Viesmad.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:42 schreef Embraer89 het volgende:
Wat een slechte OP, lijkt wel op de OP van het F1 livetopic.
Ik niet, vind het een prima idee van Schultenbrau, Een beetje zoals Liefmans en Jillz de markt een aantal jaren terug veroverden.quote:
Dat jij het een goed idee vind is al reden genoeg om het niet te doenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:46 schreef Embraer89 het volgende:
vind het een prima idee van Schultenbrau,
Prima argumenten kerelquote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:48 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat jij het een goed idee vind is al reden genoeg om het niet te doen
Zou me niks verbazen als de Aldi dit gewoon echt gaat verkopen, maar dan voor een weekje ofzo.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:49 schreef Vanillekwark het volgende:
Gegarandeerd een 1 aprilgrap, maar zou kopen voor de lol, als het echt was
Die frikandeltaart is nog paar keer teruggekomen volgens mij, en ook een pizzataart.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:51 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als de Aldi dit gewoon echt gaat verkopen, maar dan voor een weekje ofzo.
Die frikandeltaart was ook zo'n mooie stunt
Formula 1 kijkenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:42 schreef Embraer89 het volgende:
Wat een slechte OP, lijkt wel op de OP van het F1 livetopic.
De variatie op pils kan prima. Dat ze zo'n typisch drankje als vrouwelijk slijten is imho meer typisch.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:48 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat jij het een goed idee vind is al reden genoeg om het niet te doen
Waar zijn de TWEETS???quote:Op zaterdag 30 maart 2019 16:58 schreef Sapstengel het volgende:
Beetje een seksistische grap. Alsof vrouwen per definitie van prosecco, chocolade en de kleur roze houden.
Waar zijn de kamervragen?
Waar is het gekrijs op Tumblr?!quote:
Zal mij ook niets verbazen; iedereen wil het natuurlijk uitproberenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:51 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als de Aldi dit gewoon echt gaat verkopen, maar dan voor een weekje ofzo.
Die frikandeltaart was ook zo'n mooie stunt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |