Je kunt ook gewoon op directvelo kijken voor meer info.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Beloftenrace is een gekkenhuis geworden door valpartijen en de wind. Robert Scott, Fred Wright, Jake Stewart, Thomas Pidcock, Joe Nally, Gamper (geen idee welk van de drie), Andreas Leknessund, Fabio Van den Bossche, Jens Reynders, Maikel Zijlaard, Alexys Brunel, Jonas Castrique, Tobias Foss, Jonas Rutsch zitten vooraan als ik het goed heb begrepen.
Een nieuwe batch britten, ik kan niet wachtenquote:Op zondag 31 maart 2019 14:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Beloftenrace is een gekkenhuis geworden door valpartijen en de wind. Robert Scott, Fred Wright, Jake Stewart, Thomas Pidcock, Joe Nally, Gamper (geen idee welk van de drie), Andreas Leknessund, Fabio Van den Bossche, Jens Reynders, Maikel Zijlaard, Alexys Brunel, Jonas Castrique, Tobias Foss, Jonas Rutsch zitten vooraan als ik het goed heb begrepen.
Zou hij Sep ook vertellen om zijn hersens te gebruiken?quote:Op zondag 31 maart 2019 14:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Andreas Klier is geen inspirerende persoonlijkheid.
Nee, dat denk ik niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou hij Sep ook vertellen om zijn hersens te gebruiken?
Adam Blythe en Boasson Hagen vinden dit niet leuk.quote:Op zondag 31 maart 2019 14:28 schreef DeeBee het volgende:
Dat stuurtje van SchipGod (te zien op de foto van wim) met die shifters op een hoek van 45 graden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop