quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal vastmaken en dat gaasje wegknippen
quote:Op maandag 1 april 2019 17:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal vastmaken en dat gaasje wegknippen
Tot morgen
Zonder wrijving geen glans
quote:Op maandag 1 april 2019 17:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]Wat een hippe jasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal vastmaken en dat gaasje wegknippen
Oh ja wie zei dit ook alweer.quote:Op maandag 1 april 2019 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik zag net die foto van jou en hoink![]()
![]()
. Tering, wat ben jij lelijk, lijkt op Hans Sibbel man.
Sorry, maar vanaf nu ga ik niet eens meer op je reageren.
Lelijk nee. Ordinair ja.quote:
Die man is toch hartstikke knap?quote:
denk jij dat ons aller Ajax met de schaal omhoog staat over 7 wedstrijden?quote:Op maandag 1 april 2019 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die man is toch hartstikke knap?
Maat ik heb geen idee het kan alle kanten op wat mij betreft. Ik laat het wel over me heen komen.quote:Op maandag 1 april 2019 18:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
denk jij dat ons aller Ajax met de schaal omhoog staat over 7 wedstrijden?
haha dat zei je moeder vannacht ookquote:Op maandag 1 april 2019 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maat ik heb geen idee het kan alle kanten op wat mij betreft. Ik laat het wel over me heen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |