quote:Komt eraan
Op maandag 6 januari 2003 13:53 schreef Fannetje het volgende:[..]
Ja hoor, mail me maar even
Voor brand-en verzendkosten mag je 'm hebben
quote:Snap ik
Op maandag 6 januari 2003 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Fannetje, het is een beetje illegaal om hier een cd-rom aan te bieden. Als moderator zijnde *kuch* moet ik je hier even op wijzen. Correspondentie met Fannetje via haar e-mail over haar dieetsuccessen is uiteraard altijd mogelijk.
quote:Je mag alle berichten verwijderen hoor
Op maandag 6 januari 2003 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Fannetje, het is een beetje illegaal om hier een cd-rom aan te bieden. Als moderator zijnde *kuch* moet ik je hier even op wijzen. Correspondentie met Fannetje via haar e-mail over haar dieetsuccessen is uiteraard altijd mogelijk.
quote:ik heb hem voor 5 euro vandaag besteld
Op maandag 6 januari 2003 13:48 schreef Fannetje het volgende:
Overigens wel een gouden handeltje, zo'n cd-rom.
Ik zie op marktplaats verschillende advertenties van mensen die een kopie van de cd-rom verkopen voor 8 euro. En er zijn dan ook nog mensen die er zelfs 10 euro voor bieden
Maar goed... het is voor een goed doel!!!!
Ik weeg nu 80 kilo en ik wil wegen 65 kilo (liefst mijn oude gewicht van 60 kilo terug, maar dat haal ik nooit denk ik)
Ik ga de mailinglist met de startgrafiekjes zo doormailen.
Wie hebben zich aangemeld:
Glossy, Esk, Miss_Sly, Essebes, Fannetje, Lilithu, Swatkat, Lurky en Jojogirl.
Wie stonden op de vorige lijst waarvan ik nog niets heb gehoord:
Muus, Jessie, Gia, TMoose, Bolletje, Isabeau, Nausicaa, ET, Danny, Knorretje, Nyame en Babybuikje.
Iedere dinsdagavond/woensdagmorgen ga ik de lijst bijwerken. Van wie ik op maandagavond nog geen nieuw gewicht heb die mail ik dan, die krijgen nog de kans tot dinsdagavond. Daarna werk ik de lijst bij en verzend ik hem.
Mochten er nog mensen bij willen zodat ze precies zien hoeveel ze per week afvallen, mail me dan.
Eefje@het-kleintje.nl
Isa: als je de lijst gaat aanpassen mag je mij erbij zetten:
Mijn gegevens:
lengte: ongeveer 1m72 (het is erg moeilijk jezelf te meten)
begin gewicht: 95 kg
huidig gewicht: 88 kg
streefgewicht: 75 (om te beginnen)
Mijn uiteindelijke doel is de jurk die ik aanhad met het afdansen weer passen. En dat moet er zo'n 25 kilo af ben ik bang.
quote:Waar?
Op maandag 6 januari 2003 14:19 schreef glossy het volgende:[..]
ik heb hem voor 5 euro vandaag besteld
quote:bij iemand van markt plaats
Op maandag 6 januari 2003 16:05 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Waar?
Ik ben dit nou eenmaal begonnen en ik ga dit positief afmaken ook, zelfs al duurt het jáááren (hopelijk niet
)
Een tijdje geleden meldde ik al dat ik weer begonnen was, WAS inderdaad. Met het begin van het nieuwe jaar wilde ik het weer iets fanatieker gaan doen, maar alleen al door dat voornemen ben ik toch wel een beetje in de stress geschoten met het resultaat dat ik meer heb gegeten dan het afgelopen half jaar bij elkaar! (jaja, da's overdreven, maar het voelt wel zo)
Nou moet ik dus echt weer die stap zetten, en dat valt erg tegen, iedere dag weer is het morgen, want iedere dag weer ben ik of niet zo lekker, of heb ik het zo koud dat ik echt warme chocomel met slagroom MOET hebben, nu ben ik weer ongesteld dus dat helpt ook al niet enz... enz....
Gisteren een wandeling gemaakt van 7,5 uur door de duinen en over het strand, met tussendoor nog lekker "back to de basisschool" waarbij we spelletjes hebben gedaan als tikkertje ect. (waarbij je in het mulle zand echt veel verbrand volgens mij) Iedere kilo teveel voelde ik op een gegeven moment echt zitten, het was niet zozeer het geval dat ik te weinig conditie heb voor zo'n wandeling ect, maar alle ballast die ik meesjouwde op mijn heupen en kont zat me gruwelijk in de weg.
WAT is het dan nog dat het zo moeilijk maakt om die stap te zetten naar weer beginnen? Herkent iemand dit, en wat zou ik eraan kunnen doen? Want ik wil echt reuzegraag, maar het lúkt maar gewoon niet
quote:Wil je me dan even mailen?
Op maandag 6 januari 2003 16:22 schreef Nyame het volgende:
Kleintje, ik wil ook weer graag op de mailinglijst!
En in de beginlijst wil ik ook graag blijven staan.
En dan graag met je startgewicht (NU), wat je al afgevallen bent en wat je streefgewicht is!
Tnx!
If we wait for the moment when everything
absolutely everything is ready
we shall never begin ![]()
Het probleem is dat je twee vooruitzichten hebt: het ene is een slankere jij en dat is natuurlijk heel leuk, maar het tweede vooruitzicht is dat je daar dingen voor moet opofferen.. En dat is minder. Maar probeer jezelf op te trekken: als je nu niet lijnt kunnen de kilo's er blijven bijkomen, wat wil zeggen dat er bij je volgende poging nog meer afmoeten... Als je nu opnieuw begint heb je al een voorsprong.
Stel jezelf voor hoe dingen zouden zijn als je slanker was, denk na over de volgende zomer vol complimentjes, enz...
Is diëten dan zo'n grote opoffering? We sleuren je er allemaal wel door, en je was zo goed bezig.
Als je het echt wilt dan moet het je lukken, eens je weer begonnen bent gaat alles als voor je dipje. Succes hoor!
Gisteren voor het eerst weer softball-zaaltraining gehad. En ook al ben ik de afgelopen maanden redelijk sportief geweest, nu ben ik helemaal gebroken. Kennelijk gebruik ik al m'n spieren met softball toch heel anders dan tijdens het fitnessen, want deze spierpijn is echt niet leuk meer.
Maargoed, vanavond ga ik toch maar naar de sportschool. Heb vandaag al gemerkt dat als ik ga stilzitten, ik daarna helemaal niet meer overeind kom, en verder ben ik erg benieuwd naar de stand van de weegschaal (en als ik m'n gewicht niet doormail vandaag volgen er represailles van Kleintje
).
* Jojogirl voelt zich alleen wel een jaar of 95 als ze opstaat uit een stoel
quote:Ik wil ook graag op de lijst komen staan
Op maandag 6 januari 2003 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik vroeg me af wie er van die lijst hierboven nog steeds aan het lijnen is. Van sommigen heb ik het idee dat ze zich ooit 1x ergens gemeld hebben, maar daar hoor/lees je niets meer over. Ik wilde deze maand die lijst een keer 'verschonen', dus roep even als je nog meelijnt
En ik ben ook benieuwd of die cd wat is, glossy. Heb je mooi goedkoop op de kop getikt!
Ik heb bij wijze van goede start zojuist de koelkast uitgeruimd. Rigoreus een aantal left-overs van Kerst en O&N weggedonderd. Opgeruimd staat netje, kan ik er ook niet meer aanzitten
Wat heb ik vandaag op:
125 ml. melk, 20 gram cornflakes en zoetstof.
3 bruine botterhammen met slankie 20+ smeerkaas.
1 opkikker pittige kip bouillon
3 mandarijnen, 1 appel
30 gram ongekookte rijst (is 100 gram gekookt), groene kool, gehakt wat gekookt is in bouillon (ingerold in de bladeren groene kool).
1 mueslireep van Muesli + met noten en chocolade (2 punten!!!!)
Ik mag van mezelf gewoon niet meer. Ik zit nu op 16,5 punt, ik mag er 18.
Heb een half uur gefietst dus dat zijn 2 bonuspunten!
Dus... 3,5 punten over die ik kan sparen voor het weekend... al die verjaardagen!
Maar ow... wat heb ik nu zin in iets lekkers!
Maar ik doe het niet.. ik weiger!!!

En kom op allemaal, we kunnen het. Velen zijn al zo ver gekomen, laat nu niet de moed zakken op het laatste stuk; dat zou zo zonde zijn. En voor de mensen die net beginnen; je kunt het echt, het begin is lastig, maar daarna gaat het steeds makkelijker al komen er altijd weer nieuwe verleidingen en moeilijke momenten. Maar uiteindelijk komen we er wel met z'n allen. ![]()
* Jojogirl baalt een beetje. Ik hoopte op een gewicht beginnend met een 7, maar het was 81,4. Ruim een kilo aangekomen sinds vorige week dus. Volgensmij heeft m'n lichaam nu pas door wat ik met de feestdagen allemaal gegeten heb, of weegt spierpijn heel veel. ![]()
Het sporten was wel lekker en de sauna erna nog veel lekkerder. Hopen dat m'n spierpijn morgen weg is en niet nog erger dan vandaag.
quote:
Op maandag 6 januari 2003 15:29 schreef Kleintje het volgende:
Wie stonden op de vorige lijst waarvan ik nog niets heb gehoord:
Muus, Jessie, Gia, TMoose, Bolletje, Isabeau, Nausicaa, ET, Danny, Knorretje, Nyame en Babybuikje.Iedere dinsdagavond/woensdagmorgen ga ik de lijst bijwerken. Van wie ik op maandagavond nog geen nieuw gewicht heb die mail ik dan, die krijgen nog de kans tot dinsdagavond. Daarna werk ik de lijst bij en verzend ik hem.
Mochten er nog mensen bij willen zodat ze precies zien hoeveel ze per week afvallen, mail me dan.
Eefje@het-kleintje.nl
quote:[
Op maandag 6 januari 2003 13:21 schreef Isabeau het volgende:Enne, ik wil ook wel op de mailinglist (isabeau@fok.nl)
Kleintje!!! *kuch* *schreeuw om aandacht* ![]()
(Fijn dat je het per dinsdag doet, ik weeg me namelijk 1x per week op dinsdag ochtend. Ben vaak tot maandag in Den Haag en daar kan ik me dan 's ochtends niet wegen)
Ik weeg nu trouwens 87,8 kg en ben 1m67
nu ben ik weer begonnen, nieuw jaar , frisse start ![]()
startgewicht 65 kilo ![]()
streefgewicht onder de 60 kilo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |