LOL, uhuhquote:
Geef haar een kus van ons.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:41 schreef borisz het volgende:
Lol kom ik zomaar FFT tegen in Amsterdam.
Kan je daar dan ook fatsoenlijk aan eten aan die tafel?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:05 schreef Myraela het volgende:
Beetje crappy foto van in de winkel, maar blij mee.Morgen de tuin overhoop halen zodat die ook echt past.
[ afbeelding ]
Strandmeet!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:05 schreef golfer het volgende:
Wij gaan straks eten bij de zelfde strandtent waar wij met een stelletje van dit forum na de strandmeet van een paar jaar geleden nog wat gedronken en gegeten hebben.
Krijg de foto hier niet geplaatst. BIj weinig ruimte in de tuin, Lorient van Intratuin. Is zo van 2 naar 3 naar 4 persoons bankje te veranderen en ligt prima.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Kan je daar dan ook fatsoenlijk aan eten aan die tafel?
Wij hebben nu alleen een eettafel met stoelen, maar ik zou geloof ik ook graag een bankje in de tuin willen voor in de zon ofzo..
Ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Kan je daar dan ook fatsoenlijk aan eten aan die tafel?
Wij hebben nu alleen een eettafel met stoelen, maar ik zou geloof ik ook graag een bankje in de tuin willen voor in de zon ofzo..
Oh ja! Die had ik eerder ook al eens gezien .. misschien tracteer ik mezelf van de zomer op zo'n ding.. hangt een beetje van de zomer af..quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Krijg de foto hier niet geplaatst. BIj weinig ruimte in de tuin, Lorient van Intratuin. Is zo van 2 naar 3 naar 4 persoons bankje te veranderen en ligt prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |