quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 april 2019 12:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Dan krijg je een makkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al zal ik niet raar staan te kijken als het een 1 april-grap is
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nee, het is pas vanaf morgen.quote:Op maandag 1 april 2019 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan krijg je een makkie.
Al zal ik niet raar staan te kijken als het een 1 april-grap is
quote:Op maandag 1 april 2019 12:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Van harte.. en welkom hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus vanaf morgen de nummers 1, 2 en 3 bij jou op de bank!quote:
Nee, de bank blijft op Vlieland staanquote:Op maandag 1 april 2019 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus vanaf morgen de nummers 1, 2 en 3 bij jou op de bank!
Hoeraquote:Op maandag 1 april 2019 12:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus vanaf morgen de nummers 1, 2 en 3 bij jou op de bank!
tskjes, das half modderig gedoe.quote:Op maandag 1 april 2019 12:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, de bank blijft op Vlieland staan
Neem een luchtbed!quote:Op maandag 1 april 2019 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wil dat ding hier niet in huis.
Jij naar Vlieland!quote:Op maandag 1 april 2019 12:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wil dat ding hier niet in huis.
Lijkt mij echt heerlijkquote:
Och, die graven kuilen, zie je niets van.quote:
Ja! Ik denk erover niet te schilderen, maar te wandelen, wat te tekenen.quote:Op maandag 1 april 2019 12:35 schreef Deisyy het volgende:
Mooi weer om de bloemetjes buiten te gaan zetten
Oh ja ...quote:Op maandag 1 april 2019 12:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Och, die graven kuilen, zie je niets van.
Je wilt die bank voor jezelfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |