abonnement Unibet Coolblue
pi_185967015


Het is bijna september dus een nieuwe FIFA staat weer voor de deur: FIFA 18 19. De meest populaire en eigenlijk het enige wat boeit op FIFA (lees: wat het meest aan cash oplevert voor EA) is natuurlijk FIFA Ultimate Team, beter bekend als FUT. Dat staat dan ook centraal in deze reeks.

Nieuw dit jaar zijn de tenues van clubs, wat logo updates en nieuwe player faces. Ook is de La Liga een officiële sponsor dus alle stadions en meer faces. Voor de rest hebben ze China toegevoegd dus verwacht veel cheese met spelers als Hulk of Carrasco. Voor de rest kleine updates, fysiek is de shit, pace is shit. Bijna vergeten, de CL en EL is ook aanwezig!



* FUT 19: https://www.easports.com/(...)8/fut-19-icons-other
* Prices: https://www.futbin.com
* Squadbuilding: https://www.futhead.com
* Webapp: https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app

Bespreek in dit topic hoeveel geld jij dit jaar gaat verknallen aan FIFA points om uiteindelijk packs te openen om achteraf spijt te krijgen. Brand los.
  maandag 1 april 2019 @ 19:20:21 #2
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_185975574
oooh baby fut swaps looking spicy, totgs griezmann, birthday costa en meunier, if werner voor 5 tokens of zelfs een base icon pack, enige speler (op pc markt) goedkoper dan 250k is de 87 pepe die ook een spotgoedkope headliner heeft dus die is vrij nutteloos.
ga zelf denk ik voor de base icon, griezmann is goed maar past in geen enkel team van me, zelfde voor meunier. if werner wel maar met de spelers die ik al heb is dat geen upgrade, douglas costa kan wel in mijn squad met untradable brazilianen maar 75 finishing |:( en base icon kan nog altijd in een prime moments sbc als ie bagger is
pi_185984315
Gister aardig wat coins gemaakt op de swap hype.
bijna elke rare gold back en winger uit mijn club gegooid voor woekerprijzen
Kreeg gewoon 3k voor een Hysaj, Bender en andere random bagger.

Met swap ga ik voor De icon als het lukt (kan mooi in blanc) en als ik er eentje miss ga ik denk ik voor 3x 87 IF voor de SBCS
  Redactie Sport dinsdag 2 april 2019 @ 08:48:48 #4
274204 crew  Mexicanobakker
pi_185984678
Ik handelde vaak met IF Werner ;(

We zullen hem nooit nooit nooit vergeten
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 2 april 2019 @ 09:38:11 #5
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185985252
Voor het eerst dat ik ook echt niet weet wat ik moet doen met die Futswaps, goed bezig EA! Zoveel goede opties deze maand.. Denk dat ik sowieso voor Pepe ga, 3 swaps voor 87 rated IF is altijd goed.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 2 april 2019 @ 09:59:25 #6
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_185985564
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 08:06 schreef JaafkeJunior het volgende:
Gister aardig wat coins gemaakt op de swap hype.
bijna elke rare gold back en winger uit mijn club gegooid voor woekerprijzen
Kreeg gewoon 3k voor een Hysaj, Bender en andere random bagger.

Met swap ga ik voor De icon als het lukt (kan mooi in blanc) en als ik er eentje miss ga ik denk ik voor 3x 87 IF voor de SBCS
Altijd fijn om een bevestiging te zien waarom ik altijd vasthou aan duplicates ipv te discarden. 4 Mariano's (Braziliaanse RB van Galatasaray) gepacked de laatste 2 weken, allemaal verkocht voor 3k. :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_185985589
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 09:59 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Altijd fijn om een bevestiging te zien waarom ik altijd vasthou aan duplicates ipv te discarden. 4 Mariano's (Braziliaanse RB van Galatasaray) gepacked de laatste 2 weken, allemaal verkocht voor 3k. :)
Yup ik discard eigenlijk nooit iets, behalve als ik snel wat K nodig heb voor het bieden ofzo maar dat is zelden.

Bergkamp 87 sbc kost nu volgens futbin 311k.
Week ervoor was het 228. gaat lekker zo! Verwacht stiekem donderdag een leuke dip voor het opvissen van kaartjes.
  Redactie Sport dinsdag 2 april 2019 @ 10:30:48 #8
274204 crew  Mexicanobakker
pi_185986011
Ik discard toch wel geregeld spelers, als je een beetje investeert heb je snel je transferlijst vol.

Ik verkoop vooral “direct”, maar mijn transferlijst is vrijwel nooit leeg.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_185986398
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 10:01 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Yup ik discard eigenlijk nooit iets, behalve als ik snel wat K nodig heb voor het bieden ofzo maar dat is zelden.

Bergkamp 87 sbc kost nu volgens futbin 311k.
Week ervoor was het 228. gaat lekker zo! Verwacht stiekem donderdag een leuke dip voor het opvissen van kaartjes.
Ik wou eigenlijk die icon sbc gaan doen maar heb ervoor gekozen wat spelers in de verkoop te doen en maar gewoon een icon te kopen. Dat is veel voordeliger met mijn packluck.
pi_185986643
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 10:57 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik wou eigenlijk die icon sbc gaan doen maar heb ervoor gekozen wat spelers in de verkoop te doen en maar gewoon een icon te kopen. Dat is veel voordeliger met mijn packluck.
Ik kan heel slecht tegen bullshit met FIFA. Als ik ze niet kan verkopen kan ik ze niet wegdoen. anders zou ik elke 3 dagen 11 andere spelers hebben.

En even een Shout-out naar me niffo Limbombe.
Had de sbc gedaan omdat ik veel untradables had en even een LM nodig had ik de absentie van nedved tot TOTY Neymar.

Wat een baasje is het! beste aankoop van het jaar zowat
  dinsdag 2 april 2019 @ 16:25:56 #11
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_185991676
wil nog wel ff graag die boaten en milinkovic-savic unlocken maar omg probeert dit spel me een mental breakdown te geven, 6 gespeeld, 3 winst, 1 verloren en 2 gelijk door van die 90e minuut bullshit goals, gameplay is ook weer zo veranderlijk als maar kan maar dat zijn we ondertussen gewend. respect voor de esporters en youtubers die met dit spel moeten werken want ik zou gillend gek worden |:(
pi_185996988
Na alles verkocht te hebben heb ik 1 miljoen coins weer. Ik kan mijn huidige team vullen met wat baby icons of kan kiezen om het volgende team te gaan brouwen:
https://www.futbin.com/19/squad/6582509

Even wat SBC's doen en fertig.
  dinsdag 2 april 2019 @ 23:03:25 #13
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_186000337
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:25 schreef lesleyyb het volgende:
wil nog wel ff graag die boaten en milinkovic-savic unlocken maar omg probeert dit spel me een mental breakdown te geven, 6 gespeeld, 3 winst, 1 verloren en 2 gelijk door van die 90e minuut bullshit goals, gameplay is ook weer zo veranderlijk als maar kan maar dat zijn we ondertussen gewend. respect voor de esporters en youtubers die met dit spel moeten werken want ik zou gillend gek worden |:(
Dit. Ballen die niet weg te werken zijn, keepers die in complete mongolen veranderen.

Fahrmann maakt letterlijk om de wedstrijd een eigen goal de laatst dagen
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  dinsdag 2 april 2019 @ 23:19:48 #14
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_186000743
Ik probeer ook die Savic vrij te spelen. Wat. Een. Hel.

Niet normaal hoe tering slecht dit spel is. En toch blijven spelen, zelf ook geen idee waarom _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 2 april 2019 @ 23:21:49 #15
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_186000794
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 23:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik probeer ook die Savic vrij te spelen. Wat. Een. Hel.

Niet normaal hoe tering slecht dit spel is. En toch blijven spelen, zelf ook geen idee waarom _O-
Heeft iemand tips hoe ik de keeper een bal kan laten pakken?
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_186001625
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 23:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik probeer ook die Savic vrij te spelen. Wat. Een. Hel.

Niet normaal hoe tering slecht dit spel is. En toch blijven spelen, zelf ook geen idee waarom _O-
Ik had hem in 2 dagen

CR7GOD
  woensdag 3 april 2019 @ 00:45:46 #17
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_186002016
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:07 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik had hem in 2 dagen

CR7GOD
Proberen met carniball can in de basis en birthday gervinho + fut swap lasagna op de bank, en ondanks de stats is gervinho tot nu toe echt bagger, enige wat ie goed heeft gedaan is 1x een vrije trap erin knallen maar scoren vanaf 6 meter van de goal ho maar
pi_186003847
OP bergkamp klaar! Toch maar iets meer betaald maar was het wachten wel beu
Heeerlijke cam! al voelt zijn finishing niet zo hoog aan (miste wat kansjes) maar voor de rest genieten.

Savic had ik in 12 potjes gedaan met de koning van de serie A. SIF Belotti.

Boateng nog 3 x scoren met ballack (bij 3-0 voor of een makkelijke pot schuift ballack naar CAM)
pi_186003917
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 16:25 schreef lesleyyb het volgende:
wil nog wel ff graag die boaten en milinkovic-savic unlocken maar omg probeert dit spel me een mental breakdown te geven, 6 gespeeld, 3 winst, 1 verloren en 2 gelijk door van die 90e minuut bullshit goals, gameplay is ook weer zo veranderlijk als maar kan maar dat zijn we ondertussen gewend. respect voor de esporters en youtubers die met dit spel moeten werken want ik zou gillend gek worden |:(
Dan ga je een spel spelen wat je mateloos irriteert om een speler vrij te spelen. En wat kun je met die speler? Nog meer spelen...

Ik was ook zo verzamelgeil in fut maar als je je nou ff afvraagt wat je allemaal aan het doen bent, kom je misschien ook tot de conclusie om het spel links te laten liggen. Beste keuze die ik twee maanden terug heb gemaakt. Kan mij die virtuele overpriced kut kaartjes nou schelen. Lekker jezelf opsluiten om zo goed mogelijk een potje virtueel voetbal te kunnen spelen, het slaat nergens op.

Ga gamen als ontspanning zien, wat de essentie is, en niet als inspanning. Scheelt je een hoop haren op je hoofd en wat jaren van je leven.
  woensdag 3 april 2019 @ 08:29:55 #20
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_186004056
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 00:07 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik had hem in 2 dagen

CR7GOD
Ik ben nu 2 dagen bezig en heb 5 van mijn 10 potjes die ik gespeeld heb gewonnen. Had 6/10 moeten zijn, maar mijn 92 De Ligt besloot in de 88ste minuut niet naar voren (richting de bal) maar naar achteren te springen, bal bounced precies voor de voeten van Prime Raul, 3-3. Pot voor niets gespeeld.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_186004165
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 08:14 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Dan ga je een spel spelen wat je mateloos irriteert om een speler vrij te spelen. En wat kun je met die speler? Nog meer spelen...

Ik was ook zo verzamelgeil in fut maar als je je nou ff afvraagt wat je allemaal aan het doen bent, kom je misschien ook tot de conclusie om het spel links te laten liggen. Beste keuze die ik twee maanden terug heb gemaakt. Kan mij die virtuele overpriced kut kaartjes nou schelen. Lekker jezelf opsluiten om zo goed mogelijk een potje virtueel voetbal te kunnen spelen, het slaat nergens op.

Ga gamen als ontspanning zien, wat de essentie is, en niet als inspanning. Scheelt je een hoop haren op je hoofd en wat jaren van je leven.
Amen. FUT is zo verrot geworden. WL al mee gekapt. Zo fijn. En na gisteren kap ik ook met Rivals. Al die BPL/Bundesliga teams/spelers die zo opzichtig bevoordeeld worden ben ik zo zat. Heerlijk om het niet meer te spelen. Lol is er compleet vanaf.
pi_186004227
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 08:41 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Amen. FUT is zo verrot geworden. WL al mee gekapt. Zo fijn. En na gisteren kap ik ook met Rivals. Al die BPL/Bundesliga teams/spelers die zo opzichtig bevoordeeld worden ben ik zo zat. Heerlijk om het niet meer te spelen. Lol is er compleet vanaf.
Vooral dat laatste word ik helemaal gek van.
Heb een duur team door trade en wat luck (rond de 8M) en win vrij veel potjes.
Maar zodra ik een team zie zonder informs/icons weet ik gewoon dat ik een flinke kluif krijg.
Standaard kom je dan 2-0 voor, 10 schoten op doel bij rust om vervolgens 2-4 te verliezen.

Voor mij is trade leuker als spelen. Het werken na een speler toe. en dan na 10 potjes heb ik het wel gehad.

Next step: Blanc of Soc zodra de markt weer rustig is!
  woensdag 3 april 2019 @ 09:13:25 #23
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_186004483
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 08:48 schreef JaafkeJunior het volgende:

[..]

Vooral dat laatste word ik helemaal gek van.
Heb een duur team door trade en wat luck (rond de 8M) en win vrij veel potjes.
Maar zodra ik een team zie zonder informs/icons weet ik gewoon dat ik een flinke kluif krijg.
Standaard kom je dan 2-0 voor, 10 schoten op doel bij rust om vervolgens 2-4 te verliezen.

Voor mij is trade leuker als spelen. Het werken na een speler toe. en dan na 10 potjes heb ik het wel gehad.

Next step: Blanc of Soc zodra de markt weer rustig is!
Heeft EA ook compleet verneukt door de invoering van Rivals. Je kan nergens potjes zonder druk spelen, buiten online singles. Iedereen wil alleen maar meer meer meer meer meer qua rewards, daardoor krijg je al die sweaty potjes ongeacht welke modus je speelt. Ik vond Seasons niet zo slecht, 10 potjes spelen en je krijgt 10k-7k-4k wanneer je promoveert, in de divisie blijft of degradeert. Tuurlijk vind ook ik de rewards elke donderdag lekker, maar zou het opzich zonder problemen opofferen voor een iets meer casual game mode waar je niet elk potje op leven en dood moet spelen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_186004861
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 09:13 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Heeft EA ook compleet verneukt door de invoering van Rivals. Je kan nergens potjes zonder druk spelen, buiten online singles. Iedereen wil alleen maar meer meer meer meer meer qua rewards, daardoor krijg je al die sweaty potjes ongeacht welke modus je speelt. Ik vond Seasons niet zo slecht, 10 potjes spelen en je krijgt 10k-7k-4k wanneer je promoveert, in de divisie blijft of degradeert. Tuurlijk vind ook ik de rewards elke donderdag lekker, maar zou het opzich zonder problemen opofferen voor een iets meer casual game mode waar je niet elk potje op leven en dood moet spelen.
Zodra er een 'casual' mode komt met rewards word het een sweatfest.

Ik wil gewoon een potje spelen, een beetje skille etc en dan toch er nog iets uithalen kwa rewards.

Het lijkt mij zelf ook gewoon oersaai om met een 11 BPL team te spelen dat iedereen heeft.
pi_186004967
Ik speel al een poosje niet echt meer. Ik vind het traden en packs openen gewoon leuk. Heb nu ook niet een echt acceptabel team. Wil binnenkort wel weer eens gaan beginnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')