quote:Op zondag 31 maart 2019 00:42 schreef suijkerbuijk het volgende:
Die mensen leven kompleet van de kaart af.
Tja een keer een overdosis en ze hebben rust .
Gaat van zelf gebeuren .quote:
Nee omdat crackverslaafden geen hulp krijgenquote:Op zondag 31 maart 2019 00:49 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Gaat van zelf gebeuren .
Word alleen meer en meer voor die kick en rust .
Helpen heeft geen zin omdat ze hun eigen schaamte en waarheid niet aan kunnen.
Tuurlijk.quote:Op zondag 31 maart 2019 00:49 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Nee omdat crackverslaafden geen hulp krijgen
En omdat ze vaak gewoon niet meer beter weten, de “normale” mensen op ze neerkijken, dus gaan ze maar terug naar wat ze wel kennen.quote:Op zondag 31 maart 2019 08:19 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Ze krijgen wel hulp .
Maar dat clean afkicken duurt even.
Dan komt alles wat ze niet verwerkt hebben .
En dan zijn ze weer weg.
En ja ik weet dat omdat ma psycholoog was voor een stichting .
Het net niet totaal nutteloos.
Maar als er 1 van de 20 clean blijft is het een wonder.
Is het ook.quote:Op zondag 31 maart 2019 08:23 schreef Miss-X het volgende:
[..]
En omdat ze vaak gewoon niet meer beter weten, de “normale” mensen op ze neerkijken, dus gaan ze maar terug naar wat ze wel kennen.
Vreselijk triest.
Jammer genoeg van heel dichtbij meegemaaktquote:Op zondag 31 maart 2019 08:28 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Is het ook.
Tot dat de drugs niet meer helpen en dan een overdosering nemen.
Discovery heeft daar een hele documenteren over gemaakt.
Helaas waren er bij die einde niet meer mee hebben gemaakt.
Ik denk dat we verschillen van mening.quote:Op zondag 31 maart 2019 08:19 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Ze krijgen wel hulp .
Maar dat clean afkicken duurt even.
Dan komt alles wat ze niet verwerkt hebben .
En dan zijn ze weer weg.
En ja ik weet dat omdat ma psycholoog was voor een stichting .
Het net niet totaal nutteloos.
Maar als er 1 van de 20 clean blijft is het een wonder.
In de UK is het toch wel anders hoor. Psychologische hulp enzovoort zijn hier echt heel slecht geregeld.quote:Op zondag 31 maart 2019 13:00 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat we verschillen van mening.
Ze krijgen idd hulp maar pas als het te laat is, zelfs de nationale ombudsman luidde de klok gisteren, nadat alle gemeentes dit al hadden gedaan.
Internetheldquote:Op woensdag 3 april 2019 09:30 schreef JeMoeder het volgende:
Danny Ghosen is wel echt een top programmamaker.
Verder prima toch, gewoon je zaad over de tranen spuiten, anders is het ook maar zo saai. Ik betaal extra voor wat oprechte tranen.
dat is niet zo heel vreemed helaas. Ik heb met vrouwen gewerkt die gewoon onder dwang verslaafd zijn gemaakt. Makkelijke prooi en ze doen bijna alles wat je zegt.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:54 schreef GereDathan het volgende:
Het meest zorgwekkend vind ik de bekentenis dat haar moeder haar op haar 16e haar eerste shot gaf
Onder dwang, ok. Maar je bloedeigen moeder die je verslaafd maakt...quote:Op donderdag 4 april 2019 10:57 schreef Flogging het volgende:
[..]
dat is niet zo heel vreemed helaas. Ik heb met vrouwen gewerkt die gewoon onder dwang verslaafd zijn gemaakt. Makkelijke prooi en ze doen bijna alles wat je zegt.
Juist de eigen omgeving vormt een persoon en genen zijn ook een groot onderdeel van iemand die echt verslaafd is. 1+1=2 en dan krijg je dat.quote:Op donderdag 4 april 2019 10:59 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Onder dwang, ok. Maar je bloedeigen moeder die je verslaafd maakt...
Wat doe je voor werk?quote:Op donderdag 4 april 2019 10:57 schreef Flogging het volgende:
[..]
dat is niet zo heel vreemed helaas. Ik heb met vrouwen gewerkt die gewoon onder dwang verslaafd zijn gemaakt. Makkelijke prooi en ze doen bijna alles wat je zegt.
Is wel treurig ja!quote:Op donderdag 4 april 2019 10:54 schreef GereDathan het volgende:
Het meest zorgwekkend vind ik de bekentenis dat haar moeder haar op haar 16e haar eerste shot gaf
Door vriendjes ofzo?quote:Op donderdag 4 april 2019 10:57 schreef Flogging het volgende:
[..]
Ik doe nu iets anders, maar heb in de verslavingszorg gewerkt, waaronder in een opvanghuis voor vrouwen die verslaafd waren aan heroïne.quote:
Heftig. Goed dat je dat kan. Lijkt me verschrikkelijk zo'n leven.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:25 schreef Flogging het volgende:
[..]
Ik doe nu iets anders, maar heb in de verslavingszorg gewerkt, waaronder in een opvanghuis voor vrouwen die verslaafd waren aan heroïne.
Ik heb zeer schrijnende dingen gezien, maar ook hoopgevende dingen. Inmiddels die ik iets anders hoorquote:Op woensdag 10 april 2019 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heftig. Goed dat je dat kan. Lijkt me verschrikkelijk zo'n leven.
Rob Oudkerk vond (vindt?) dit anders een reden om nog eens extra af te dingen.quote:Op zondag 31 maart 2019 04:16 schreef SpecialK het volgende:
Lijkt me dat je daar juist extra voor betaalt zoiets.
En dat vind je zo bijzonder dat je dat even wil melden in een topic waar bijna 2 weken niet meer op gereageerd is?quote:Op woensdag 24 april 2019 14:00 schreef kaakchirurg444 het volgende:
Ik heb ooit een hoer klaar gebeft
Ja anders doe ik het toch nietquote:Op woensdag 24 april 2019 14:53 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
En dat vind je zo bijzonder dat je dat even wil melden in een topic waar bijna 2 weken niet meer op gereageerd is?
Ik ben het wel met je eens dat tegenwoordig sekswerk weer gecriminaliseerd wordt onder de noemer van 'zieligheid en misbruik'quote:Op woensdag 24 april 2019 15:23 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Dit soort berichten creeeren en dragen bij aan het vooroordeel dat alle prostituees overal altijd en alleen maar slachtoffer zijn vanwege verslaving of mensenhandel. Is dit wel zo?
In Amsterdam achter de ramen vrijen ze alleen veilig. En de mooie meiden harken zo 900 euro netto op een avond bijelkaar. En geen belastingdienst die ze controleert hoeveel ze werkelijk verdienen. "want ze zijn zo zielig en misbruikt"
Dit. Ik kwam bij die documentaires een dame tegen die vertelde dat ze sinds haar 16e werkte door te liegen en dat de ambtenaren dit accepteerdequote:Op woensdag 24 april 2019 16:10 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat tegenwoordig sekswerk weer gecriminaliseerd wordt onder de noemer van 'zieligheid en misbruik'
Deze vrouwen zijn meesters in het faken, dus klop niet te hard op je schouderquote:Op woensdag 24 april 2019 14:00 schreef kaakchirurg444 het volgende:
Ik heb ooit een hoer klaar gebeft
Ik vind een hoer klaarbeffen ook sowieso niet per se iets om trots op te zijn.quote:Op zondag 28 april 2019 09:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Deze vrouwen zijn meesters in het faken, dus klop niet te hard op je schouder
quote:Op zondag 28 april 2019 09:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Deze vrouwen zijn meesters in het faken, dus klop niet te hard op je schouder
quote:Op zondag 28 april 2019 11:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik vind een hoer klaarbeffen ook sowieso niet per se iets om trots op te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |