Wegwezen.quote:Op maandag 24 december 2018 02:44 schreef joelknobbe het volgende:
RTL en VIDEOLAND hebben de juiste keuze gemaakt om een oude serie te doen herleven
dat is mijn uitspraak de zaak is afgedaan
Doei, ga nu maar ergens anders een account aanmaken om de zooi te verkopen.quote:Op maandag 24 december 2018 02:44 schreef joelknobbe het volgende:
RTL en VIDEOLAND hebben de juiste keuze gemaakt om een oude serie te doen herleven
dat is mijn uitspraak de zaak is afgedaan
Karel Kurk gebruik ik nog regelmatig voor een collega die Karel heet.quote:Op zondag 9 december 2018 14:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Karel Kurkgod
Ook die aflevering met die loodgieterssekte of zo
Pics?quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:30 schreef PeterKelder het volgende:
Ik vind het nieuwe logo al vreselijk kinderlijk. Alsof ik naar dat Brugklas aan het kijken ben
Oh ik vind dat logo wel meevallen (vorige was ook niet zo bijzonder).quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het ziet er zo goedkoop en gemakzuchtig uit...
quote:
twitter:RTL4 twitterde op donderdag 07-03-2019 om 20:00:01De eerste beelden van Kees & Co! 🎉🎉 #KeesEnCo #30maart #Videoland #Wasikmaareenkatdienegenlevenshad #sitcom #rtl4 https://t.co/rSHFsh7kOL reageer retweet
SimoneGodin.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:RTL4 twitterde op donderdag 07-03-2019 om 20:00:01De eerste beelden van Kees & Co! 🎉🎉 #KeesEnCo #30maart #Videoland #Wasikmaareenkatdienegenlevenshad #sitcom #rtl4 https://t.co/rSHFsh7kOL reageer retweet
Die overdreven lachband bij ieder zinnetje is er al teveel aanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 16:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:RTL4 twitterde op donderdag 07-03-2019 om 20:00:01De eerste beelden van Kees & Co! 🎉🎉 #KeesEnCo #30maart #Videoland #Wasikmaareenkatdienegenlevenshad #sitcom #rtl4 https://t.co/rSHFsh7kOL reageer retweet
dat is aflevering 4 van seizoen 1 moeder en dochtersquote:Op zaterdag 9 maart 2019 09:57 schreef Wezen1 het volgende:
Kan iemand mij vertellen in welke aflevering Ben de waarheid van Marco Borsato zingt? Ik moet altijd aan kees&co denken als ik dat nummer hoor :’)
Waarschijnlijk omdat de dochter van Joop van den Ende dit produceert.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wààrom heeft Simone hier ja tegen gezegd...
Dan nog snap ik het niet. Zo'n vakvrouw.... Waaromquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de dochter van Joop van den Ende dit produceert.
Dus wat je eigenlijk zegt is dat ze gewoon meeliften op het succes van het oude Kees & Co door de naam en twee hoofdpersonages uit die serie te gebruiken/misbruiken terwijl het in de basis een compleet andere serie is. En laat dát nou juist het probleem zijn van deze nieuwe reeks.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:53 schreef joelknobbe het volgende:
geloof me het word echt niet zoals het was
er is gewoon door RTL, MEDIALANE en VIDEOLAND besloten om een nieuw zijn seizoen te maken. daarbij hebben ze bekeken hoe gaan we het verhaal opnieuw brengen. daarbij is besloten om Simone Kleinsma te vragen om opnieuw de rol van Kees te gaan vertolken er is een nieuwe schrijver gekomen die de opdracht heeft gekregen voor een nieuwe verhalenlijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat ze gewoon meeliften op het succes van het oude Kees & Co door de naam en twee hoofdpersonages uit die serie te gebruiken/misbruiken terwijl het in de basis een compleet andere serie is. En laat dát nou juist het probleem zijn van deze nieuwe reeks.
Nou ik ben ook bij de opnames geweest, ik vond het echt een leuke serie, maar deze vergelijking is een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 11:59 schreef joelknobbe het volgende:
[..]
er is gewoon door RTL, MEDIALANE en VIDEOLAND besloten om een nieuw zijn seizoen te maken. daarbij hebben ze bekeken hoe gaan we het verhaal opnieuw brengen. daarbij is besloten om Simone Kleinsma te vragen om opnieuw de rol van Kees te gaan vertolken er is een nieuwe schrijver gekomen die de opdracht heeft gekregen voor een nieuwe verhalenlijn.
wat dat dus wil zeggen is dat tussen de laatste aflevering en het aankomende nieuwe seizoen
Het huwelijk van Kees & Frank mislukt is
Sonja nog steeds met haar man Jaap in Australiè woont
Kees een nieuw huis heeft gekocht
uiteindelijk na dochter Anne vertrokken is in Spanje
en in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen terugkeert naar haar huis
en haar zoon met zijn hoogzwangere vriendin en diens twee kinderen haar huis hebben overgenomen. en dat Kees de ballen weer omhoog moet houden
het is precies zoals Kees & Co was in de begin jaren (S1-S5)
kees die haar gezin normen en waarden probeert te leren maar wel met heel veel moeite.
Kees is alleen wat ouder geworden heeft een nieuwe buuf (het zou raar wezen als Sonja ook ineens weer haar Buuf zou wezen) geef het een kans en oordeel niet meteen
ik ben het met de mensen mensen eens dat het wennen is om een oude vertrouwde serie weer opnieuw te gaan maken maar misschien word het wel weer net zo succes als toen
De kop van die gozer in die badjas staat me niet aan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 17:42 schreef PeterKelder het volgende:
https://www.instagram.com/p/BvLw2DKgJiN/
"Welkom in mijn nieuwe leventje"... Ugh. Sodemieter op met die Coosje
En daarmee krijg ik voor de zoveelste keer het gevoel dat dát de originele insteek was voor deze serie: Chantal Janzen die een vrouw speelt die met haar kroost haar intrek neemt bij een nietsnut van een vriend, maar die blijkt eigenlijk nog thuis te wonen dus krijgt ze te maken met haar (terugkerende) schoonmoeder. Maak van die schoonmoeder Kees Heistee, van die nietsnut Rudie en je verkoopt het als Kees & Co. Gegarandeerd meer succes dan wanneer het als een compleet nieuwe comedy was gelanceerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |