Komt geen nieuwe vandaagquote:Op maandag 1 april 2019 11:12 schreef Dotteke het volgende:
Man o man wat een overdreven gedoe over die nieuwe inwoner daar in Utopia
Ook ja.quote:Op maandag 1 april 2019 11:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja de mensen van de GGD komen vandaag
Dat hele gedoe vind ik een aanfluiting , het zijn 2 beginnende prutsersquote:Op maandag 1 april 2019 11:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is Foundation van Chanel...... Oempaloempa-oranjequote:Op maandag 1 april 2019 11:21 schreef renevanlaaren het volgende:
heeft merel geelzucht of verkeerde makeup.
morge trouwens
Zou daar de nieuwe inwoner bij zijn?quote:Op maandag 1 april 2019 11:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou er niet raar van staan te kijkenquote:Op maandag 1 april 2019 11:23 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Zou daar de nieuwe inwoner bij zijn?
quote:Op maandag 1 april 2019 11:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is Foundation van Chanel...... Oempaloempa-oranje
Heb ik ook, voor en achter, is makkelijk inparkeren.quote:Op maandag 1 april 2019 11:29 schreef tonja het volgende:
Wat een amateur; Trekhaak aan de voorkant van de auto
quote:Op maandag 1 april 2019 11:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is Foundation van Chanel...... Oempaloempa-oranje
quote:Op maandag 1 april 2019 11:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heb ik ook, voor en achter, is makkelijk inparkeren.
Ja. Poort zit altijd op slot.quote:Op maandag 1 april 2019 11:30 schreef Bestweldonker het volgende:
Wie zei ook weer, dat die poort altijd open is?
Jos - Even kijken of de poort al open is.
Die poort zit dus wel degelijk op slot!
De keuring is zo, vergadering moet nog komen, genoeg tv beelden vandaag.quote:
Elke 4 weken 'n oprotstemmingquote:Op maandag 1 april 2019 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De keuring is zo, vergadering moet nog komen, genoeg tv beelden vandaag.
Van mij hoeft er ook zo nodig geen nieuwe mee in hoor. Het valt altijd tegen.
Laten ze vanaf nu maar 1 iemand wegstemmen en geen nieuwe terug.
Was toen zo'n enorme discussie toen met Lotus.quote:Op maandag 1 april 2019 11:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Poort zit altijd op slot.
Dat zie je ook geregeld als bezoekers weg willen dat ze er niet uit kunnen omdat de poort nog op slot zit
Daarom juist, het is Erik die niet wil en totaal niet gemotiveerd is voor wat dan ook. Tis gewoon een ouwe zeikerd.quote:Op maandag 1 april 2019 11:30 schreef freaky40 het volgende:
Erik over zelfbenoemd faal hypnotiseur....volgens mij was hij helemaal niet onder hypnose die Erik. Je moet daar in geloven anders lukt het niet...
quote:Op maandag 1 april 2019 11:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heb ik ook, voor en achter, is makkelijk inparkeren.
Goed idee.quote:Op maandag 1 april 2019 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De keuring is zo, vergadering moet nog komen, genoeg tv beelden vandaag.
Van mij hoeft er ook zo nodig geen nieuwe mee in hoor. Het valt altijd tegen.
Laten ze vanaf nu maar 1 iemand wegstemmen en geen nieuwe terug.
Gerrit en een bos uienquote:Op maandag 1 april 2019 11:34 schreef Zeyina het volgende:
Gerrit spreekt Erik er op aan, dat hij de kist open maakt wat privé spullen zijn
Erik: Als er wel een inwoner komt, dan heb ik het niet gedaan
Iedereen vindt het heel normaal dat ze die kist openmaken en vinden dat Gerrit nu zijn punt wel heeft gemaakt
Hij was behoorlijk 'afwezig' tijdens de hypnose hoor. Hij kwam er uit en zat zich direct rot te hoesten.quote:Op maandag 1 april 2019 11:30 schreef freaky40 het volgende:
Erik over zelfbenoemd faal hypnotiseur....volgens mij was hij helemaal niet onder hypnose die Erik. Je moet daar in geloven anders lukt het niet...
Je ziet toch aan de inhoud dat het geen spullen zijn die een bewoner meebrengt.quote:Op maandag 1 april 2019 11:34 schreef Zeyina het volgende:
Gerrit spreekt Erik er op aan, dat hij de kist open maakt wat privé spullen zijn
Erik: Als er wel een inwoner komt, dan heb ik het niet gedaan
Iedereen vindt het heel normaal dat ze die kist openmaken en vinden dat Gerrit nu zijn punt wel heeft gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |