Ikkequote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:20 schreef R-woud93 het volgende:
Wie van jullie TOPPP mods sluit die van mij?
Idk, 90s eurodance thema waar ineens Autobahn van kraftwerk doorheen komt. De zaal vibet er niet per se goed op.quote:
Snap ik met dat nummer. Sjonge jonge.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Idk, 90s eurodance thema waar ineens Autobahn van kraftwerk doorheen komt. De zaal vibet er niet per se goed op.
Ja die verhalen hoorde ik inderdaad. Je hoort sommige andere DJ's er ook over.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
@:skysherrif die van avicii vond ik ook heftig, en kon ook slecht begrijpen waarom niet ingreep maarja allemaal belangen die meespeelde van allerlei mensen enzo... je ziet gewoon dat hij extreme roofbouw op zijn lichaam pleegde maar wil niet alles spoilen. Maar is heftig zeker als je onder extreme druk staat en dan word er zoveel van je verwacht het liet wel een indruk op mij achter iig.
Doe Normaalquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En na de regen komt weer zonneschijn
VI Genotquote:
Vooral de druk van dat hij moest presteren, draaien. Hij was een componist maar hij werd gedwongen om op te treden en dat extreem veel. Hij wou de shine niet maar gewoon alleen muziek maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja die verhalen hoorde ik inderdaad. Je hoort sommige andere DJ's er ook over.
Kwam het door de roofbouw dat hij zich zo voelde, of wa hij sws al depressief en ging het daardoor minder?
Uh, neequote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liedje van Bassie en Adriaan hoor
Die bleef wel even hangen ja.quote:
Nja, Autobahn op zich is ok, maar niet hier, niet op deze manier...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik met dat nummer. Sjonge jonge.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die bleef wel even hangen ja.
Ga hem binnenkort maar eens kijken dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hij kreeg zoveel stress van het draaien en wat daarbij kwam kijken plus de levensstyle die erg destructief was maar hij stond echt onder extreme druk. Dat vond ik zo heftig om te zien.
Over wie gaat dat?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ga hem binnenkort maar eens kijken dan.
moet deze ook nog kijken
Ahhh weer wat geleerd. Ben niet zo thuis in die scène dus wat dat betreft leef ik onder een steenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Over mn UI
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ian_Curtis
Awww the struggle is real..quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:35 schreef naatje_1 het volgende:
Toch altijd een bummer als je andere mensen ziet zoenen en jij hebt niets...
wurm je er stiekem tussenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:35 schreef naatje_1 het volgende:
Mja, ik ben helemaal geen persoon om op dergelijke feestjes op mensen af te stappen. Tenzij xtcquote:
ik ging kijken of dit een songtekst wasquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Gewoon gaan sjansen misschien ontstaan er kansen, jij als smooth boy doe eens een
Gooi en wie weet wil er iemand zoenen of moonen 👻
Je kan altijd dit doen en daar heb je geen drugs voor nodig. En dat isquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mja, ik ben helemaal geen persoon om op dergelijke feestjes op mensen af te stappen. Tenzij xtc
Geloof niet dat ik dat ooit meegemaakt hebquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:35 schreef naatje_1 het volgende:
uit mijn brein gekomen wat vind je ervan. Voelde me ff zo'n hype man aka mc. Micdrop moment 👻quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik ging kijken of dit een songtekst was
ik drop een beat en jij gaat freestylen ik voel m zusquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
uit mijn brein gekomen wat vind je ervan. Voelde me ff zo'n hype man aka mc. Micdrop moment 👻
Broeder loeder iedereen gaat hem voelen! Als wij samen spitten dan maken wij die hitten (dat woord bestaat niet maar ben moe en dacht wat rijmt op hits). Error 👻💩quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik drop een beat en jij gaat freestylen ik voel m zus
Tot hoe last duurt het? Vind je het verder wel leuk naatje? Hopelijk wel 🕺🏿quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:41 schreef naatje_1 het volgende:
Voor een Prodigy rave verdacht weinig Prodigy
Als rammen gaan rijmen, valt er niets meer te lijmen. Alles gaat stuk, maar we geven geen fuk. Luister naar onze hits, auw velletje tussen mn rits.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Broeder loeder iedereen gaat hem voelen! Als wij samen spitten dan maken wij die hitten (dat woord bestaat niet maar ben moe en dacht wat rijmt op hits). Error 👻💩
Hahaha bars heb je! 😎🔥 jij spit de waarheid 🤛quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als rammen gaan rijmen, valt er niets meer te lijmen. Alles gaat stuk, maar we geven geen fuk. Luister naar onze hits, auw velletje tussen mn rits.
moeten nog mc naam hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hahaha bars heb je! 😎🔥 jij spit de waarheid 🤛
nahwquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:49 schreef Amarantha het volgende:
Ze moest kotsen en bleef daarna zielig op de grond liggen, kokhalzen. Breekt echt mijn hart.
Aww fucked up... ik snap je knuffel iig en het komt wel weer goed he uiteindelijk nu is het dan wel even kut.. ja naar..quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:49 schreef Amarantha het volgende:
Ze moest kotsen en bleef daarna zielig op de grond liggen, kokhalzen. Breekt echt mijn hart.
Doet me gewoon pijn als ik haar zie. Ze achtervolgd me overal, als ik stil sta ploft zij zich meteen neer op de grond. Arm ding.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Aww fucked up... ik snap je knuffel iig en het komt wel weer goed he uiteindelijk nu is het dan wel even kut.. ja naar..
is ze zo oud/ziekjes dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doet me gewoon pijn als ik haar zie. Ze achtervolgd me overal, als ik stil sta ploft zij zich meteen neer op de grond. Arm ding.
Oh je hebt die ene weer teruggevonden?!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is zes weken buiten geweest. Ze weegt twee kilo.
Ja, iemand had haar uitgehongerd in de tuin gevonden.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh je hebt die ene weer teruggevonden?!
Ah zo fijn dat ze iig nog leeft.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, iemand had haar uitgehongerd in de tuin gevonden.
Sinds woensdagquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah zo fijn dat ze iig nog leeft.
Hoelang is ze nu weer bij jou?
Aww ja.. hartverscheurend..quote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doet me gewoon pijn als ik haar zie. Ze achtervolgd me overal, als ik stil sta ploft zij zich meteen neer op de grond. Arm ding.
Werken, schoolwerk, Formule 1, ajax psv, gym zoietsquote:Op zaterdag 30 maart 2019 01:58 schreef Amarantha het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend
een kutexcuus om altijd te laat te komen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat houdt een Brabants kwartiertje precies in dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 03:03 schreef WebHawk het volgende:
Ja godverdomme nou ben ik zat en heb ik de hele avond tegen een vele te lekkere Vlaamse milf* aan staan te schuren.Lekker man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Geen klachten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |