Ramadan meedoen helpt wellicht niet in je voorbereidingquote:Op zondag 9 juni 2019 19:35 schreef DeeBee het volgende:
Sifan de brommer opgeblazen op de 5000m?
Zelfs uitslagen zijn er amper te vinden, dat zou ik een betere INNOVATIE vinden. Al die aids, maar dan geen simpele live-timing of uitslagen op de site...
Op tv niet, online weet ik niet.quote:Op zondag 9 juni 2019 19:23 schreef heywoodu het volgende:
NOS begon pas bij de 100m horden? Verdomme
Enig idee of de 400m en 5000m die daarvoor waren te zien zijn?
https://www.iaaf.org/comp(...)6544/timetable/bydayquote:Op zondag 9 juni 2019 19:35 schreef DeeBee het volgende:
Zelfs uitslagen zijn er amper te vinden, dat zou ik een betere INNOVATIE vinden. Al die aids, maar dan geen simpele live-timing of uitslagen op de site...
Maar die is een week geleden afgelopen. Al heeft ze misschien minder goed kunnen trainen ja...quote:Op zondag 9 juni 2019 19:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ramadan meedoen helpt wellicht niet in je voorbereiding
De app!quote:Op zondag 9 juni 2019 19:35 schreef DeeBee het volgende:
Of ze nou man of vrouw is, ik vind het een vervelend mens.quote:Op woensdag 12 juni 2019 01:06 schreef wimderon het volgende:
Strontpot in Montreuil. Valse start op de 100 meter, maar erg rommelig en 5 van de 8 rennen een volledige 100 meter om daarna meteen opnieuw te moeten. Ta Lou raakt bij poging 2 geblesseerd![]()
En ondertussen won de altijd sympathieke Caster Semenya de 2000 meter
Ziggo Sport gewoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |