De tijd dat Kees & Co en Flodder allebei in de vooravond werden herhaald op RTL 5, wat een heerlijke periode was datquote:Op dinsdag 25 september 2018 19:47 schreef tralalala het volgende:
Ik heb een tijdje geleden op videoland alle seizoenen waar Ben in zat teruggekeken, echt puur genot net als Flodder, alleen dan minder vaak herhaald.
Tis nacht er springt een junkie uit een zolderraam. Oh oh wat een narigheid. Het leven ging de junk een beetje tegenstaan want hij was nu zn naalden kwijtquote:Op dinsdag 25 september 2018 20:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe ging dat lied nou met er zit een junkie in het zolderraam?
Ja! Sonja en Kees, ik vond die twee geweldig samen. Was altijd benieuwd of ze in het echte leven het ook goed met elkaar konden vinden.quote:Op dinsdag 25 september 2018 20:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Tis nacht er springt een junkie uit een zolderraam. Oh oh wat een narigheid. Het leven ging de junk een beetje tegenstaan want hij was nu zn naalden kwijt
Keesja'squote:Op dinsdag 25 september 2018 21:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja! Sonja en Kees, ik vond die twee geweldig samen. Was altijd benieuwd of ze in het echte leven het ook goed met elkaar konden vinden.
Leuk!quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Keesja'sZe zijn/waren goede vriendinnen. Zijn vaak samen op het terras gespot etc.
Chantal is jammer ja.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb alle afleveringen nog op de pc staan en heb ze echt zo vaak gezien. Op een gegeven moment was ik er klaar mee, maar toch kriebelt het weer. Het was zó leuk. En inderdaad, vanaf seizoen 6 was het niet echt leuk meer. Victor Löw acteerde erg leuk, ik vond Sasha en Nikki wat minder. En die ex van Victor voegde echt niks toe. Achteraf gezien was de koek gewoon op.
En nu de nieuwe serie, tsja. Ik denk niet dat het de oude serie in de verste verte zal evenaren. Ik vind Chantal gewoon helemaal niks. Gewoon zonde dat zij voor deze serie gevraagd is.
Oja, dat seizoen vergeet ik helemaalquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Chantal is jammer ja.
Ik vond alle seizoenen leuk behalve seizoen 6 met Han Oldigs. Dat was echt vreselijk. Regelmatig kijk ik de serie terug maar dit seizoen sla ik altijd over.
Voor seizoen 6 heb ik toch nog wel een zwak. Tuurlijk, het was veel minder dan de 'originele' reeks, maar het bleef tenminste nog trouw aan Kees & Co. Er werd nog veel over Ben gesproken, Rudie had nog een gastrol, Tante Trudie kwam er nog een keer in voor... Beter dan de seizoenen erna waar het verleden van Kees eigenlijk totaal niet relevant was.quote:Op dinsdag 25 september 2018 21:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Chantal is jammer ja.
Ik vond alle seizoenen leuk behalve seizoen 6 met Han Oldigs. Dat was echt vreselijk. Regelmatig kijk ik de serie terug maar dit seizoen sla ik altijd over.
Begrijp je mening wel. In de tijd dat het seizoen met Victor Löw & kids werd uitgezonden was ik zelf een beginnende puber dus ik vond het wel leuk om al die tienertaferelen te zienquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Voor seizoen 6 heb ik toch nog wel een zwak. Tuurlijk, het was veel minder dan de 'originele' reeks, maar het bleef tenminste nog trouw aan Kees & Co. Er werd nog veel over Ben gesproken, Rudie had nog een gastrol, Tante Trudie kwam er nog een keer in voor... Beter dan de seizoenen erna waar het verleden van Kees eigenlijk totaal niet relevant was.
Weet ook nog goed dat het de volgende dag in de klas hét gesprek was: een ander introliedje, Ben die ineens weg was... En ik heb tijdenlang gedacht dat ik de aflevering waarin Ben een toiletpot op zijn hoofd krijgt gemist had. Bleek dat nooit in beeld te zijn geweest![]()
oh ja die intercomquote:Op dinsdag 25 september 2018 21:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oja, dat seizoen vergeet ik helemaalMwah vond die nog wel leuk. Alleen die intercomscenes waren totaal niet grappig.
zal ik doenquote:
nope! tot nu toe is bekend: Simone Kleinsma, Chantal Janzen en Tibor Lukacs.quote:Op maandag 1 oktober 2018 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is de gehele cast al bekend dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door roos94 op 03-10-2018 07:57:54 ]
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 07:48 schreef roos94 het volgende:
Ik ben naar de opnames geweest. Ff in spoiler voor als je niks wil weten vh nieuwe seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben naar de opnames geweest. Ff in spoiler voor als je niks wil weten vh nieuwe seizoen.Koningin RoosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, duidelijk. Als het zelfsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weet ik genoeg.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Ik ben naar de opnames geweest. Ff in spoiler voor als je niks wil weten vh nieuwe seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:49 schreef roos94 het volgende:
[..]Hmmm, ben niet enthousiast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:49 schreef roos94 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als dit al geen al te beste indruk heeft gemaakt op jou, hoe erg moeten aflevering 1 t/m 3 dan niet zijn?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 10:58 schreef roos94 het volgende:
We zaten overigens direct in aflevering 4, de afleveringen worden in verschillende volgordes opgenomendus die opname meneer spoilde de drie eerste afleveringen om t een beetje te begrijpen
Ja vreselijkquote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar als dit al geen al te beste indruk heeft gemaakt op jou, hoe erg moeten aflevering 1 t/m 3 dan niet zijn?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 11:13 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja vreselijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben naar de opnames geweest. Ff in spoiler voor als je niks wil weten vh nieuwe seizoen.Dit hoef ik niet te gaan kijken dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Nop, compleet nieuw decor. Groen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hebben ze wel de set van Kees haar oude huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry voor de slechte kwaliteit btw,
Ja, 1 aflevering staat er in zo'n 2 uur filmen op.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nemen ze zo'n hele aflevering op in één dag?
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:22 schreef roos94 het volgende:
Voor wie benieuwd is naar het decor van de woonkamer;Dat is wel wat anders zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry voor de slechte kwaliteit btw,
Veel scènes die soms over moeten door een lachbui of vergeten tekst?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja, 1 aflevering staat er in zo'n 2 uur filmen op.
Er ging voor mijn gevoel weinig verkeerd, maar de opnameleider vond toch dat het steeds over moest. Bijna alle scenes moesten wel 2 or 3 keer over.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel scènes die soms over moeten door een lachbui of vergeten tekst?
Vind ik altijd wel bijzonder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |