Na de ggd, maar dan moet er nog geverfd worden en drogen en dan moet Dyllie wel zin hebben of moed of willen of kunnenquote:Op maandag 1 april 2019 09:41 schreef DKUp het volgende:
Hees Dees van Keesje en Dik gaat vandaag officieel open?
of mogen..... z'n meisje zal dat schilderen wel verbieden die wil meer aandacht anders gaat zequote:Op maandag 1 april 2019 09:43 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Na de ggd, maar dan moet er nog geverfd worden en drogen en dan moet Dyllie wel zin hebben of moed of willen of kunnen
Waarschijnlijk weer zonder overleg, hoop dat hij er deze keer mee blijft zitten en er geen eenquote:Op maandag 1 april 2019 09:44 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat nu weer, heeft Jessie al die teddyberen opgekocht?
Kosten ¤65, 00 zijn er gisteren 2 verkocht. Soms vraag ik me af wie gekker zijn de Utopianen of de gastenquote:Op maandag 1 april 2019 09:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer zonder overleg, hoop dat hij er deze keer mee blijft zitten en er geen een
van verkoopt.
De zelfde deal als de hobbelbeesten, in opslag tot ze verkocht zijn, deel vd winst naar de eigenaarquote:Op maandag 1 april 2019 09:44 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat nu weer, heeft Jessie al die teddyberen opgekocht?
de ggd moet ook niets aan Keelie vragen, dan gaat het zoiezo niet doorquote:Op maandag 1 april 2019 09:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of mogen..... z'n meisje zal dat schilderen wel verbieden die wil meer aandacht anders gaat ze
weer pruillippen en mieniemieniemienie doen
Ja, die mocht ook het terrein weer opkomen, zei Adriaan. Was het hem dan ook verboden?quote:Op maandag 1 april 2019 09:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jens; Ries was er ookk he
Helly; ja zo leuk met zn zoontje
Adrian ; hij was voor mij erengast..??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 april 2019 09:54 schreef chufi het volgende:
geen spellingchecker nodigaarebijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij de 14e, maar toevallig opgevangen niet echt duidelijk gehoordquote:Op maandag 1 april 2019 09:50 schreef puzziepie het volgende:
Wanneer komen Dick en Lolita eigenlijk?
Thnx!quote:Op maandag 1 april 2019 09:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Volgens mij de 14e, maar toevallig opgevangen niet echt duidelijk gehoord
Nou heeft Erik ineens weer pijn.quote:Op maandag 1 april 2019 09:56 schreef QuarterBack het volgende:
jessie, er kunnen nu toch wel een paar mense heen en weer lope?
Erik, ja dat ken, maar ik heb spierpijn
Mileen, ja dat ken, en doet ook niets
Ja, dat was gisteren, dat werkverhaal heeft 'ie al 4x afgedraaid vonmorgenquote:Op maandag 1 april 2019 09:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nou heeft Erik ineens weer pijn.
Gisteren 100x gehoord dat zijn pijn weg was en dat hij zijn linkerarm flink in het rond draaide om zijn woorden kracht bij te zetten
Het grote gevaar van pijnstillende middelen. Je gaat je grenzen dan echt voorbij en hebt er later extra last van. Nou is Erik sowieso niet één van de makkelijkste v.w.b. zijn gezondheid en hoe daar mee om te gaanquote:Op maandag 1 april 2019 09:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Gisteren 100x gehoord dat zijn pijn weg was en dat hij zijn linkerarm flink in het rond draaide om zijn woorden kracht bij te zetten
dr zat ook Bier inquote:Op maandag 1 april 2019 09:58 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Lekker fris allemaal, het mag allemaal. Fris is anders.quote:Op maandag 1 april 2019 10:05 schreef QuarterBack het volgende:
Iemand nog een ambachtelijk thuis in de keuken gemaakt broodje kopen?
[ afbeelding ]
Blenderbrood?quote:Op maandag 1 april 2019 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker fris allemaal, het mag allemaal. Fris is anders.
Brood is hard, zegt Myl niet normaalHet is keihard.
De telescopische afkortzaag komt er vast wel doorheen.quote:Op maandag 1 april 2019 10:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Brood is keihard.. Mylene kmt er niet door
met een broodmes
dan maar wat anders
op naar koek .en de sjocopaashaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |