Was net op 2, ze speculeerde met Chris dat er voor iedereen wat in de kist zou zitten, vandaar dat ik net typte over het shirt voor haar.quote:
Ze is totaal niet aantrekkelijk...Zonder die poederkwast en kleding waar je haar fatsige reet niet kunt zien, blijft er alleen maar lelijkheid over...quote:Op maandag 1 april 2019 10:44 schreef spapaars het volgende:
Pleisterwerk is gestopt bij haar oren.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 april 2019 10:49 schreef espri het volgende:
[..]
Was net op 2, ze speculeerde met Chris dat er voor iedereen wat in de kist zou zitten, vandaar dat ik net typte over het shirt voor haar.
Jos?quote:Op maandag 1 april 2019 10:49 schreef Zeyina het volgende:
Jos: Shelley heeft zaterdag 1 plankje gesleept he. Ik ben nog steeds trots op haar![]()
of n kist met als inhoud 'n opblaaspopquote:Op maandag 1 april 2019 10:48 schreef DKUp het volgende:
Nieuwe bewoner, 1 april, straks staat er vast weer een kist met een nep-inwoner.
De man waar ze de kramen altijd bij huren en die ze nu op komt halenquote:
Die mag meteen binnenkomen van mij, krijg je tenminste weer leuke streams om naar te kijken...Het is nu wel heullll saai geworden ....quote:Op maandag 1 april 2019 10:50 schreef DKUp het volgende:
Vlinder komt straks, 1 april past gewoon goed bij haar want zij is geen grap.
Thxie....quote:Op maandag 1 april 2019 10:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
De man waar ze de kramen altijd bij huren en die ze nu op komt halen
Dubbele bodem hoorde ik ,maar of dat ook waar is ..quote:
Laatste drie zijn heel slecht gecast.quote:Op maandag 1 april 2019 10:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die mag meteen binnenkomen van mij, krijg je tenminste weer leuke streams om naar te kijken...Het is nu wel heullll saai geworden ....
Trannyquote:Op maandag 1 april 2019 10:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Laatste drie zijn heel slecht gecast.
Myleentje, Dil en Keesje......
Yeahhhhhhhh Jessie wegquote:Op maandag 1 april 2019 10:33 schreef QuarterBack het volgende:
Nu nog die zwarte brief, voor diegene die als eerste de kist openschroefde
Die gaat nergens heen zonder Cemalquote:Op maandag 1 april 2019 10:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Cemal.
En Romy heeft afgelopen vrijdag afscheid van haar collega's genomen.
Voor een nieuwe baan, zegt ze.
En hoe....Tim was een eikel eerste klas, maar hij bracht wel reuring in die saaie bende....quote:Op maandag 1 april 2019 10:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen de kist is binnen gekomen, ze maken het spannend voor de Utopiaantjesquote:Op maandag 1 april 2019 10:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Oh ze/hij is dus nog niet binnen en ze hebben al weer bedacht wat het zal zijn ("ik denk dat het ...") keigaaf hoor
ik denk dat het een bekende is van 1,want jessie kwam ook op een gekke manier binnen.quote:Op maandag 1 april 2019 10:55 schreef freaky40 het volgende:
Kist naar binnen gebracht. Ben benieuwd...Vlinder it is!
Dat is ook naar mijn mening niet waar..ze is niet lelijkquote:Op maandag 1 april 2019 10:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze is totaal niet aantrekkelijk...Zonder die poederkwast en kleding waar je haar je haar fatsige reet niet kunt zien, blijft er alleen maar lelijkheid over...
Voor even wel, moet er niet aan denken zo een de hele dag op de streams te hebben eerlijk gezegd.quote:
Ja maar Kaylee ook en Mylene ook, dus tja.quote:Op maandag 1 april 2019 10:57 schreef krabje het volgende:
[..]
ik denk dat het een bekende is van 1,want jessie kwam ook op een gekke manier binnen.
Laatste drie, ze hebben iedereen slecht gecast in U 2quote:Op maandag 1 april 2019 10:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
die kwamen samen met de kist binnen.quote:Op maandag 1 april 2019 10:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja maar Kaylee ook en Mylene ook, dus tja.
Als dat waar is, denk ik toch aan iemand die in 1 ook geweest isquote:Op maandag 1 april 2019 10:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dubbele bodem hoorde ik ,maar of dat ook waar is ..
Geen wiet. Hennep zaadjesquote:Op maandag 1 april 2019 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Zat wiet in die kist? Misschien is het Rene wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
quote:Op maandag 1 april 2019 11:00 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Geen wiet. Hennep zaadjesSuperfood. Tja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
12 uur denkquote:Op maandag 1 april 2019 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Maar dit gaan ze nog wel even rekken vrees ik.....Er moet veel gespeculeerd worden voor de TV momentjes en dan komt hij/zij binnen lopen.
Wat zit er nou in die kist ? of is het een 1 april grap ?quote:
'n opblaas-Billy/vlinderquote:Op maandag 1 april 2019 11:10 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wat zit er nou in die kist ? of is het een 1 april grap ?
Die heeft het (gelukkig) veel te druk met Mike Groenenveld.quote:
dat is toch ook de bedoeling van de kist?quote:Op maandag 1 april 2019 11:09 schreef Jemoederniet het volgende:
Dat stomme gespeculeer, of het een man of vrouw zal zijn. Hoe oud, creatief of niet, vegan. Vooral Hops hou je snavel eens.
Hoop niet meer op een oud bewonerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |