Natuurlijk krijg onlo jr. genoeg te etenquote:Op maandag 1 april 2019 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ga denk ik vanavond maar eens sushi bestellen.
Hoe doe jij dat onlogisch? Per sushi wegen? Of visje even eruit peuteren en los wegen? Gemiddelde?
Ik vraag dit niet om je te kutten, ben vooral benieuwd.
En krijgt onlo jr wel fatsoenlijk te eten?
sorry.. was even iets aan het lezen op Discrdquote:Op maandag 1 april 2019 13:41 schreef onlogisch het volgende:
Nog altijd benieuwd naar de lunch van @:Charlotte3
Je komt door de combinatie holocaustgrappen en angerfist UI nu wel echt uitzonderlijk tokkie overquote:Op maandag 1 april 2019 13:52 schreef onlogisch het volgende:
Een combinatie van post 40/45 wordt de TT.
Geef je hem ook een zakje lays chipsquote:Op maandag 1 april 2019 13:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk krijg onlo jr. genoeg te eten
Alleen we eten geregeld wel wat anders t.o.v. elkaar ja
Goedequote:Op maandag 1 april 2019 14:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Je komt door de combinatie holocaust grappen en angerfist UI nu wel echt uitzonderlijk tokkie over
Kirchroa?quote:Op maandag 1 april 2019 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even een weekendje weg geweest, moet ook gebeuren
quote:Op maandag 1 april 2019 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Helaas niet met bierliefhebbers maar wat wijntjes en sangria gaat er ook wel in.
Ik heb deze aflevering nog nooit gezien.quote:
Deze was verloren gegaan en een paar dagen geleden geupload.quote:Op maandag 1 april 2019 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb deze aflevering nog nooit gezien.
Muchos dankios
Leuk dat ze dat 'Bassie is dronken' daarna nog maar een keer hebben gebruiktquote:Op maandag 1 april 2019 15:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Deze was verloren gegaan en een paar dagen geleden geupload.
https://www.nu.nl/film/58(...)den-kwijtraakte.html
Wat voor rare insinuaties maak jij soms toch.quote:Op maandag 1 april 2019 14:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Je komt door de combinatie holocaust grappen en angerfist UI nu wel echt uitzonderlijk tokkie over
Ik zal jou eens flink gebruiken.quote:Op maandag 1 april 2019 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk dat ze dat 'Bassie is dronken' daarna nog maar een keer hebben gebruikt
Weet je waar hij op gestemd heeft?quote:Op maandag 1 april 2019 14:39 schreef Saind het volgende:
[..]
@GGMMquote:Op maandag 1 april 2019 14:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even een weekendje weg geweest, moet ook gebeuren
holocaustgrappen*quote:Op maandag 1 april 2019 14:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |