Maar kijk eens wat er nog over is van het peloton. Da's geen grote groep meer. Wordt echt man tegen man zo.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
later wordt het heel lang wind tegen, ok
Die rijdt al 2 uur vooraan, alleen nu maar met 4 ipv 18quote:Op zondag 31 maart 2019 15:16 schreef Momo... het volgende:
Zo ik schakel in, vroege aanval van Sagan
Dan lijkt me niet dat Sagan zich echt goed voeltquote:Op zondag 31 maart 2019 15:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die rijdt al 2 uur vooraan, alleen nu maar met 4 ipv 18
Pijlquote:Op zondag 31 maart 2019 15:21 schreef Slobeend het volgende:
Viel me vorig jaar al op dat er geen pijl te trekken is op de beloften.
Er waren waaiers in het beginquote:Op zondag 31 maart 2019 15:21 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dan lijkt me niet dat Sagan zich echt goed voelt
Jan-Anton?quote:Op zondag 31 maart 2019 15:21 schreef Slobeend het volgende:
Viel me vorig jaar al op dat er geen pijl te trekken is op de beloften.
Stap 1 zou moeten zijn dat Mike niet meer meerijdt imoquote:Op zondag 31 maart 2019 15:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze hebben weinig andere opties. Ze moeten Deceuninck een beetje uit de tent lokken.
Ok dankjequote:Op zondag 31 maart 2019 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er waren waaiers in het beginPeloton brak in vele stukken en Sagan zat er prima mee
Hij zal Kokcu en Toure bedoelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop