Werkt prima, was verbaasd dat het zo makkelijk ging eigenlijk!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:12 schreef Sjemmert het volgende:
VPN aan en gaan.
Werkt dat een beetje eigenlijk ?
Thanks voor de tipquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:52 schreef Bzzzzt het volgende:
Als jij op een site zoals Ali gaat zoeken, dan is het €26 per jaar 😉
Kan je het misschien onderbouwen?quote:
Je betaalt niet aan de rechthebbenden van de zenders, maar aan een derde partij die het illegaal aanbied.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:18 schreef UJF045 het volgende:
[..]
Werkt prima, was verbaasd dat het zo makkelijk ging eigenlijk!
[..]
Thanks voor de tip
[..]
Kan je het misschien onderbouwen?
Vraag me af van wie ik “steel” dan? Kijk als je een Ziggo decoder hackt dan snap ik dat Ziggo achter je aan gaat, maar dit?!
Mooi, ze pakken alleen de aanbieders aan. Kan het dus veilig gebruikenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:42 schreef mschol het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)-800-kanalen-op.html
Via de aanbieders komen ze bij de afnemers uit via administratie enzoquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:47 schreef UJF045 het volgende:
[..]
Mooi, ze pakken alleen de aanbieders aan. Kan het dus veilig gebruiken
Je steelt van de rechthebbenden: de eigenaren van tv zenders, seriemakers, filmmakers, je favoriete voetbalclubs (en andere sportverenigingen), etc.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:18 schreef UJF045 het volgende:
Kan je het misschien onderbouwen?
Vraag me af van wie ik “steel” dan? Kijk als je een Ziggo decoder hackt dan snap ik dat Ziggo achter je aan gaat, maar dit?!
on line creditcard in hun administratie, vpn en zo; Maar ja het meeste is bagger en bagger stelen is net zoiets als van een dief stelen, dat gedeidt primaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
Via de aanbieders komen ze bij de afnemers uit via administratie enzo![]()
uiteraard kan jij uiteindelijk fluiten naar je zenders EN je centen
Het is illegaal, wat wil je bespreken dan?quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Na overleg besloten om hem weer te openen. Op voorwaarde dat er geen illegale links/websites worden gepost.
IPtv is niet illegaal, IPtv afnemen van een bron die de rechthebbenden niet vergoed is op zijn minst bedenkelijk te noemen. Maar dan moet je wel (kunnen) weten dat die bron de rechten niet afdraagt.quote:Op woensdag 3 april 2019 07:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Het is illegaal, wat wil je bespreken dan?
Er is geen mogelijkheid om legaal IPTV af te nemen in Nederland zoals in dit topic bedoeld wordt.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
IPtv is niet illegaal, IPtv afnemen van een bron die de rechthebbenden niet vergoed is op zijn minst bedenkelijk te noemen. Maar dan moet je wel (kunnen) weten dat die bron de rechten niet afdraagt.
Nog minder kan zelfs ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:52 schreef Bzzzzt het volgende:
Als jij op een site zoals Ali gaat zoeken, dan is het €26 per jaar 😉
Des te meer reden om er discussie over te voeren.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
Er is geen mogelijkheid om legaal IPTV af te nemen in Nederland zoals in dit topic bedoeld wordt.
Waarschijnlijk niet illegaal in het land waar je het product koopt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |