Ik snap hier geen klote van.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar heb net om wat opheldering gevraagd nadat ze in de app hebben gezegd officieel dat ze er mee stopte.
Zodat ook Adriaan het zou weten (maar die wist het al want ik belde 'm)
Ik drink geen bier dus beetje matig dit.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ooit kom ik nog eens langs met een kratje bier
Misschien had je dan ook gewoon voor eeuwig thuis moeten blijven wonenquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik zou gewoon willen dat ik zoveel geld aan games uit kon geven.
Er is nog geen ophelderingquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar heb net om wat opheldering gevraagd nadat ze in de app hebben gezegd officieel dat ze er mee stopte.
Zodat ook Adriaan het zou weten (maar die wist het al want ik belde 'm)
Wie zegt dat jij iets krijgt?quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik drink geen bier dus beetje matig dit.
ik kan echt meer dan 1 PS4's kopen als ik wil, zo rijk ben ik nuquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik zou gewoon willen dat ik zoveel geld aan games uit kon geven.
Ja was het maar zo'n feest. Heb een vakantie geboekt en nieuwe gordijnen gekocht.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien had je dan ook gewoon voor eeuwig thuis moeten blijven wonen
Mwa, een persoonlijkheid die veel geduld en aanpassingen vergt ben ik het niet mee eens. Dat lijkt misschien zo i.v.m mijn uitspattingen op FOK!, maar ik heb er met vrienden nooit last van en had er in de band ook echt nooit last van buiten de saxofoonmevrouw.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Er is nog geen opheldering
Alleen kwam kat net met "We hebben aangegeven dat we er mee gaan stoppen en willen het nog even afsluiten donderdag"
Maar ikvroeg daana om opheldering en naja.. ben benieuwd of dat er komt
Het gaat nu om 2 kanten he.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:14 schreef Solotov het volgende:
[..]
jonge kk lekker op met die willekeurige quotes
Het gaat nu om 2 kanten he.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mwa, een persoonlijkheid die veel geduld en aanpassingen vergt ben ik het niet mee eens. Dat lijkt misschien zo i.v.m mijn uitspattingen op FOK!, maar ik heb er met vrienden nooit last van en had er in de band ook echt nooit last van buiten de saxofoonmevrouw.
Ik zorg wel dat ik wat te smoken bij me heb dan.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Best wel maar wel naar de juiste personen
oh kutquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het gaat nu om 2 kanten he.
Er zat een saxofoniste in, die is er vrijdag uitgestapt omdat ik behoorlijk tegen haar ben uitgevallen
En vandaag na het optreden hebben 2 andere leden besloten er mee te stoppen.
Ik ben niet boos, maar teleurgesteld eerder
Want dat het liep zoals het liep met dat saxofoonvrouwtje is kut, ben ik 100% aansprakelijk voor. Maar ik ben ook van mening dat dit niet het einde van de band had hoeven betekenen.
In elk geval niet zo abrupt, want zo voelt het wel..
bedankt Hansquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het gaat nu om 2 kanten he.
Er zat een saxofoniste in, die is er vrijdag uitgestapt omdat ik behoorlijk tegen haar ben uitgevallen
En vandaag na het optreden hebben 2 andere leden besloten er mee te stoppen.
Ik ben niet boos, maar teleurgesteld eerder
Want dat het liep zoals het liep met dat saxofoonvrouwtje is kut, ben ik 100% aansprakelijk voor. Maar ik ben ook van mening dat dit niet het einde van de band had hoeven betekenen.
In elk geval niet zo abrupt, want zo voelt het wel..
subtiele afwijzingquote:Op dinsdag 2 april 2019 14:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij wilt zo graag mijn zaad dat het eigenlijk niet leuk meer is.
Hoezo niet leuk meer is?quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij wilt zo graag mijn zaad dat het eigenlijk niet leuk meer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |