Ja we vallen niet op scholieren kan gebeuren.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:31 schreef Trollscience het volgende:
geen smaak hier
net als in het homotopic
nare mensen alom
Hey lekkertjequote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja we vallen niet op scholieren kan gebeuren.
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We vinden minderjarige jongens gewoon niet opwindend
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja we vallen niet op scholieren kan gebeuren.
Voel je je lastiggevallen? Mooi mooi. Poepen is fijn toch? De 1 laat zich in z'n mond plassen, zag ik plaatjes van hier. Fucvkin' goor if yo' ask me, maar desgewenst schijt ik in mensen hun bek. Is dat nou zo erg?quote:
mattie van me staat in het voorprogramma van hun vet cool tochquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:39 schreef HPLC het volgende:
zal ik jou eens ff lekker in je bek schijten
hij was anders gek op jonge aziaatjesquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Als ruige zeebonk kom je niet met zo'n doetje aanzetten
Erger dan minderjarige jongens?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Voel je je lastiggevallen? Mooi mooi. Poepen is fijn toch? De 1 laat zich in z'n mond plassen, zag ik plaatjes van hier. Fucvkin' goor if yo' ask me, maar desgewenst schijt ik in mensen hun bek. Is dat nou zo erg?
Ja sorry hoor. Het kan altijd erger.
Normaal doen tegen elkaar als in: Niet elkaar treiteren, beledigen, persoonlijk aanvallen.quote:
Je wil niet weten hoeveel rotzooi er tussen dat fornuis en keukenblad ligt, wat een kutontwerp is dat hequote:
ben echt een bloemtjesmensquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:50 schreef Trollscience het volgende:
Vroeg me af of hier nog kale, zure of, en of bloemtjesmensen zitten, maar is eigenlijk vragen naar de bekende weg.
Speelde altijd een spelletje waarbij ze de grote boze K automatisch veranderden in bloemetjes als je het wilde postenquote:
Ik zie de link niet met mijn vraag hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Normaal doen tegen elkaar als in: Niet elkaar treiteren, beledigen, persoonlijk aanvallen.
Plagen ok, treiteren nee.
Beschaafd taalgebruik bezigen, dus geen kanker/kk/kki, tering, typhus, mongool.
De boodschap komt prima over als je zegt dat het snikheet is ipv kki heet.
Is dat nou zo moeilijk?
En quotes terughalen van twee jaar terug begint me ook de keel uit te hangen.
Ik zie echter niet dat iedereen zich hier aan kan houden nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |