Vanaf nu is elke wedstrijd een finale.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Eens. Dat Ajax nu bovenaan staat mag geen extra druk opleveren voor PSV. Focus op de eigen wedstrijd, niet op randzaken die niet te beïnvloeden zijn.
Iedereen is vooral feitelijk onjuist want dit jaar stonden ze na 3 wedstrijden nog een aantal uurtjes bovenaan. (wat verder totaal niet relevant is vind ik als je concurrent nog moet spelen.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Vandaar dat er in Amsterdam en omstreken soms gemopperd werd dat Ajax nadeel had van het vaker later in de speelronde spelen dan PSV
Indekboys, wordt toch een wekelijks fenomeenquote:Op donderdag 4 april 2019 07:25 schreef Scarface88 het volgende:
PEC Zwolle thuis... Die wonen bij Feyenoord en bij Ajax hielden ze het tot de 86ste minuut vol en gingen er bijna met resultaat weg... Nee ik zie dat niet goedkomen vandaag. Ik denk dat vandaag de titelrace beslist zal gaan worden. Kleine kans dat de winnen.
Vanaf nu alles op alles zetten om alle wedstrijden te winnen.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf nu is elke wedstrijd een finale.
Bizar. Een user hier had daar ook al een aantal keer terecht wat over gezegd.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wacht, speelt PSV weer eens thuis?
Dat is ook lang geleden toch?
Na 2 uitwedstrijden 1 keer thuis en dan meteen weer een uitwedstrijd.
Bizar hoevaak PSV uit speelt dit seizoen.
Vanaf de eerste minuut er vol op klappen.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Wonnen bedoelde ik. Het was al laat in USA en lag in bed toen ik dit typte.quote:Op donderdag 4 april 2019 08:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom wonen die bij Feyenoord en Ajax ?
Ik denk een 3-1 vandaag.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wonnen bedoelde ik. Het was al laat in USA en lag in bed toen ik dit typte.
Ik denk gewoon niet dat we winnen vandaag. Vooral niet als we weer met Hendrix en Rosario spelen. Het loopt totaal niet. Bergwijn en Lozano weten geen knikker meer te raken en Schwaab en Zoet laten alles door. PEC is een stug ploegje.
leuke speler maar als back krijgt hij wel meer ruimte aanvallend dan een middenvelder zou krijgen en die Guti zal toch ook aanvallend beter zijn dan wat er nu staatquote:Op donderdag 4 april 2019 15:08 schreef Ramboetan het volgende:
Zou Angelino trouwens niet een goede zijn voor op het middenveld? Is aanvallend beter dan de middenvelders die er nu lopen en verdedigen kan hij ook. Of staat hij daar omdat er verder geen fatsoenlijke linksback is?
PEC won helemaal niet bij Feyenoord. In hun eigen stadion wel, ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wonnen bedoelde ik. Het was al laat in USA en lag in bed toen ik dit typte.
hij lag al in bedquote:Op donderdag 4 april 2019 16:06 schreef fetX het volgende:
[..]
PEC won helemaal niet bij Feyenoord. In hun eigen stadion wel, ja.
Het positieve proces in de kleedkamer moet nu wel concrete resultaten gaan opleveren op het veld.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Aidsmiddenveld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |