1 ding kan ik je vertellenquote:Wil je dagje zonnen of lekker een uurtje uitwaaien? Binnenkort gaat een bezoekje aan het Scheveningse strand geld kosten. We lezen nooit de infoborden bij het strand, maar de keer dat we dat wel deden viel ons iets vreemd op:
Om de Haagse stranden schoon te houden is besloten om vanaf maandag ¤2,- toegang te vragen voor een bezoekje aan het strand. De maatregel is genomen omdat na elke mooie dag het strand een zootje is. Overal ligt afval en wie maakt dat schoon? Die mensen moeten natuurlijk betaald worden.
Als of je op dat krakkemikkege ding durft te lopen, helft is al zo verrot dat het gesloten is.. vervallen bendequote:
Lees de eerste letters van de OP eens onder elkaarquote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je hebt niet door dat het maandag 1 april is, ts?
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:50 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Lees de eerste letters van de OP eens onder elkaar![]()
![]()
____! x1000
[ afbeelding ]
Haagsquote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:50 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
![]()
____! x1000
[ afbeelding ]
1amprihlhquote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:50 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
![]()
____! x1000
[ afbeelding ]
Precies ditquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:48 schreef Talinka het volgende:
1 april of niet. Ik vind het een goed plan, aangezien niemand zijn rotzooi meeneemt.
Maakt zij er ook een teringbende van, dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:14 schreef Sylver_ het volgende:
Oh, dit is wel mooi in lijn met het nieuwe beleid dat mijn dochter voortaan 10 cent moet betalen voor een wc bezoek op school
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:50 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
![]()
____! x1000
[ afbeelding ]
Geen idee, er zijn geen namen genoemd in de mailquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maakt zij er ook een teringbende van, dan?
Pics van je dochter?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:14 schreef Sylver_ het volgende:
Oh, dit is wel mooi in lijn met het nieuwe beleid dat mijn dochter voortaan 10 cent moet betalen voor een wc bezoek op school
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ignorance is bliss, but knowledge is power.
2 euro voor een bezoek als groepje of per persoon?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:43 schreef Banaanvragen het volgende:
https://indebuurt.nl/denhaag/video/strand-betalen
[..]
1 ding kan ik je vertellen
Alleen idioten gaan betalen om daar op het stand te mogen liggen
past wel in het beleid van die domme gemeente
richting duindorp kun je nog wel gratis liggen
is natuurlijk omdat die mensen maar weinig inkomen hebben
ligt ook een stuk lekkerdere zonder al dat volk om je heen
Gaan ze andere dele van de kust ook zo maken
raak de belasting betaler maar in de portemonnee
aan de gewone burger wordt niet gedacht
pest zooi