Doe de ogen er ook gewoon bijquote:Op maandag 1 april 2019 16:15 schreef Myrr het volgende:
Ik denk aan zalm met huid, maar weet niet wat erbij.
Heyquote:Op maandag 1 april 2019 16:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij je vriendin is het elke dag 1 april
volgens mij zei je net al dat je vanavond aan huid gaat sabbelenquote:Op maandag 1 april 2019 16:15 schreef Myrr het volgende:
Ik denk aan zalm met huid, maar weet niet wat erbij.
Hoiquote:
Haha doet me denken aan Bali waarbij kippenoog in mn eten zat en ik daarna de hele maaltijd netjes mijn eigen braaksel weer heb doorgeslikt tussen elke hap door.quote:
hahaquote:Op maandag 1 april 2019 16:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haha doet me denken aan Bali waarbij kippenoog door mn et en heen zat en ik daarna de hele maaltijd netjes mijn eigen braaksel weer heb doorgeslikt tussen elke hap door.
Hoi Femquote:Op maandag 1 april 2019 16:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Spaggetti met gehaktballetjes met pittige saus
ja mooi zijn gangetjequote:Op maandag 1 april 2019 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is nog niet voorbij. En jij?
Pics?!quote:Op maandag 1 april 2019 16:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nu bezig een grote bloemen applicatie op een lederen jas te krijgen
Hey maatje, gefeli met Willem II hequote:Op maandag 1 april 2019 16:36 schreef Pensylvania het volgende:
Krijg de pest pokke pleuris met je parkeervergunning graf takke tyfes
Thanks!! Beetje geluk moet je afdwingen hequote:Op maandag 1 april 2019 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey maatje, gefeli met Willem II he
3 pingelsquote:Op maandag 1 april 2019 16:39 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Thanks!! Beetje geluk moet je afdwingen he
Die was inderdaad wat discutabel maarrr zoals ik al zei. Geluk moet je afdwingenquote:Op maandag 1 april 2019 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel, al had ik wat twijfels bij die 2e
Met de VARJAX weet je het nooit.quote:Op maandag 1 april 2019 16:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Die was inderdaad wat discutabel maarrr zoals ik al zei. Geluk moet je afdwingen
quote:
quote:Op maandag 1 april 2019 16:43 schreef Pensylvania het volgende:
Jazeker eerste keer ooit in de geschiedenis van de Eredivisie dat iemand een hattrick scoort vanuit 3 penalty's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |