Je moet helemaal niks.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:07 schreef Allures het volgende:
Kan iemand mij naar bed sturen
Ik wil niet maar ik moet
Ik heb ook een jetlagquote:Op zondag 31 maart 2019 22:07 schreef Allures het volgende:
Ik wil niet maar ik moet
Nee blijf maar even.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:07 schreef Allures het volgende:
Ik wil niet maar ik moet
NU METEEN NAAR BED!!!quote:Op zondag 31 maart 2019 22:07 schreef Allures het volgende:
Ik wil niet maar ik moet
Heb je maar 1 dag weekend?quote:Op zondag 31 maart 2019 22:09 schreef Samzz het volgende:
Ik lig ook in bed, maar echt moe ben ik niet.
Biologische klok is nog niet aangepast.
Ik woon al jáááren naast een Grieks eetcaféquote:
quote:Op zondag 31 maart 2019 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, zou nog wel es willen, maar laatste keren niet gedaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buiten de spoiler, ik ben iemand die eerder muziek luistert dan naar de bandleden kijkt... pas toen ik eigenlijk per toeval in 2016 concertkaartjes kocht, ben ik YouTube gaan bekijken naast Spotify (want YT heeft ook live concerten e.d. ) .
En damn... zanger Dave Gahan weet het publiek wel te bespelen. I'd do him. Sadly he's married (en nee ik ga een huwelijk niet verkloten).-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Wast gezellig op het terras?quote:Op zondag 31 maart 2019 22:09 schreef Samzz het volgende:
Ik lig ook in bed, maar echt moe ben ik niet.
Biologische klok is nog niet aangepast.
Thomas the steamenginequote:
Jaquote:
Heel gezellig. En geen idee.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wast gezellig op het terras?
En hoeveel mannen hebben je begluurd?
MCH is gewoon jaloers en heeft geen leven enzo. Ik geloof dat hij irl best lief is.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Doeslief tegen Lotusss laat dat meisje toch
Dat is het soberzo wel.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:10 schreef Allures het volgende:
[..]
jawel want anders is het morgen vroeg huilen. Vooral met die verzette klok
quote:Op zondag 31 maart 2019 22:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Thomas the steamengine
Sorry moest daar even aan denken opeens toen ik je nickname zag.
Hoor het deuntje al in mijn hoofdquote:Op zondag 31 maart 2019 22:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Thomas heb ik niks mee maar zie wel bijna dagelijks stoomturbines.
Begin een nieuwe seriequote:Op zondag 31 maart 2019 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb wel zin aan mijn werk morgen.
Een aantal bijzondere ontmoetingen/vergaderingen op de agenda. Een is altijd(onbedoeld) net een uitzending van Jiskefet.
Haaai! Ik lurk (en post heeeeeeel af en toe weleens) in de KPD SC... daar zit je ook weleens toch?quote:Op zondag 31 maart 2019 22:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Thomas heb ik niks mee maar zie wel bijna dagelijks stoomturbines.
Oeh... dat laatste wil ik wel een verslag van hierquote:Op zondag 31 maart 2019 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb wel zin aan mijn werk morgen.
Een aantal bijzondere ontmoetingen/vergaderingen op de agenda. Een is altijd(onbedoeld) net een uitzending van Jiskefet.
Engine is de laatste tijd hier vaker te zien, merk ikquote:Op zondag 31 maart 2019 22:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Haaai! Ik lurk (en post heeeeeeel af en toe weleens) in de KPD SC... daar zit je ook weleens toch?
Welkom hier!
Nee, het leven is een grap. Dus klinkt logisch.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zie mijn (werk) leven als een groot spel, ik neem vrijwel niets serieus en probeer grappige situaties te ontlokken, chaos te creëren of door complete onzin grote nieuwe werken te krijgen. Is dat raar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |