Wat zou @Nober daarvan vinden?quote:Op maandag 1 april 2019 21:36 schreef Evertjan het volgende:
Die nieuwslezeres bij Genee is wel een lekker ding
4 keer kan je een elftal niet aan het voetballen krijgen is wel iets meer dan ''eigenwijs'' zijn ja. Kan je van Bosz niet zeggen (ook al vliegt die soms uit de bocht)quote:
Celene-godin, nu ook omroepster bij Veronica.quote:Op maandag 1 april 2019 21:36 schreef Evertjan het volgende:
Die nieuwslezeres bij Genee is wel een lekker ding
Niet gelezen.quote:Op maandag 1 april 2019 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
''AUF GEHT'S DEUTSCHLAND!!
Ik wil KAMPFGEIST zien VERDAMMT NOCH MAL!! Laat de hele wereld maar bang van ons worden, die hollanders hebben een mietjes/net niet mentaliteit, wij zullen eens laten zien wie de richtige Kampfgeist hebben! Er vol op klappen, het GRAS OPVRETEN en GAAN! Ook soms vieze tackels en overtredingen, dat hoort allesmaal bij DE WINNAARSMENTALITEIT! Verslappen is GEEN optie, doorgaan tot de ALLERLAATSTE seconde! Ik wil strijd, EINSATZ en ARBEITSLUST zien! Nogmaals, tot de LAATSTE seconde! Gaan we dat doen! JAAAA Dat gaan wij doen RAAAAAAAH!!!
DEUTSCHLAND! DEUTSCHLAND! DEUTSCHLAND! AUF ZUM WM-FINALE!''
Niet gelezen maar ik kan raden dat het niet grappig is.quote:Op maandag 1 april 2019 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
Ik wil KAMPFGEIST zien VERDAMMT NOCH MAL!! Laat de hele wereld maar bang van ons worden, die hollanders hebben een mietjes/net niet mentaliteit, wij zullen eens laten zien wie de richtige Kampfgeist hebben! Er vol op klappen, het GRAS OPVRETEN en GAAN! Ook soms vieze tackels en overtredingen, dat hoort allesmaal bij DE WINNAARSMENTALITEIT! Verslappen is GEEN optie, doorgaan tot de ALLERLAATSTE seconde! Ik wil strijd, EINSATZ en ARBEITSLUST zien! Nogmaals, tot de LAATSTE seconde! Gaan we dat doen! JAAAA Dat gaan wij doen RAAAAAAAH!!!
Hahahahahaquote:Op maandag 1 april 2019 21:38 schreef Caland het volgende:
Bij ons ging er vrijdag een mail uit dat je voortaan je kenteken moest registreren om het parkeerterrein op te mogen
Dat bleek dus een 1 april grap
Wat hebben we gelachen zeg
Zo zeg dat hakt er wel inquote:Op maandag 1 april 2019 21:38 schreef Caland het volgende:
Bij ons ging er vrijdag een mail uit dat je voortaan je kenteken moest registreren om het parkeerterrein op te mogen
Dat bleek dus een 1 april grap
Wat hebben we gelachen zeg
Japiegodquote:Op maandag 1 april 2019 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
Soms denk ik dat ik niet gemaakt ben voor het kantoorlevenquote:
Klopt; maar met een leuke visie koop je ook geen koekjes. Bosz blijft hameren op zijn speelwijze maar wordt constant op dezelfde manier afgetroefd. Zo'n filosoof heb je ook in Spanje bij Betis die letterlijk elke uitwedstrijd onder de voet wordt gelopen.quote:Op maandag 1 april 2019 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
4 keer kan je een elftal niet aan het voetballen krijgen is wel iets meer dan ''eigenwijs'' zijn ja. Kan je van Bosz niet zeggen (ook al vliegt die soms uit de bocht)
We gaan lekker samen ondernemen maatje komt goedquote:Op maandag 1 april 2019 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ik niet gemaakt ben voor het kantoorleven
Zo’n 5 dagen per week
Dat is de ware Cruijff-manier . Alsof ze een soort sekte hebben waar ze gehersenspoeld worden tot in het extreme.quote:Op maandag 1 april 2019 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klopt; maar met een leuke visie koop je ook geen koekjes. Bosz blijft hameren op zijn speelwijze maar wordt constant op dezelfde manier afgetroefd. Zo'n filosoof heb je ook in Spanje bij Betis die letterlijk elke uitwedstrijd onder de voet wordt gelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |