oké als dat echt zo is in welke taal was de screenshot die ik in groepsapp stuurde toenstraks? ;pquote:
heb jij nog contact met haar?quote:Op zondag 31 maart 2019 23:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oké als dat echt zo is in welke taal was de screenshot die ik in groepsapp stuurde toenstraks? ;p
Lees geen mongolisch srryquote:Op zondag 31 maart 2019 23:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oké als dat echt zo is in welke taal was de screenshot die ik in groepsapp stuurde toenstraks? ;p
dit was echt altijd een banger diss op de basisschool (bedoel dit niet als diss naar jou wilde gewoon een herinnering ophalen)quote:
Heel eigenaardigquote:Op zondag 31 maart 2019 23:47 schreef HPLC het volgende:
Trollscience is overigens wel de enige man waarvoor ik zou overwegen om met een straart-buttplug met kattenoortjes op m'n handen te likken.
lief (:quote:Op zondag 31 maart 2019 23:47 schreef HPLC het volgende:
Trollscience is overigens wel de enige man waarvoor ik zou overwegen om met een straart-buttplug met kattenoortjes op m'n handen te likken.
Herkenbaar probleem.quote:Op zondag 31 maart 2019 23:48 schreef Flamarande het volgende:
Lig al in bed maar moet mijn tanden nog poetsen
Nee gewoon normaalquote:Op maandag 1 april 2019 00:00 schreef Trollscience het volgende:
vinden jullie het stoer als mensen wiet roken
Nee. Zie ook niet in waarom het stoer zou zijn.quote:Op maandag 1 april 2019 00:00 schreef Trollscience het volgende:
vinden jullie het stoer als mensen wiet roken
ja omdat het op een bepaalde manier toch een soort van rebellering is tegen de status ko zeg ma,, maar kan aan mij liggen weet het voor de verder rest ook nietquote:Op maandag 1 april 2019 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee. Zie ook niet in waarom het stoer zou zijn.
De status ko. (lol)quote:Op maandag 1 april 2019 00:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja omdat het op een bepaalde manier toch een soort van rebellering is tegen de status ko zeg ma,, maar kan aan mij liggen weet het voor de verder rest ook niet
ja voor mij persoonlik is het toch een soort van message die je stuurt naar de overheid, zo van, snap dat er wetten zijn maar ik FOK die wetten gewoon, snap je een beetje wat ik daarmee bedoel?quote:Op maandag 1 april 2019 00:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De status ko. (lol)
Het hele blowen is (vooral onder jongeren) al lang geen taboe meer heb ik het idee.
Oke possetjequote:Op maandag 1 april 2019 00:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja voor mij persoonlik is het toch een soort van message die je stuurt naar de overheid, zo van, snap dat er wetten zijn maar ik FOK die wetten gewoon, snap je een beetje wat ik daarmee bedoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |