hahaha ja.. da was wat bij de eerste goal van Fortuna.. de VAR doet het niet.. en dat zo'n scheids dan moet komen zeggen dat ze het niet weten want de VAR doet het niet.quote:Op maandag 1 april 2019 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met de VARJAX weet je het nooit.
quote:Op maandag 1 april 2019 16:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahaha ja.. da was wat bij de eerste goal van Fortuna.. de VAR doet het niet.. en dat zo'n scheids dan moet komen zeggen dat ze het niet weten want de VAR doet het niet.
Of zo'n speler van Fortuna die na afloop het verlies afschuift op de VAR die het de eerste helft niet deed. Want ja...zoals hij zei: Wat kun je zonder de VAR??
HELEMAAL NIKS HE OETLUL.. NET ALS DE VORIGE 150 JAAR VOETBAL. HELEMAAL NIKS
Nee was leuk verder alleen die hele kip in de soep had niet gehoeven. Daarna hebben ze gewoon normaal gekookt.quote:Op maandag 1 april 2019 16:17 schreef Catkiller het volgende:
Volgende keer maar gewoon een hotelletje boeken dus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal vastmaken en dat gaasje wegknippen
quote:Op maandag 1 april 2019 17:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal vastmaken en dat gaasje wegknippen
Tot morgen
Zonder wrijving geen glans
quote:Op maandag 1 april 2019 17:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]Wat een hippe jasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal vastmaken en dat gaasje wegknippen
Oh ja wie zei dit ook alweer.quote:Op maandag 1 april 2019 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik zag net die foto van jou en hoink![]()
![]()
. Tering, wat ben jij lelijk, lijkt op Hans Sibbel man.
Sorry, maar vanaf nu ga ik niet eens meer op je reageren.
Lelijk nee. Ordinair ja.quote:
Die man is toch hartstikke knap?quote:
denk jij dat ons aller Ajax met de schaal omhoog staat over 7 wedstrijden?quote:Op maandag 1 april 2019 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die man is toch hartstikke knap?
Maat ik heb geen idee het kan alle kanten op wat mij betreft. Ik laat het wel over me heen komen.quote:Op maandag 1 april 2019 18:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
denk jij dat ons aller Ajax met de schaal omhoog staat over 7 wedstrijden?
haha dat zei je moeder vannacht ookquote:Op maandag 1 april 2019 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maat ik heb geen idee het kan alle kanten op wat mij betreft. Ik laat het wel over me heen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |