abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183934977
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 02:44 schreef joelknobbe het volgende:
RTL en VIDEOLAND hebben de juiste keuze gemaakt om een oude serie te doen herleven
dat is mijn uitspraak de zaak is afgedaan
Wegwezen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Redactie Frontpage maandag 24 december 2018 @ 06:05:35 #182
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_183935015
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 02:44 schreef joelknobbe het volgende:
RTL en VIDEOLAND hebben de juiste keuze gemaakt om een oude serie te doen herleven
dat is mijn uitspraak de zaak is afgedaan
Doei, ga nu maar ergens anders een account aanmaken om de zooi te verkopen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_183936473
Ik vond het ook wel leuk! :o
  donderdag 10 januari 2019 @ 15:31:31 #184
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_184320366
Als iemand het leuk vind, is dat zijn mening. Dat is prima. Je kunt pas over iets oordelen als je het zelf gezien hebt. Mooi ook, dat iemand plezier uit iets kan halen, wat ik zelf waarschijnlijk niet kan. Als ik terugdenk aan seizoen 6, 7 en 8, dan verwacht ik hier persoonlijk weinig goeds van. Tegendeel mag bewezen worden.

Vooral bij RTL valt op dat ze steeds dezelfde gezichten naar voren schuiven. Vooral Linda de Mol, Wendy van Dijk en Chantal Janzen. Ze worden ingezet als multi-talenten, die niet alleen kunnen presenteren, maar ook acteren in ieder genre, zingen, jureren en overal te gast zijn. Op zich heb ik geen hekel aan deze mensen, maar wel aan dat je ze continu overal ziet. Wat series betreft: Linda de Mol in De Familie Kruys, Gooische Vrouwen en Iedereen is gek op Jack; Wendy van Dijk in Moordvrouw; En nu dus Chantal Janzen in Kees & Co. Omdat we deze dames zo vaak op TV zien, kan ik ze in een rol niet anders zien dan zichzelf. Chantal Janzen in Kees & Co. voorspelt dus slecht weer.

Ik wil niet beweren dat zij er eigenhandig voor zorgt dat het niets kan worden, maar tot nu toe had Kees & Co. Simone Kleinsma als boegbeeld. Chantal Janzen is ook een boegbeeld. Hoe gaat dat samen? Zij is nu ook Coosje. De Co. uit Kees & Co.? Vroeger was die Co. gewoon de rest. Niet een personage dat Co. of Coosje heette. En dan ontbreken ook nog alle andere rollen, die de serie ooit geweldig maakten. Hoe moet een serie ooit nog in de buurt komen van de verwachtingen: de serie van toen? Het lukte in latere seizoenen al niet meer.

Ik hoop echt dat het nog wat wordt en zal de eerste aflevering proberen, maar als het tegenvalt ben ik niet mild. De eerste 5 seizoenen waren geweldig en als ze het dan jaren later verkloten, mag daar best wat van gezegd worden. Zeker omdat de laatste 3 seizoenen al niet zo best waren. Hoeveel idee zit er nog in de reeks? Welke kant gaan ze ermee op? Hoe is dit Kees & Co.? Alle vertrouwen in Simone Kleinsma, maar verder? Dat wordt even wennen, dus als dat niet lukt, is de serie wat mij betreft nooit gebeurd. Ik ben niet zo veeleisend, maar het moet wel kloppen. Is het geen Kees & Co., dan moet je het niet zo noemen.

Hadden ze echt niet kunnen doen, alsof seizoen 6 t/m 8 een nachtmerrie was, zodat Ben Heistee weer terug erbij kon zijn? Heb je in ieder geval een oude hoofdrol terug en had ook Sonja gewoon kunnen blijven. Met de oude opzet was niks mis. Die hebben we echter na seizoen 5 nooit meer gezien. Zat meer voortgang en verhaal in, dan alles wat ze erna geprobeerd hebben. Ik vond het altijd een slechte keuze dat Ben doodging. Paste ook niet bij de serie en het was een dom gegeven (toiletpot op zijn kop gehad, hahaha... grappig?). Seizoen 6 was mede daarom het slechtste seizoen van de reeks (Vlaams accent: 'Met Michel, Met wie spreek ik?'). Ik hoop voor RTL dat dit zo blijft en we in 2019 niet roepen dat dát het slechtste seizoen van de reeks is, al vrees ik het ergste.

Laten we afwachten op de eerste aflevering. Is het leuk? Prima! Is het slecht? Valt het tegen, dan laat ik er spreekwoordelijk geen spaan van heel. Dan wordt het dus niet kijken en doen alsof ze na seizoen 5 helaas gestopt waren. Toch jammer, een zesde seizoen had best leuk geweest, als het bestond.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mr.Pomtip op 10-01-2019 15:42:17 ]
  woensdag 6 februari 2019 @ 12:55:57 #185
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_184853483
Vanaf 30 maart staat de hele serie op videoland (en ik denk dat het vanaf die dag elke week wordt uitgezonden).

Precies de dag dat mijn zwangerschapsverlof in gaat :D
pi_184853689
Present.
  woensdag 6 februari 2019 @ 15:00:01 #187
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184856012
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 13:07 schreef Zipportal het volgende:
Present.
Dit wordt niks ben ik bang.
Oh.
pi_184856764
Ik vind het nieuwe logo al vreselijk kinderlijk. Alsof ik naar dat Brugklas aan het kijken ben :X
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 6 februari 2019 @ 15:33:21 #189
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_184856838
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 14:24 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Karel Kurkgod _O_

Ook die aflevering met die loodgieterssekte of zo :')
Karel Kurk gebruik ik nog regelmatig voor een collega die Karel heet.
  woensdag 6 februari 2019 @ 16:02:47 #190
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184857530
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 15:30 schreef PeterKelder het volgende:
Ik vind het nieuwe logo al vreselijk kinderlijk. Alsof ik naar dat Brugklas aan het kijken ben :X
Pics?
Oh.
pi_184858952
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Pics?

Het ziet er zo goedkoop en gemakzuchtig uit...
  woensdag 6 februari 2019 @ 17:14:26 #192
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_184859001
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 17:10 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het ziet er zo goedkoop en gemakzuchtig uit...
Oh ik vind dat logo wel meevallen (vorige was ook niet zo bijzonder).

Maar ik denk dat ik wellicht één aflevering ga kijken en het daarna wel geloof :')
Oh.
pi_185479954
quote:
0s.gif Op woensdag 6 februari 2019 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

Dit wordt niks ben ik bang.
  vrijdag 8 maart 2019 @ 16:59:05 #194
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185480143
quote:
SimoneGodin.
Oh.
pi_185483733
quote:
Die overdreven lachband bij ieder zinnetje is er al teveel aan :r
pi_185484084
Wààrom heeft Simone hier ja tegen gezegd...
pi_185488090
geloof me het word echt niet zoals het was
daarom is er ook voor gekozen om een totaal nieuwe verhalenlijn te schrijven
het is Kees en Co
in een nieuw jasje

Esther Roord zal wel niet gevraagd zijn omdat ze van de aardbodem verdwenen is
er is al jaren geen teken van leven van die vrouw geweest wie
weet woont ze in het buitenland nu
pi_185491885
Kan iemand mij vertellen in welke aflevering Ben de waarheid van Marco Borsato zingt? Ik moet altijd aan kees&co denken als ik dat nummer hoor :’)
pi_185492508
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 09:57 schreef Wezen1 het volgende:
Kan iemand mij vertellen in welke aflevering Ben de waarheid van Marco Borsato zingt? Ik moet altijd aan kees&co denken als ik dat nummer hoor :’)
dat is aflevering 4 van seizoen 1 moeder en dochters
pi_185492879
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wààrom heeft Simone hier ja tegen gezegd...
Waarschijnlijk omdat de dochter van Joop van den Ende dit produceert.
pi_185492910
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 11:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]

Waarschijnlijk omdat de dochter van Joop van den Ende dit produceert.
Dan nog snap ik het niet. Zo'n vakvrouw.... Waarom :'(
pi_185492966
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2019 23:53 schreef joelknobbe het volgende:
geloof me het word echt niet zoals het was
Dus wat je eigenlijk zegt is dat ze gewoon meeliften op het succes van het oude Kees & Co door de naam en twee hoofdpersonages uit die serie te gebruiken/misbruiken terwijl het in de basis een compleet andere serie is. En laat dát nou juist het probleem zijn van deze nieuwe reeks.
pi_185493506
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 11:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]

Dus wat je eigenlijk zegt is dat ze gewoon meeliften op het succes van het oude Kees & Co door de naam en twee hoofdpersonages uit die serie te gebruiken/misbruiken terwijl het in de basis een compleet andere serie is. En laat dát nou juist het probleem zijn van deze nieuwe reeks.
er is gewoon door RTL, MEDIALANE en VIDEOLAND besloten om een nieuw zijn seizoen te maken. daarbij hebben ze bekeken hoe gaan we het verhaal opnieuw brengen. daarbij is besloten om Simone Kleinsma te vragen om opnieuw de rol van Kees te gaan vertolken er is een nieuwe schrijver gekomen die de opdracht heeft gekregen voor een nieuwe verhalenlijn.
wat dat dus wil zeggen is dat tussen de laatste aflevering en het aankomende nieuwe seizoen

Het huwelijk van Kees & Frank mislukt is
Sonja nog steeds met haar man Jaap in Australiè woont
Kees een nieuw huis heeft gekocht
uiteindelijk na dochter Anne vertrokken is in Spanje
en in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen terugkeert naar haar huis
en haar zoon met zijn hoogzwangere vriendin en diens twee kinderen haar huis hebben overgenomen. en dat Kees de ballen weer omhoog moet houden

het is precies zoals Kees & Co was in de begin jaren (S1-S5)
kees die haar gezin normen en waarden probeert te leren maar wel met heel veel moeite.

Kees is alleen wat ouder geworden heeft een nieuwe buuf (het zou raar wezen als Sonja ook ineens weer haar Buuf zou wezen) geef het een kans en oordeel niet meteen
ik ben het met de mensen mensen eens dat het wennen is om een oude vertrouwde serie weer opnieuw te gaan maken maar misschien word het wel weer net zo succes als toen
pi_185705195
Aflevering 1: Ik woon hier
Als Kees na een overwintering in Spanje thuiskomt, blijkt haar zoon Rudie haar huis te hebben ingenomen met het gezin van zijn nieuwe vriendin Coosje. Maar dat is niet de enige verrassing die ze voor Kees in petto hebben.
pi_185735020
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2019 11:59 schreef joelknobbe het volgende:

[..]

er is gewoon door RTL, MEDIALANE en VIDEOLAND besloten om een nieuw zijn seizoen te maken. daarbij hebben ze bekeken hoe gaan we het verhaal opnieuw brengen. daarbij is besloten om Simone Kleinsma te vragen om opnieuw de rol van Kees te gaan vertolken er is een nieuwe schrijver gekomen die de opdracht heeft gekregen voor een nieuwe verhalenlijn.
wat dat dus wil zeggen is dat tussen de laatste aflevering en het aankomende nieuwe seizoen

Het huwelijk van Kees & Frank mislukt is
Sonja nog steeds met haar man Jaap in Australiè woont
Kees een nieuw huis heeft gekocht
uiteindelijk na dochter Anne vertrokken is in Spanje
en in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen terugkeert naar haar huis
en haar zoon met zijn hoogzwangere vriendin en diens twee kinderen haar huis hebben overgenomen. en dat Kees de ballen weer omhoog moet houden

het is precies zoals Kees & Co was in de begin jaren (S1-S5)
kees die haar gezin normen en waarden probeert te leren maar wel met heel veel moeite.

Kees is alleen wat ouder geworden heeft een nieuwe buuf (het zou raar wezen als Sonja ook ineens weer haar Buuf zou wezen) geef het een kans en oordeel niet meteen
ik ben het met de mensen mensen eens dat het wennen is om een oude vertrouwde serie weer opnieuw te gaan maken maar misschien word het wel weer net zo succes als toen
Nou ik ben ook bij de opnames geweest, ik vond het echt een leuke serie, maar deze vergelijking is een beetje overdreven :')

Voor mijn gevoel was het gewoon een andere serie, daar is niets mis mee, want het is een leuke serie. Maar ik voelde niet echt de herkenbaarheid van toen...
pi_185743114
https://www.instagram.com/p/BvLw2DKgJiN/

"Welkom in mijn nieuwe leventje"... Ugh. Sodemieter op met die Coosje :r
En daarmee krijg ik voor de zoveelste keer het gevoel dat dát de originele insteek was voor deze serie: Chantal Janzen die een vrouw speelt die met haar kroost haar intrek neemt bij een nietsnut van een vriend, maar die blijkt eigenlijk nog thuis te wonen dus krijgt ze te maken met haar (terugkerende) schoonmoeder. Maak van die schoonmoeder Kees Heistee, van die nietsnut Rudie en je verkoopt het als Kees & Co. Gegarandeerd meer succes dan wanneer het als een compleet nieuwe comedy was gelanceerd.
pi_185743125
Dit wordt één grote flop!
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 20 maart 2019 @ 18:57:15 #208
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185744647
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit wordt één grote flop!
Klopt.
Oh.
  woensdag 20 maart 2019 @ 19:06:50 #209
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_185744904
Dat is Rudie helemaal niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_185771032
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2019 17:42 schreef PeterKelder het volgende:
https://www.instagram.com/p/BvLw2DKgJiN/

"Welkom in mijn nieuwe leventje"... Ugh. Sodemieter op met die Coosje :r
En daarmee krijg ik voor de zoveelste keer het gevoel dat dát de originele insteek was voor deze serie: Chantal Janzen die een vrouw speelt die met haar kroost haar intrek neemt bij een nietsnut van een vriend, maar die blijkt eigenlijk nog thuis te wonen dus krijgt ze te maken met haar (terugkerende) schoonmoeder. Maak van die schoonmoeder Kees Heistee, van die nietsnut Rudie en je verkoopt het als Kees & Co. Gegarandeerd meer succes dan wanneer het als een compleet nieuwe comedy was gelanceerd.
De kop van die gozer in die badjas staat me niet aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')