Wegens de afstand?quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik ga echt niet op Sabiha Gökçen vliegen.
De volkomen onvoorspelbare reistijd erheen. Het record staat op 4 uur naar Taksim. Snelste was één uur.quote:
Istanbul traffic :pquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:45 schreef HiZ het volgende:
[..]
De volkomen onvoorspelbare reistijd erheen. Het record staat op 4 uur naar Taksim. Snelste was één uur.
Kom op, je gaat toch niet beweren dat de verkiezingen de laatste tijd echt eerlijk verlopen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 07:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Welke andere verkiezing heeft hij gestolen? Zonder onderbuik gevoelens uiteraard, met bronnen aub
45 minuten met een bus.quote:Op dinsdag 9 april 2019 23:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
Istanbul traffic :p
Hoe lang deed je erover naar het nieuwe vliegveld?
Ik was een week na de aanslag op dat Turkse vliegveld op het andere vliegveld in Istanbul. Bij letterlijk iedereen gingen de poortjes af en iedereen mocht zonder controle doorlopen. Die beveiligers keken niet eens naar je.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:43 schreef HiZ het volgende:
[..]
Beveiliging op vliegvelden in Istanbul is al decennia lang erg streng.
It's too big inderdaad :pquote:Op donderdag 11 april 2019 12:55 schreef Basp1 het volgende:
https://ahvalnews.com/meg(...)l-mess-travel-expert
Grootste kritiek op het nieuwe vliegveld is dat er geen tram/trein verbinding tussen de terminals is en je daardoor bij een overstap wel eens ruim 30 minuten aan het lopen bent.
Er is nog maar één terminal. Die is wel extreem groot. Op Schiphol loop je ook makkelijk 20 minuten naar D40+quote:Op donderdag 11 april 2019 12:55 schreef Basp1 het volgende:
https://ahvalnews.com/meg(...)l-mess-travel-expert
Grootste kritiek op het nieuwe vliegveld is dat er geen tram/trein verbinding tussen de terminals is en je daardoor bij een overstap wel eens ruim 30 minuten aan het lopen bent.
En daar komt de wachttijd voor de taxi bij Een tweet van nog geen kwartier geleden:quote:Op donderdag 11 april 2019 12:55 schreef Basp1 het volgende:
https://ahvalnews.com/meg(...)l-mess-travel-expert
Grootste kritiek op het nieuwe vliegveld is dat er geen tram/trein verbinding tussen de terminals is en je daardoor bij een overstap wel eens ruim 30 minuten aan het lopen bent.
De taxi-rij bij de uitgang van het nieuwe vliegveld van Istanbul. De toeristen: Ooo, wauw!twitter:cagansermet twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 18:06:24 İstanbul yeni havalimanı çıkışı taksi kuyruğu. Turistler: Oh oh oh, wow wow wow https://t.co/DnBOgt0oDb reageer retweet
Even Apeldoorn bellen?quote:Op donderdag 11 april 2019 12:55 schreef Basp1 het volgende:
https://ahvalnews.com/meg(...)l-mess-travel-expert
Grootste kritiek op het nieuwe vliegveld is dat er geen tram/trein verbinding tussen de terminals is en je daardoor bij een overstap wel eens ruim 30 minuten aan het lopen bent.
Ik vind Atatürk en Sabiha Gökcen wel comfortabel zoals Schiphol comfortabel is. Maar dit soort tijden lopen met bagage tegen de klok in doet me teveel aan Parijs en een van de Duitse vliegvelden denken. Dat zou voor mij wel een reden zijn om deze te mijden.quote:
Als het Atatürk vliegveld nog open zou zijn dan wist ik het wel Ze kunnen niet beide open zijn i.v.m. kruisende aanvliegroutes. De concessie van Atatürk vliegveld, gerund door TAV, liep zelfs tot 2021. Dit hebben ze afgekocht. Vroeger vloog ik via Schiphol, maar dat is me te druk geworden. De laatste jaren vlieg voornamelijk via FMO (Münster Osnabrück) waar je na binnenlopen binnen enkele minuten ingecheckt bent en binnen 5 à 10 minuten door de douane bent. Een groot vliegveld vind ik eerder een nadeel en geen enkele reden om trots op te zijn zoals veel Turken doen zonder dat ze ooit gevlogen hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:55 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vind Atatürk en Sabiha Gökcen wel comfortabel zoals Schiphol comfortabel is. Maar dit soort tijden lopen met bagage tegen de klok in doet me teveel aan Parijs en een van de Duitse vliegvelden denken. Dat zou voor mij wel een reden zijn om deze te mijden.
Precies.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als het Atatürk vliegveld nog open zou zijn dan wist ik het wel Ze kunnen niet beide open zijn i.v.m. kruisende aanvliegroutes. De concessie van Atatürk vliegveld, gerund door TAV, liep zelfs tot 2021. Dit hebben ze afgekocht. Vroeger vloog ik via Schiphol, maar dat is me te druk geworden. De laatste jaren vlieg voornamelijk via FMO (Münster Osnabrück) waar je na binnenlopen binnen enkele minuten ingecheckt bent en binnen 5 à 10 minuten door de douane bent. Een groot vliegveld vind ik eerder een nadeel en geen enkele reden om trots op te zijn zoals veel Turken doen zonder dat ze ooit gevlogen hebben.
Tja, zijn het kinderziektes of is het een kwestie van "WE MOETEN DE GROOTSTE HEBBON!" zonder te kijken naar functionaliteit?quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:31 schreef Straatcommando. het volgende:
In Nederland noemen we dat gewoon "opstartproblemen"
Het paleis is al zo'n niet functioneel gedrocht met een haast oneindige hoeveelheid aan kamers voor een handvol mensen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:03 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Tja, zijn het kinderziektes of is het een kwestie van "WE MOETEN DE GROOTSTE HEBBON!" zonder te kijken naar functionaliteit?
De tijd zal het leren.
Waarschijnlijk het laatste.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:03 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Tja, zijn het kinderziektes of is het een kwestie van "WE MOETEN DE GROOTSTE HEBBON!" zonder te kijken naar functionaliteit?
De tijd zal het leren.
Dat zal het probleem zijn een russia probleem en venezuela probleemquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:10 schreef ACT-F het volgende:
Helemaal leeg, afgezien van privé jets en vrachtvliegtuigen. Geen passagiersvliegtuigen meer:Het nieuwe vliegveld wordt vooral gerund door AKP intimi.
Boş Atatürk Havalimanı’na Girdim, Gezdim | Terminal Bomboş | Belgesel 15 | VLOG | Ertan Turhan
Tsja, ik bedoel, kijk anders even naar dat gigantische nieuwe vliegveld in Berlijn, wat dus al jaren niet open kan vanwege problemen met de brand veiligheidquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:03 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Tja, zijn het kinderziektes of is het een kwestie van "WE MOETEN DE GROOTSTE HEBBON!" zonder te kijken naar functionaliteit?
De tijd zal het leren.
Berlijn heeft valuta. Turkije met omwissel niet.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Tsja, ik bedoel, kijk anders even naar dat gigantische nieuwe vliegveld in Berlijn, wat dus al jaren niet open kan vanwege problemen met de brand veiligheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |