quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:32 schreef Gooddeal het volgende:
@ Lucky, nee dat soort nummers trek ik niet.![]()
Ik ben al druk in mijn hoofd, en word dan nog drukker.
Zo weet ik dat een positieve invulling te geven, huizen , paarden, oogsten, hardware, het maakt me niet uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, met handel waarschijnlijk.
Hij ken me altijd mailen voor dat soort dingen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Jij bent een ondernemer, die kunnen dat aan. Ik heb ook zo'n vent.
Ja, dat deel je leuk in allemaal en je hoeft je nooit te vervelen. Jullie Duitsland project vind ik ook een prachtig iets.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 22:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zo weet ik dat een positieve invulling te geven, huizen , paarden, oogsten, hardware, het maakt me niet uit.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
*setje sokken voor livelink zoeken gaat*
Hij weet al hoe de trekker werkt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ploegen hoeft er niet, dat zal je kleinzoon tegen die tijd wel regelen met z'n dirtbike.
Elk jochie, maar ook elk meissie wenst zich zo'n opa.quote:
Yep. Mijn nichtje heeft het ook nog altijd over 'vroeger bij opa en oma'quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:24 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Elk jochie, maar ook elk meissie wenst zich zo'n opa.
Mijn vader nam mijn dochter urenlang mee naar het bos en de kinderboerderij.
Ze was 10 toen mijn vader overleed, maar ze herinnerd zich dat nog altijd.
Ga gewoon zo door Piet, Opa's als jij zijn hard nodig.
Mijn kleinzoon had ook nog 3 jaar mijn pa als extra, die was nog gekker ermee.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep. Mijn nichtje heeft het ook nog altijd over 'vroeger bij opa en oma'
Mèh, denk dat je er zelf minstens zo gek mee bent hoor. Hij geeft zelfs je planten water.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon had ook nog 3 jaar mijn pa als extra, die was nog gekker ermee.
Dat is toch geweldig? Genieten gewoon.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon had ook nog 3 jaar mijn pa als extra, die was nog gekker ermee.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep. Mijn nichtje heeft het ook nog altijd over 'vroeger bij opa en oma'
Met die insteek draai ik ook muziek.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:31 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat is toch geweldig? Genieten gewoon.
Gevoeliger dan je zou denken. Mooi.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Met die insteek draai ik ook muziek.
Dat zeg ik al jaren, maar wil ie niet horen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Gevoeliger dan je zou denken. Mooi.
Lezen tussen de regels door.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zeg ik al jaren, maar wil ie niet horen.
Dank je en van hetzelfde, Gd.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Lezen tussen de regels door.![]()
Maar ik wens jullie nog een fijne avond, en een goede nachtrust.
Ja ja, je bent gewoon tof.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 23:40 schreef sig000 het volgende:
Dit is een internetforum.
Op een peerdenkeuring ben ik anders.
Wanneer ik muziek draai ook.
Maakt ook nog uit waar.
Welterusten Luckyquote:Op zondag 31 maart 2019 00:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lekker begin van Daniel Deluxe - Night Stalker.![]()
Zo pitten, thanks, sig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |