quote:Op maandag 1 april 2019 15:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat dat een temp is die binnen niet snel meer aangenaam te noemen is.
Ik heb hem vorig jaar bijna de hele zomer op 18 graden ingesteld. Dat was perfect.quote:
Dat zal geresulteerd hebben in een stevige energieafrekening?quote:Op maandag 1 april 2019 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar bijna de hele zomer op 18 graden ingesteld. Dat was perfect.
Viel wel mee uiteindelijk.quote:Op maandag 1 april 2019 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal geresulteerd hebben in een stevige energieafrekening?
Zeg dit eens in 1 adem zonder te hijgenquote:Op maandag 1 april 2019 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
woonboot vriend cavia dochter chauffeur
Deze user ken ik welquote:Op maandag 1 april 2019 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Die gasten zeiden dat als je hem de hele zomer aanzet (ik neem aan dag en nacht) op 20.5 graden je dan moet rekenen op een kleine 300/400 euro aan extra stroomkosten.quote:
Oh dag en nacht niet nee, voornamelijk als ik thuis was en das niet veel. Maar toch.quote:Op maandag 1 april 2019 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gasten zeiden dat als je hem de hele zomer aanzet (ik neem aan dag en nacht) op 20.5 graden je dan moet rekenen op een kleine 300/400 euro aan extra stroomkosten.
Afhankelijk van of je een warme zomer krijgt of niet.
Denk dat ik hem alleen in de nacht aanzet of als ik thuiswerk. Slapen met bloedhitte is echt walgelijk.
*strandjequote:Op maandag 1 april 2019 15:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
5 april gaat hem nie worden nie.quote:Op maandag 1 april 2019 15:45 schreef Elan het volgende:
WKN / Voorspellingstopic #1: Wanneer 20 graden in 2019?
Die van jou zit aardig in de richting als je de nieuwste pluim ziet.quote:Op maandag 1 april 2019 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
5 april gaat hem nie worden nie.
haha meer alsquote:Op maandag 1 april 2019 15:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zweet al meer als braddie bij de bakker als ze een vers bruin brood uit de oven halen
quote:Op maandag 1 april 2019 15:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Die van jou zit aardig in de richting als je de nieuwste pluim ziet.
ik slice de boterhammen van je kind, ik heb schijtquote:Op maandag 1 april 2019 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
onze posts zijn verwijderd ALS de bitches die ze zijn
quote:Op maandag 1 april 2019 15:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik slice de boterhammen van je kind, ik heb schijt
Wat stond er danquote:Op maandag 1 april 2019 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
onze posts zijn verwijderd ALS de bitches die ze zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |