dat past niet eens in het ritmequote:Op maandag 1 april 2019 22:39 schreef Myrr het volgende:
Heuu witte wijn (op het deuntje van heeeeeyyyyy macarena!)
Hoy
hoeren neuken, nooit meer werkenquote:Op maandag 1 april 2019 22:41 schreef Myrr het volgende:
Als jullie zouden weten dat het einde van de mensheid nadert, zeg maar wij zijn de laatste generatie.
Zou je dan;
A yolo
B geen fuck meer geven om milieu
C de rest van je leven wijden aan het opruimen van de aarde voor de wel overlevende soorten
D vul zelf een optie in waar ik iets aan heb
Leukquote:Op maandag 1 april 2019 22:39 schreef Myrr het volgende:
Heuu witte wijn (op het deuntje van heeeeeyyyyy macarena!)
Hoy
Ik ga het noteren bedankt voor de input.quote:Op maandag 1 april 2019 22:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
hoeren neuken, nooit meer werken
gigolo's kan ook natuurlijkquote:Op maandag 1 april 2019 22:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ga het noteren bedankt voor de input.
heb sws een beetje na ons de zondvloed-houding met opkomend technofascismequote:Op maandag 1 april 2019 22:41 schreef Myrr het volgende:
Als jullie zouden weten dat het einde van de mensheid nadert, zeg maar wij zijn de laatste generatie.
Zou je dan;
A yolo
C de rest van je leven wijden aan het opruimen van de aarde voor de wel overlevende soorten
quote:
Kan zijn maar ik heb een seminar over het antropoceen en hoe we daar als mensen wel of niet mee om kunnen gaan.quote:Op maandag 1 april 2019 22:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb sws een beetje na ons de zondvloed-houding met opkomend technofascisme
beter nog ff genieten voordat 1984 letterlijk werkelijkheid wordt
quote:Op maandag 1 april 2019 22:41 schreef Myrr het volgende:
Zou je dan;
A yolo
Ja dat sowieso de eerste periode.quote:
ik denk dat ik allemaal rotstekeningen zou gaan makenquote:Op maandag 1 april 2019 22:41 schreef Myrr het volgende:
Zou je dan;
A yolo
quote:Op maandag 1 april 2019 22:53 schreef Myrr het volgende:
Wil eigenlijk een soort van goodbad iets maken. Heel veel mensen die zwaar vervuilen en dat tot het laatst willen doen kapotdood maken en resomeren of aan dieren voeren en met de rest van de koppen samen een plan bedenken om alles schoon achter te laten. Maar vooral kutmensen doodmaken. Fuck mensenrechten.
Schenk nog maar even bij hahaquote:Op maandag 1 april 2019 22:53 schreef Myrr het volgende:
Wil eigenlijk een soort van goodbad iets maken. Heel veel mensen die zwaar vervuilen en dat tot het laatst willen doen kapotdood maken en resomeren of aan dieren voeren en met de rest van de koppen samen een plan bedenken om alles schoon achter te laten. Maar vooral kutmensen doodmaken. Fuck mensenrechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |