Ik denk dat ik alleen deze game, AC: Odyssey en Breath of the Wild nog ga spelen dit jaarquote:Op maandag 1 april 2019 13:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hevige geruchten dat TLoU 2 later dit jaar uitkomt
hopelijk Borderlands 3 ook nog dit jaarquote:Op maandag 1 april 2019 13:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alleen deze game, AC: Odyssey en Breath of the Wild nog ga spelen dit jaarVerder is er volgens mij niet veel leuks meer.
Tevens uitstekende TT mijn mooie vriend.
Mario Maker ben ik bang dat ik me ga vervelen omdat ik zelf geen levels ga bouwen. Maar blijft een optie. Borderlands 3 koop ik ook zekerquote:Op maandag 1 april 2019 13:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk Borderlands 3 ook nog dit jaar
Mario Maker 2 is ook een zekerheidje
denk je het zelfquote:Op maandag 1 april 2019 13:46 schreef Driepink het volgende:
Ik hoorde geruchten over een GoT games gemaakt door From Software.
ik heb nooit een level gebouwd in Mario Maker maar heb vele uren plezier gehad met de levels van anderen, het is gewoon een oneindig 2D Mario avontuurquote:Op maandag 1 april 2019 13:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mario Maker ben ik bang dat ik me ga vervelen omdat ik zelf geen levels ga bouwen. Maar blijft een optie. Borderlands 3 koop ik ook zeker
Gaan al geruchten dat Cyberpunk een PS5 launchgame wordt.
Boeit me niets, blij dat die kloteserie tot een conclusie komt en ik kan stoppen met kijken.quote:Op maandag 1 april 2019 13:46 schreef Driepink het volgende:
Ik hoorde geruchten over een GoT games gemaakt door From Software.
denk niet dat ze een japanse ontwikkelaar bekend om hun tyfusmoeilijke games kiezen om een westerse serie voor een zo groot mogelijk publiek te makenquote:Op maandag 1 april 2019 13:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wel een beetje een ruk timing zo met 1 april enzo
Ik ben niet zo bekend met waar elke ontwikkelaar zit enzo.. maar als je het zo brengt zal het wel een 1 april grap zijnquote:Op maandag 1 april 2019 13:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk niet dat ze een japanse ontwikkelaar bekend om hun tyfusmoeilijke games kiezen om een westerse serie voor een zo groot mogelijk publiek te maken
makers van dark souls, bloodborne en sekiroquote:Op maandag 1 april 2019 13:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met waar elke ontwikkelaar zit enzo.. maar als je het zo brengt zal het wel een 1 april grap zijn
Nooitquote:Op maandag 1 april 2019 13:52 schreef TARDIS. het volgende:
Wanneer komt Square Enix eindelijk met die tyfus Avengersgame
keek je laatst ook die nintendo direct rip-off van playstation? was me toch een gevalletje blauwe ballen toen ze Iron-Man lieten zien wat een slechte VR game bleek te zijnquote:Op maandag 1 april 2019 13:52 schreef TARDIS. het volgende:
Wanneer komt Square Enix eindelijk met die tyfus Avengersgame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |