huh wat HAHAHAHAHAHAquote:
Als PSV zakelijk blijft spelen niet natuurlijk. Ligt puur aan hoeveel punten ze allebei nog gaan morsen. Ajax heeft van dat laatste ook wel een handje.quote:
PSV hooguit tegen AZ misschien, maar zie ook dat niet gebeurenquote:Op maandag 1 april 2019 19:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als PSV zakelijk blijft spelen niet natuurlijk. Ligt puur aan hoeveel punten ze allebei nog gaan morsen. Ajax heeft van dat laatste ook wel een handje.
gewoon alles op Juventusquote:Op maandag 1 april 2019 19:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ajax moet nu gewoon alles zetten op het feit dat ze vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen. Dan kan het nog goedkomen.
Beter een Champions League Cup dan zo'n lullig schaaltje of niet dan hahaquote:
@Vanillekwark denkt daar anders over.quote:Op maandag 1 april 2019 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beter een Champions League Cup dan zo'n lullig schaaltje of niet dan haha
PL heeft een beker, geen schaal.quote:Op maandag 1 april 2019 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:vanillekwark denkt daar anders over.
Ja je snapt me wel hehquote:Op maandag 1 april 2019 19:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
PL heeft een beker, geen schaal.
Die stond 10 maanden geleden nog zogenaamd achter die blunderende keeperquote:Op maandag 1 april 2019 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:vanillekwark denkt daar anders over.
Ja gek he, dat ik achter mn spelers sta, zo als supporter enzoquote:Op maandag 1 april 2019 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die stond 10 maanden geleden nog zogenaamd achter die blunderende keeper
had hij die bal dan niet tegen kunnen houden?quote:Op maandag 1 april 2019 19:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die stond 10 maanden geleden nog zogenaamd achter die blunderende keeper
zal ie veel aan hebben gehadquote:Op maandag 1 april 2019 19:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja gek he, dat ik achter mn spelers sta, zo als supporter enzo
nee, hij had het te druk met posts weghalenquote:Op maandag 1 april 2019 19:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
had hij die bal dan niet tegen kunnen houden?
quote:Op maandag 1 april 2019 19:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zeker omdat Ajax nog niet gewonnen heeft
Sjonge jongequote:Op maandag 1 april 2019 19:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik lul maar wat
Gaat ook niet gebeuren amigoquote:Op maandag 1 april 2019 19:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Komt omdat LFC nog geen kampioen is
bek houwequote:Op maandag 1 april 2019 19:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren amigo
'geluk'quote:Op maandag 1 april 2019 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
Liverpool mag blij zijn dat het nog kans maakt, wat teringveel mazzel hebben die zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |