Ze zien elkaar weinig, doe eens gezellig ipv je moet dit en dat zo doenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap wel wat ma bedoeld eigenlijk,
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:33 schreef DaniqueV het volgende:
Jammer dat ik geen streams nu kan kijken, volgens mij is die moeder een torenC type zo te lezen haha
Het was duidelijk dat His advies wilde van ma, en die krijgt ze dusquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ze zien elkaar weinig, doe eens gezellig ipv je moet dit en dat zo doen![]()
Net alsof t voorgekauwd moet worden
Ze hebben mij niks gevraagd , hoe ik over Hiske denkquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:36 schreef sjampoeh het volgende:
ma: iedereen die kijkt is heel positief over je
Feedback.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het was duidelijk dat His advies wilde van ma, en die krijgt ze dus
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:36 schreef sjampoeh het volgende:
ma: iedereen die kijkt is heel positief over je
t komt bij mij, heel vervelend over . maar dat zal hun relatie wel zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het was duidelijk dat His advies wilde van ma, en die krijgt ze dus
vandaar sl.. dit gaat zelfs de regie te verquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:37 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Moeder heeft bepaald geen realistische kijk. Volgens haar doet His het goed en vinden de mensen die zij erover spreekt ook dat His het goed doet
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet echt een autist in hem zie, ik zie meer een jonge man die al vroeg een zware levensles te verwerken kreeg . Bloosquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:32 schreef pollewop77 het volgende: [..] Da [..] Dat zal zeker niet geholpen hebben het verlies van zijn moeder maar Adje is echt een autist daarin. Het moet zoals hij denkt dat het moet gaan en als dat niet gebeurd krijg je errors
Dat zegt ie zelfquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet echt een autist in hem zie, ik zie meer een jonge man die al vroeg een zware levensles te verwerken kreeg . Bloos
Ik herken heel veel van hem in een vriend van me.Het is vrij intens om daar mee om te gaan.Na een paar dagen even afstand nemen helpt,maar dat kan daar moeilijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:39 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet echt een autist in hem zie, ik zie meer een jonge man die al vroeg een zware levensles te verwerken kreeg . Bloos
Dat is ook wat \Adje steeds aangeeft, in de buitenwereld neemt hij dan even afstand. Maar daar kan dat niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik herken heel veel van hem in een vriend van me.Het is vrij intens om daar mee om te gaan.Na een paar dagen even afstand nemen helpt,maar dat kan daar moeilijk.
Nooit van gehoord.quote:
Wordt ook wel gebruikt als vervanger voor gelatine wat van dierlijke producten is gemaaktquote:
O oke, dus echt iets voor vegansquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wordt ook wel gebruikt als vervanger voor gelatine wat van dierlijke producten is gemaakt
is er nu een haan in de boot geflikkerd ?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:48 schreef puzziepie het volgende:
Ger wil wel weten wie het gedaan heeft , er wordt wat omheen ge-smoest
Ik wacht rustig af , komt vandaag vast nog wel wat over
Nee in gelatine zitten varkensproducten.quote:
Nee, ik doelde op die agrr of hoe heet dat spulquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee in gelatine zitten varkensproducten.
Ik had mezelf al verbeterdquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op die agrr of hoe heet dat spuldacht dat dat voor veganisten was maar verkeerd gedacht/gelezen dus
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:50 schreef freaky40 het volgende:
Wat is er aan de hand met de streams? Als ik deze opstart in firefox geeft stream 1 een kringeltje. Even aan klikken en hij doet het weer. Al een paar dagen heb ik dat steeds. Meer mensen last van?
Zijn kut ex natuurlijkquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:48 schreef puzziepie het volgende:
Ger wil wel weten wie het gedaan heeft , er wordt wat omheen ge-smoest
Ik wacht rustig af , komt vandaag vast nog wel wat over
Te laat.quote:
Had daar maanden geleden ook al eens problemen mee, maar blijkbaar toch iets bij Talpa wat er niet goed gaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |