Haha oh jaquote:
Wie danquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat mooie vrouwen zonder mooie lippen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je gaat alvast van geel naar oranje vanwege koningsdag haha
Is goedquote:
Wat saai zeg, op zwart zie je ook je zaadvlekken goedquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb alleen zwarte onderbroeken en sokken
Mijn treksok is dan ook niet meer zwart hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat saai zeg, op zwart zie je ook je zaadvlekken goed
Ik ben maar een 6jequote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:04 schreef UitStraling het volgende:
Moeten Zosk en Chloro niet gewoon een keer van bil gaan?
We wachten tot we 35 zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:04 schreef UitStraling het volgende:
Moeten Zosk en Chloro niet gewoon een keer van bil gaan?
Treksokquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn treksok is dan ook niet meer zwart haha
Pfoeee, mijn moeder, ex van 7 jaar geleden, Svetlana mijn collega (is voor de rest best mooi), Kristel, andere collega, Daphne uit Amsterdam, zoveel mensen zonder mooie lippen.quote:
Snap ik haha maar dat weerhoudt mij niet om gewoon op invoeren te klikkenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben hier wel een beetje klaar mee nu hoor haha
Ik heb het in de gatenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Snap ik haha maar dat weerhoudt mij niet om gewoon op invoeren te klikken
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pfoeee, mijn moeder, ex van 7 jaar geleden, Svetlana mijn collega (is voor de rest best mooi), Kristel, andere collega, Daphne uit Amsterdam, zoveel mensen zonder mooie lippen.
Svetlana??quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pfoeee, mijn moeder, ex van 7 jaar geleden, Svetlana mijn collega (is voor de rest best mooi), Kristel, andere collega, Daphne uit Amsterdam, zoveel mensen zonder mooie lippen.
En jij?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb je een lekkere moeder trouwens
Ondanks mijn kleine ogenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Er ontgaat jou sowieso maar weinig
Thanksquote:
Ja mooie Oostblok vrouw met dik haar, kutstem en dunne onderlip maar lieve mooie dame, 35 dus vatbaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |