Jij weet.quote:
Goh, zal ze de troep die ze maakt nog opruimen?quote:
Ze heeft van Jens al een kapoentje gemaakt...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:52 schreef Yaksa het volgende:
Mylène heeft nog geen haan aangeraakt en meteen wordt ze voor hanenmishandelaar uitgemaakt.
Lijkt me een beetje voorbarige TT.
Tranny slaapt en Dellie is een ''lui kreng'' om de woorden van Erik te gebruikenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:53 schreef puzziepie het volgende:
En dit allemaal om Jessie , wat een wijf![]()
![]()
Tran en Sjell doen natuurlijk niet mee
Heerlijk dit , dit gaat haar verblijf er niet beter op makenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goh, zal ze de troep die ze maakt nog opruimen?
Oh daarom zien we zeker niksquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:55 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Of juist wel. Mylène is wel TV aan het maken nu.
mag nietquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:55 schreef Yaksa het volgende:
[..]
.... en wanneer gaat dat gebeuren danquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:56 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
mag nietalleen Jessie mag TV maken en Jessie moet er altijd goed uit zien voor de uitzendingen
Met of zonder Schultebrau ...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:58 schreef Cyberpunk77 het volgende:
na de SL zien we Myleentje weer netjes naast Jensie liggen![]()
![]()
Lekker met beesten kutten is natuurlijk altijd goed voor en zorgt helemaal niet voor negatieve reacties.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:55 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Mag niet,ik blijf er bij.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker met beesten kutten is natuurlijk altijd goed voor en zorgt helemaal niet voor negatieve reacties.
Laat die beesten lekker met rust, domme doos probeert televisie te maken over de rug van een haan om haar vijand Jessie te irriteren
Ik zou willen dat meer inwoners Jessie gaan irriteren. Dat ze hem maar gewoon naar huis toe pesten met zijn bazige gedrag. Hij is niks meer of minder dan alle andere inwoners, maar denkt door in Uto 1 te hebben gezeten dat ie alles beter weet.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Lekker met beesten kutten is natuurlijk altijd goed voor en zorgt helemaal niet voor negatieve reacties.
Laat die beesten lekker met rust, domme doos probeert televisie te maken over de rug van een haan om haar vijand Jessie te irriteren
Laat die beesten lekker met rust, kind is bezopen en uit op wraak.quote:
Nee natuurlijk niet ..achter hun mail slaat nu al op tilt door al dat schuim...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dit mag echt niet,schreef ik gisteren ook al.
3x raden.... dat gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:02 schreef Crabapple het volgende:
Tijd dat er een intelligente man van middelbare leeftijd in komt, beetje verstand van archeologie en de natuur zou leuk zijn
Dan moet hij Shelley weghouden bij zijn haarquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:56 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
mag nietalleen Jessie mag TV maken en Jessie moet er altijd goed uit zien voor de uitzendingen
En loopt Jens morgen weer rond met een dikke zuigzoen in zijn nek...quote:
Ook zoiets.Hebben jullie ooit een zuigzoen gehad?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:03 schreef snetje het volgende:
[..]
En loopt Jens morgen weer rond met een dikke zuigzoen in zijn nek...
Djezzie zit wel weer diep bij mensen.....quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:01 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik zou willen dat meer inwoners Jessie gaan irriteren. Dat ze hem maar gewoon naar huis toe pesten met zijn bazige gedrag. Hij is niks meer of minder dan alle andere inwoners, maar denkt door in Uto 1 te hebben gezeten dat ie alles beter weet.
elke keer als ik dat Djezzie van je lees denk ik aan hoe Diwl dat zegtquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Djezzie zit wel weer diep bij mensen.....
Dus gaan ze maar een dier gebruiken om televisie te maken
Is dit een gezellige zijweg vraag?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ook zoiets.Hebben jullie ooit een zuigzoen gehad?
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ook zoiets.Hebben jullie ooit een zuigzoen gehad?
Daar heb ik hem ook van, hij zegt dat telkensquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:05 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
elke keer als ik dat Djezzie van je lees denk ik aan hoe Diwl dat zegt
Hij weet ze gewoon allemaal op hun gevoelige puntje te pakken zodat ze gelijk allemaal door de mand vallen...daaaaaag! Next!....quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Djezzie zit wel weer diep bij mensen.....
Dus gaan ze maar een dier gebruiken om televisie te maken
Zou kunnen,tijdens een SL helemaal.Ondertoontje?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is dit een gezellige zijweg vraag?
Nee, vind ik iets voor dierenbeulen. We hadden vroeger wel een haan waar ik een pleuris hekel aan had, beest pikte altijd naar mijn benen. Dus ging er met een grote boog omheenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:07 schreef DKUp het volgende:
Hebben jullie ooit wel eens een haan in de nacht gepakt en bij iemand neergezet binnen?
Wel een hele valse haan gehad ...die viel steeds aan ...eindigde ook in de pan...was alleen zo taai als de pest...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:07 schreef DKUp het volgende:
Hebben jullie ooit wel eens een haan in de nacht gepakt en bij iemand neergezet binnen?
Nee maar heb het wel gedaan met een kikker en een egeltjequote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:07 schreef DKUp het volgende:
Zo'n beest begint meteen te krijsen en te kukele ku-en als je hem wil pakkenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:07 schreef DKUp het volgende:
Sterker nog, hij hoeft niet eens wat te zeggen en ze voelen zich al vernederd/ aangevallen/ voor lul gezet etc.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:07 schreef snetje het volgende:
[..]
Hij weet ze gewoon allemaal op hun gevoelige puntje te pakken zodat ze gelijk allemaal door de mand vallen...daaaaaag! Next!....
Uiteraardquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:11 schreef snetje het volgende:
Myleentje is dwars ...lange SL...en morgen is het weer Jessie zijn schuld..
Nee, maar dat komt omdat ik je adres niet heb.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:07 schreef DKUp het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zou kunnen,tijdens een SL helemaal.Ondertoontje?
Ik heb net mijn zaklamp op het beeldscherm gezet, maar ik zie er geenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:12 schreef snetje het volgende:
Iemand al een klavertje vier gespot in die nieuwe SL?...
quote:
Dacht ik al.quote:
Charismaquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sterker nog, hij hoeft niet eens wat te zeggen en ze voelen zich al vernederd/ aangevallen/ voor lul gezet etc.
Die was wel héél lang.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:18 schreef Cyberpunk77 het volgende:
We gaan weer voor het record langste Utopia SL zie ik?
Donnie? Of Donna? Of beidenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:18 schreef Cyberpunk77 het volgende:
We gaan weer voor het record langste Utopia SL zie ik?
hoelang is het record?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die was wel héél lang.
We tikken nu bijna pas het half uur aan.
Poeh, uurtje of 4?quote:
Ze hebben een man als jou in Utopia nodigquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:20 schreef Yaksa het volgende:
Als een haan op stok zit en slaapt is het vrij eenvoudig om hem voorzichtig op te pakken en in een doos te doen. Daarom ontruimen ze kippenstallen ook altijd in het donker. Dan zijn ze rustiger.
Jens is een knulletjequote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:21 schreef snetje het volgende:
Waarom is Jens niet een ECHTE VENT en had zijn wijf in bed gehouden...nu zitten wij weer met de ellende en achter met een bezopen Mylene...
Langer,we zijn er wel eens een dag uit geweest.quote:
Wowquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Langer,we zijn er wel eens een dag uit geweest.
Ze wilde de hanen bij Jessie naar binnen GOOIEN....quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:20 schreef Yaksa het volgende:
Als een haan op stok zit en slaapt is het vrij eenvoudig om hem voorzichtig op te pakken en in een doos te doen. Daarom ontruimen ze kippenstallen ook altijd in het donker. Dan zijn ze rustiger.
Met een echte SL, geen storing?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Langer,we zijn er wel eens een dag uit geweest.
Storing.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Met een echte SL, geen storing?
Zou Donna, Donnie aan het verkrachten zijn?quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zou Donna, Donnie aan het verkrachten zijn?
Omdat Jens verantwoordelijk is voor Jens ,en niet voor dat stuk plak gomquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:21 schreef snetje het volgende:
Waarom is Jens niet een ECHTE VENT en had zijn wijf in bed gehouden...nu zitten wij weer met de ellende en achter met een bezopen Mylene...
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat Jens verantwoordelijk is voor Jens ,en niet voor dat stuk plak gom
En nog een keer nee.quote:
Hoe moeten ze dit weer rechtbreien?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:26 schreef DKUp het volgende:
Of iemand bij Talpa lag te pitten en ze heeft het dus wel gedaan achter een SLock
Misschien is ze inmiddels al van het terrein verwijderdquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:26 schreef DKUp het volgende:
Of iemand bij Talpa lag te pitten en ze heeft het dus wel gedaan achter een SLock
Gaat ergens ook niet helemaal goed gezien zijn stratenmakerij...en ja het ging mis met hem na de binnenkomst van dat bedweterige mormel...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat Jens verantwoordelijk is voor Jens ,en niet voor dat stuk plak gom
Morgen weer telkens een SLock als iemand over aangeschoten Myleentje begintquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:27 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Hoe moeten ze dit weer rechtbreien?
Dierenbevrijdingsfront?
GENOTquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien is ze inmiddels al van het terrein verwijderd
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:28 schreef DKUp het volgende:
Wat zet ze zichzelf voor lul als ze het echt doet/heeft gedaan.
yep.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:25 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Was toen toch met het opnieuw inloggen?
Dit logo is fout hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:29 schreef DaniqueV het volgende:
Logo van de tattooshop
[ afbeelding ]
http://www.clip-arty.co.u(...)product_id=180&tag=L
Owww arme haanquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:31 schreef DKUp het volgende:
Djezzie achter de computer, hij is dus wakker geworden.
Deze klopt maar hier hebben ze hem dus van gejatquote:
Klopt, eerste wat ik zag was Greet die naar de yurt liep. Maar kon zijn dat hij nog achter de pc zat.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:33 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Ook Gerrit was wakker. Kruipt net weer in bed
Nee naast hem.quote:
Een bezoeker op de markt zal vast wel tegen hun zeggen dat het logo niet helemaal klopt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:33 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Deze klopt ;-) maar hier hebben ze hem dus van gejat
Ja, zo gaat het altijd na een SL.quote:
Welke shift ga je?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:35 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Een bezoeker op de markt zal vast wel tegen hun zeggen dat het logo niet helemaal klopt.
Kwestie van 2 zwarte lijntjes op een andere plek zetten en 2 bestaande zwarte lijntjes weer geel verven.
Snot opgehaald komt er met 100% zekerheid in voorquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, zo gaat het altijd na een SL.![]()
Straks de speculaties weer.
'Jessie heeft dit/dat/zus/zo gedaan'
OOk dat, hij klopt niet van ze maar ook dit is niet eens een eigen ontwerp maar gewoon jatten van internet en die buigingen net anders laten lopenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:35 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Een bezoeker op de markt zal vast wel tegen hun zeggen dat het logo niet helemaal klopt.
Kwestie van 2 zwarte lijntjes op een andere plek zetten en 2 bestaande zwarte lijntjes weer geel verven.
Je ziet toch zelf ook dat hij achter de PC zit!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, zo gaat het altijd na een SL.![]()
Straks de speculaties weer.
'Jessie heeft dit/dat/zus/zo gedaan'
Daarstraks zat Gerrit achter de computer, dus ik maak nu een aanname (quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Klopt, eerste wat ik zag was Greet die naar de yurt liep. Maar kon zijn dat hij nog achter de pc zat.
Snotkoker, kampbeul, mag allemaal.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Snot opgehaald komt er met 100% zekerheid in voor
Ah ja ...dat ga je ook bij een tattoo doen?..quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:35 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Maar wat is er in de tussentijd gebeurd?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:37 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf ook dat hij achter de PC zit!
Touw om zijn nek. Doodsteek geven. Allemaal geoorloofdquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Snotkoker, kampbeul, mag allemaal.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Ah ja ...dat ga je ook bij een tattoo doen?..
Ik kan dit geen jatten noemen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
OOk dat, hij klopt niet van ze maar ook dit is niet eens een eigen ontwerp maar gewoon jatten van internet en die buigingen net anders laten lopen
Dat deed Myleentje al de hele dagquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:40 schreef Crabapple het volgende:
Jessie de snotsnuiver heeft al enkele minuten niet gesnoven!
En vergeet Franny niet. Die kan er ook wat vanquote:
Zelf zal ze pas weer rond de klok van 11 uit haar nest komen rollen. Misschien nog later want er zit behoorlijk wat Schultenbrau in.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:39 schreef DKUp het volgende:
We horen in de ochtend wel wat Myleentje heeft geflikt.
Kweely doet het ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En vergeet Franny niet. Die kan er ook wat van
Nou hooguit 2 en Tante Sidonia staat alweer strak..en vergeet al dat mank-up gedoe niet ...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zelf zal ze pas weer rond de klok van 11 uit haar nest komen rollen. Misschien nog later want er zit behoorlijk wat Schultenbrau in.
Ja hoor, misschien wel 2 blikken. Nou nou, Poeh Poeh, dan ben je wel helemaal bezopen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zelf zal ze pas weer rond de klok van 11 uit haar nest komen rollen. Misschien nog later want er zit behoorlijk wat Schultenbrau in.
Best apart. In Uto1 hadden weinig er last van van verkouden zijn. Vrijwel nooit iemand.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:44 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Eén broeinest van virale infecties daar
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:45 schreef DKUp het volgende:
Nu al zin in die weetjes over hondsdolle vleermuizen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:45 schreef DKUp het volgende:
Nu al zin in die weetjes over hondsdolle vleermuizen.
Kan best zijn ..maar als je al niet helder van geest bent en er dan ook nog eens 2 van die blikken achteraan tieft ..dan euhhh.. ja nou dan euuuhhh ...ga je hanen grijpen...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:44 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ja hoor, misschien wel 2 blikken. Nou nou, Poeh Poeh, dan ben je wel helemaal bezopen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En vergeet Franny niet. Die kan er ook wat van
Vieze meisjes....quote:
Niet waar, zowel Iwan als Jessie liepen continue te rochelen en te fluimen als ze buiten liepen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Best apart. In Uto1 hadden weinig er last van van verkouden zijn. Vrijwel nooit iemand.
Allemaal gehard door de viezigheid
Daarbij hoor je van iedereen daar dat alcohol er blijkbaar harder inhakt dan wat ze buiten gewend zijn. Daarbij zijn het ook nog halve liters die ze wegwerkenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:46 schreef snetje het volgende:
[..]
Kan best zijn ..maar als je al niet helder van geest bent en er dan ook nog een 2 van die blikken achteraan tieft ..dan euhhh.. ja nou dan euuuhhh ...ga je hanen grijpen...
Die dieseldampen zijn verre van gezond voor Jessie, tenzij hij een goed filter aan zijn Cpap apparaat heeft zitten.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:45 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Best apart. In Uto1 hadden weinig er last van van verkouden zijn. Vrijwel nooit iemand.
Allemaal gehard door de viezigheid
Klopt, maar dat is niet echt verkoudheid. Chronisch snot gedoe. Vooral ook omdat ze veel buiten zijn denk ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:47 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Niet waar, zowel Iwan als Jessie liepen continue te rochelen en te fluimen als ze buiten liepen.
Johan.quote:
Mis je niks aanquote:
Wat is dit voor zelfgeilerij?quote:
quote:
Mag ook.quote:
Johan Baum bedoel ik.quote:
Op dit ontwerp wel, is door hun eigen kunstenaar ontworpen en zit copyright en zo op, Kijk maar bij de bepalingen. Hier kwam toen ook die stier vandaan van Ruud en Rowena, daar hebben zij volgens mij later ook gedonder mee gekregen?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:39 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ik kan dit geen jatten noemen.
De Celtic knot bestaat al duizenden jaren en er zit geen copyright op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Nee dat liep een beetje mankquote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mag ook.![]()
Die heeft zijn ding niet kunnen doen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Leerde net om op eigen benen te staan..
Ze hebben daar inderdaad minder prikkels als buiten ... eigenlijk wat wij hier buiten hebben vind ik al abnormaal..in Utopia eigenlijk normaal...wat ook opvalt daar is dat niemand klaagt over het gemis van hun telefoon...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Daarbij hoor je van iedereen daar dat alcohol er blijkbaar harder inhakt dan wat ze buiten gewend zijn. Daarbij zijn het ook nog halve liters die ze wegwerken
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Op dit ontwerp wel, is door hun eigen kunstenaar ontworpen en zit copyright en zo op, Kijk maar bij de bepalingen. Hier kwam toen ook die stier vandaan van Ruud en Rowena, daar hebben zij volgens mij later ook gedonder mee gekregen?Bender werd Bendr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Stapje voor stapje...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:54 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Leerde net om op eigen benen te staan..
Dat ook jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Die sliepen toch al?..quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
Kaylee heeft het heel moeilijk mee hoor,ze is meer van het appen.
In het EKTE leven, BUITEN.quote:
Ik haar in ieder geval nadat ze meer dan 5 seconden loopt te kwelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haar zus schreef dat,nu kan je niet meer appen,maar moet je praten.quote:
Klopt. Alles voor de aandacht.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:41 schreef snetje het volgende:
[..]
Mylene sprong zowat op alles waar maar een piemel aan zit in het begin ...rende achter Jessie aan ..lekker bakken met een Adriaan ...lag uren lang bij Gerrit onder de dekens..Brandon sloeg ze ook niet over ...alleen Jens hapte...
Haha dat denk ik ook, en dat een keer of 100quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:37 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Snot opgehaald komt er met 100% zekerheid in voor
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 06:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie ligt nog in Snorkelland...
[ afbeelding ]
GM Fritsiequote:
Gm Amphora, tja het is dan ook nog vroeg!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 06:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
GM Fritsie. Ze pitten allemaal nog
En die vroege vogels dan die er om 5 of 6 uur uit zijn dan? Die zijn er niet....quote:Op zaterdag 30 maart 2019 06:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gm Amphora, tja het is dan ook nog vroeg!
Oh, wacht, weekend natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 06:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En die vroege vogels dan die er om 5 of 6 uur uit zijn dan? Die zijn er niet....
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 06:30 schreef Amphorapotje het volgende:
Jens is aan het friemelen, maar daar ga ik niet op wachten.
Ja, het ziet er niet vrolijk uit zo op de vroege morgen.quote:
zullen vast nog wel meer wilde dieren rondlopen, konijnen e.d.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 07:52 schreef Dotteke het volgende:
Adje gaat met iedereen een avond zitten een vragenuurtje.
Hij wil weten wat er in mensen omgaat. |o ook met Franny.
Dan ga ik je alles vragen over Tim, zegt hij.
Over Tim, dat is toch niet interessant, zegt Fran.
Nee, hoor stelt Adje haar gerust, het gaat om Franny.
EIndelijk gaat het eens over mij, zegt Franny
Er wordt door de dieren aan de bodembedekkers gevreten, ik vermoed maar zo dat dat Katie is
hij heeft het wel hoog in de bol als hij denkt dat hij zelf de reden is dat Mike is weggegaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 07:57 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie de man achter Jessie is, zegt Adje.
Dat wilde Mike ook en vlak daarna was Mike thuis, zegt Jessie
Tja, dat is Jessie, die denkt alles te zijn en te kunnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 07:59 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft het wel hoog in de bol als hij denkt dat hij zelf de reden is dat Mike is weggegaan.
Ik denk eerder dat Mike het hele Utopia zat was en familie miste ..
Doen ze de hele ochtend al, net zowat na iedere zin.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:11 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
Gepikt van FB ,Dit stond gewoon op de krant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Pfff hij maakt een geintje.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 07:59 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft het wel hoog in de bol als hij denkt dat hij zelf de reden is dat Mike is weggegaan.
Ik denk eerder dat Mike het hele Utopia zat was en familie miste ..
Is hij op oorlogspad ?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:16 schreef Dotteke het volgende:
Jessie gaat weer mensen wakker maken.
[ afbeelding ]
Mylene wilde hem in de boot gooien bij jessie met haar aangeschoten kop. Maar kwam sl toen ze die haan ging pakkenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:17 schreef Dotteke het volgende:
Wat is er met de haan gebeurd dan?
|Trots verteld Jessie tegen Adje dat hij de deur kapot getrokken heeft
Ja hij mag dat het, heeft gewoon een deur kapot getrokken. de mafklapper.quote:
Ik had 100 hanen bij hem in de boot gezet. Moet di ezelf maar niet zo i ntens gemeen doen om de hanen te nemen om andere wakker te maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mylene wilde hem in de boot gooien bij jessie met haar aangeschoten kop. Maar kwam sl toen ze die haan ging pakken
Ow dit is het verhaal KIP dusquote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Mylene wilde hem in de boot gooien bij jessie met haar aangeschoten kop. Maar kwam sl toen ze die haan ging pakken
Een haan ergens anders neer zetten o o o o wat erg zeg.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:19 schreef krabje het volgende:
[..]
gelijk heeft hij,met dieren moet je niet sollen.
ergens anders neer zetten?in een doos kwakken met je dronken kop kan ik niet normaal vinden.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een haan ergens anders neer zetten o o o o wat erg zeg.
Goedemorgen.En eens.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:22 schreef krabje het volgende:
[..]
ergens anders neer zetten?in een doos kwakken met je dronken kop kan ik niet normaal vinden.
Wat koos zegt heeft niemand het gezien, ze ging het doen en alles is achter een SL gebeurd.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:22 schreef krabje het volgende:
[..]
ergens anders neer zetten?in een doos kwakken met je dronken kop kan ik niet normaal vinden.
Ik ook niet,gewoon met je poten ervan afblijven.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:22 schreef krabje het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:22 schreef krabje het volgende:
[..]
heb jij gezien dat ze het niet gedaan heeft?wat je al zegt het zat achter een SL,ik ga af op wat er word gezegd.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat koos zegt heeft niemand het gezien, ze ging het doen en alles is achter een SL gebeurd.
Heb je gezien dat ze het gedaan heeft?
dus dat,wat ze ook gedaan heeft er is iets gedaan met die haan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:24 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik ook niet,gewoon met je poten ervan afblijven.
Nee,de hanen kwamen rond een uur of 8 s`avonds.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:25 schreef Dotteke het volgende:
Heeft Jessie niet zelf midden in de nacht die hanen uit een doos gehaald en in de kinderboerderij gezet?
Op wat hier gezegd wordt, oke dan weet ik genoeg.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:26 schreef krabje het volgende:
[..]
heb jij gezien dat ze het niet gedaan heeft?wat je al zegt het zat achter een SL,ik ga af op wat er word gezegd.
had jessie ze in een doos gedaan?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:25 schreef Dotteke het volgende:
Heeft Jessie niet zelf midden in de nacht die hanen uit een doos gehaald en in de kinderboerderij gezet?
niet op wat hier in de cos gezegd word nee,op wat er op stream word gezegd.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op wat hier gezegd wordt, oke dan weet ik genoeg.
Ik heb het helemaal niet gezien, daar vraag ik wat er gebeurd was, en ik las dat er een sl kwam.
Nou 8 uur of 9 uur of 00.00 een haan of een kip in een kartonnen doos doen is niet zo erg.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,de hanen kwamen rond een uur of 8 s`avonds.
Nee dit vind ik ook niet normaal .quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:22 schreef krabje het volgende:
[..]
De hanen werden niet door een dronken meid binnen gebracht.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou 8 uur of 9 uur of 00.00 een haan of een kip in een kartonnen doos doen is niet zo erg.
ALs ze vervoerd worden gebeurd het ook, zo kwamen ze ook binnen.
Maar ja het is \myl die iets bij Jessie gedaan heeft, dat wordt zeker erger gemaakt dan het is
Hij heeft ze wel laten komen. Maar ik vemoed maar zo als Jessie het wel gedaan had het ook niet erg was geweest.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De hanen werden niet door een dronken meid binnen gebracht.
hoe denk je dat die hanen daar zijn aangeleverd ?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:22 schreef krabje het volgende:
[..]
Dronken of niet dronken ze zaten in een doos bij binnenkomst, dus zo erg is dat niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De hanen werden niet door een dronken meid binnen gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |