken en zien en horen een inbuseel als Gerrit zoiets zeggen over Mylène...en sommigen denken danquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iets wat hij toen riep uit emotie , maar om dat nou serieus te nemen is een beetje zwakzinnig
Top TT.quote:
Waar gaan we vechtenquote:
Love you tooquote:
Als ze dit geweten had, had ze hem links laten liggen. Een vieze hond is het.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:02 schreef krabje het volgende:
[..]
en daarom had ze er niet in moeten gaan,want je zegt het al ,is een ex en waarom wil ze erin en dan zo binnen komen zoals zij deed op die hakken en ger laten schrikken,ik vind het een idiote actie.
Weer zo'n dooddoener. Zucht!quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
Tadaaa,Gerrit is een loverboy.En Mylène een heilige maagd.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ze dit geweten had, had ze hem links laten liggen. Een vieze hond is het.
Nou nou poeh poeh wat een bedreigingquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:13 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Wij kijken en zien en horen een inbuseel als Gerrit zoiets zeggen over Mylène...en sommigen denken danbe my guest en anderen vinden het een bedreiging, meningen verschillen....
Maar niet voor moeders, en alle moeders voelen dat als een bedreiging, als iemand dat zegt over jouw kind.
Je wilde toch weten of ik kinderen had? Vraag mij nog steeds af waarom je dat vroeg.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:03 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Rustagh...tis een soap hoor...neem t allemaal niet zo serieus
Tis haar hondje....belonen,straffen...t hoort allemaal bij de opvoedingquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:14 schreef Jemoederniet het volgende:
Gisteren lag Kaylee nog enorm irritant te zeuren, en vandaag beloont Dylan dat gedrag door iets liefs te doen in de iglo.
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:16 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Tis haar hondje....belonen,straffen...t hoort allemaal bij de opvoeding
Jij bent geen partij voor mij.Ik sloop je.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:16 schreef Amphorapotje het volgende:
Vraagje; is er ooit in het Utopia tijdperk weleens zo'n brief door de redactie door gelaten, die ook nog eens hardop werd voorgelezen??????
Talpa heeft het weer op de rit gezet, zal wel een bonus tegenover staan.
Ik zie zojuist dat ik niet de enige ben die zich dat afvraagtquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je wilde toch weten of ik kinderen had? Vraag mij nog steeds af waarom je dat vroeg.
kijk je wel 20 uur anders je mening voor je houden graagquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je wilde toch weten of ik kinderen had? Vraag mij nog steeds af waarom je dat vroeg.
LBquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:18 schreef VitaSackville het volgende:
[..]
Ik zie zojuist dat ik niet de enige ben die zich dat afvraagt
Nee, ik zal niet de enige zijn. Ik ga niet oordelen over wat je kunt of niet kunt. Ik heb mijn mening gegeven en dat is het voor mij.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja hoor. Jij bent vast de enige in de wereld die dingen los van elkaar kan zien. Not dus
Voor mij hebben anderen personen, hoe ik ze zie totaal niks te maken met of ze met Jessie omgaan of niet.
Ik kan gelukkig de dingen nog gescheiden zien zoals velen hier. Maar een aantal totaal niet terwijl ze dat wel verkondigen
Dylan hoopt stilletjesquote:Op dinsdag 2 april 2019 19:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kweel & Dill
romantisch in de Iglo
2 jaar samen vieren
zachtjes tikt de regen op ut plastic
kusjes geven
panekoek met aarebei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |