Gefeliciteerd! Had me een erg leuke speler voor PSV geleken.quote:Op maandag 22 juli 2019 13:12 schreef GGMM het volgende:
twitter:FreekJansen_AD twitterde op maandag 22-07-2019 om 13:08:45Medische keuring Edson Alvarez voltooid. Deal volledig rond. Contract voor vijf jaar. Transfersom van 15 miljoen euro. #Ajax https://t.co/WskXt0USX6 reageer retweet
Thanks, maar ik wil het eerst nog zien. Zou niet de eerste keer zijn dat zo'n jongen verschrikkelijk tegenvalt, en na 1,5 wedstrijd op de tribune eindigt.quote:Op maandag 22 juli 2019 14:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Had me een erg leuke speler voor PSV geleken.
Zeg jij altijd bedankt wanneer andere mensen gefeliciteerd worden?quote:Op maandag 22 juli 2019 15:19 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Thanks, maar ik wil het eerst nog zien. Zou niet de eerste keer zijn dat zo'n jongen verschrikkelijk tegenvalt, en na 1,5 wedstrijd op de tribune eindigt.
Moet jij de snaren van je Stagg brandhout niet verwisselen ofzo?quote:Op maandag 22 juli 2019 15:22 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zeg jij altijd bedankt wanneer andere mensen gefeliciteerd worden?
Snor lijkt inderdaad steeds senieler te worden.quote:
Beide teams blij.quote:Op woensdag 1 december 2021 14:42 schreef PSVCL het volgende:
Gelukkig heeft ie voor ajax gekozen anders had PSV Sangare nooit aangetrokken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |