Twijfel nog of ik wel echt bij de foksletten wil horenquote:
Ik denk dat die tijd inderdaad achter jou zou moeten liggenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Twijfel nog of ik wel echt bij de foksletten wil horen
Ja dat dus.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik denk dat die tijd inderdaad achter jou zou moeten liggen
Noem gewoon namen, pussyfaggotquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:33 schreef UitStraling het volgende:
Er zit wel een kansloze tussen maar die heeft vrij mooie borsten, lieve ogen, dikke haren en spreid erg makkelijk.
En daar is niks mis meequote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:33 schreef UitStraling het volgende:
Er zit wel een kansloze tussen maar die heeft vrij mooie borsten, lieve ogen, dikke haren en spreid erg makkelijk.
Je hebt het in je om een nette vrouw te zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Heb net ook gewoon echt gekookt enzo, moet niet gekker worden
Gayquote:
Bedankt voor je vertrouwen maar ik ben heel netjesquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt het in je om een nette vrouw te zijn.
Hans plsquote:
Zolang je al jouw gevoelens maar niet onderdruktquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedankt voor je vertrouwen maar ik ben heel netjes
Hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedankt voor je vertrouwen maar ik ben heel netjes
Ben strong independent womanquote:Op zaterdag 30 maart 2019 18:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zolang je al jouw gevoelens maar niet onderdrukt
Je weet dat ik gelijk hebquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |