Vind ik ook niet verkeerdquote:
Nee, ga denk ik nooit in een stad wonen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:47 schreef RensAjacied het volgende:
Leeuwarden is echt cheap wonen inderdaad. Maxigodius ga je nog in centrumpje wonen maat
Waarom niet? Stad is genot.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, ga denk ik nooit in een stad wonen.
lolquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
das waar, maar nog sneller als je in breda zit.quote:
Prima stad man.quote:
Oeh ik wel denk ik. Maar als ik een gezin krijg sowieso in een dorpquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooie dom, prima eten en goed bier. Prima stad.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prima stad man.
Ik begrijp nog altijd niet hoe je op amper 15 minuten rijden voor halve prijs uit eten gaat.
Wat heb je tegen buitenlanders?quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
En minder (lees vrijwel geen) buitenlanders.
Ik weet niet zo goed wat ik van Breda vindquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
das waar, maar nog sneller als je in breda zit.
Ruimte is er ook in de stad. Je moet alleen wat meer geld neerleggenquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind ik niet. Veel meer ruimte hier.
JA totdat de buitenlanders zich zo hebben volgefokt ze ook naar de randdorpen trekken.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
En minder (lees vrijwel geen) buitenlanders.
Het is een Fries voor hem alles ten zuiden van de Tsjonger een buitenlander.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb je tegen buitenlanders?
Ik pak hier een TR voor mee.
Ik voel er niks bij, maar verder dan de rechtbank kom ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik van Breda vind
En daar heb ik vrij weinig behoefte aan als ik hier prima kan wonen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ruimte is er ook in de stad. Je moet alleen wat meer geld neerleggen
Absoluutquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Eindhoven doet ook enorm dorps aan vergeleken met Amsterdam of Rotterdam.
Doe mij dan maar Tilburg; het Rotterdam van Brabant.quote:Op dinsdag 2 april 2019 16:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik van Breda vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |