quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
geen idee, het is daar toch nooit de dag voor?
MUZ / [doe mee] FOK! singles (songs)-top 100 allertijden 2018quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat luister je dan?
Ik vind Tillie geniaalen dit nieuwe nummer + clip vind ik ook geniaal
ben het ook niet eens met kritiek maar misschien mis ik iets. En jij weet toch niet waar ik het over heb nu dus check gewoon even die nieuwe single
bootybuilding is voor vrouwen tardisquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:20 schreef TARDIS. het volgende:
in de gym aan het werken aan m'n derrière
wist je dat de bassist van black sabbath een villa fan is en zelfs wel eens opgetreden heeft met een Villa basgitaarquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
MUZ / [doe mee] FOK! singles (songs)-top 100 allertijden 2018
Dit ongeveer
Ik zal eens checken, klinkt als Tilburg
Wat een klassiekertjesquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
MUZ / [doe mee] FOK! singles (songs)-top 100 allertijden 2018
Dit ongeveer
Ik zal eens checken, klinkt als Tilburg
Geboren in Aston zie ik, dus niet zo heel gekquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
wist je dat de bassist van black sabbath een villa fan is en zelfs wel eens opgetreden heeft met een Villa basgitaar
quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geboren in Aston zie ik, dus niet zo heel gek
want je houdt niet van wijven?quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als je hem nou voortaan in de OP zet in de Villareeks in plaats van dat wijf met die balonnen
Oud van binnen, jong van buiten. Ideale eigenschappen voor een manquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat komt gewoon omdat je oud bent, niks om trots op te zijn
Daar mag je best trots op zijn, heeftie toch maar gehaaldquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat komt gewoon omdat je oud bent, niks om trots op te zijn
als je de 25 niet haalt ben je anders ook gewoon echt een loserquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar mag je best trots op zijn, heeftie toch maar gehaald
ja, dat heeft iedereen wel een beetje denk ikquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:32 schreef McGrath het volgende:
wel een leuk topic trouwens, alleen zou je bij mij de laatste 60 niet te serieus moeten nemen, omdat ik echt niet op een logische manier een top 100 kan maken
Wat zou je top vijf zijn? Dat lukt mij zelf al nooitquote:Op dinsdag 2 april 2019 10:32 schreef McGrath het volgende:
wel een leuk topic trouwens, alleen zou je bij mij de laatste 60 niet te serieus moeten nemen, omdat ik echt niet op een logische manier een top 100 kan maken
quote:Op dinsdag 2 april 2019 10:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
als je de 25 niet haalt ben je anders ook gewoon echt een loser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |