Dat is dus niet zo makkelijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ik jou was dan zou ik gelijk mn hele geboortedorp kopen.
Heb je niet zo'n systeem als in Frankrijk dat je huis van bejaarden voor discount kan kopen maar ze mogen wel blijven wonen tot de dood of bejaardenhuis?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:26 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo makkelijk.
Er wonen dus maar een paar families, en zo vaak gaat er niet 1tje (bijna) dood.
Niet officieel, maar zo heb ik dat wel met de verkoper afgesprokenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb je niet zo'n systeem als in Frankrijk dat je huis van bejaarden voor discount kan kopen maar ze mogen wel blijven wonen tot de dood of bejaardenhuis?
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:27 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Niet officieel, maar zo heb ik dat wel met de verkoper afgesproken
Wel genotsdorp hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn oom heeft dat gedaan in Frankrijk met een boerderij die hij toen gelijk heeft verbouwd. Stukje als vakantiehuis en grootste deel nog steeds voor die oudjes maar wel helemaal geupdate. Moesten ze ook beetje huur betalen vanwege verbouwing. Kwamen ze ieder jaar zelf met een berekening voor nieuwe huurbedrag terwijl het wisselgeld was voor gemiddelde Nederlander.
OudjesPrincipes en moraal
Oh ja dat wou ik je nog zeggenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:32 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Wel genotsdorp hoor.
Al is er alleen een kerk (elke ochtend druk), een kroeg en een buurtwinkel.
Schijnbaar niet bij jouw vriendin.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hier in Limburg leeft katholieke geloof echt nog inso.
Nee die is niet eens gedoopt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:34 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Schijnbaar niet bij jouw vriendin.
Moeten ze wel gedoopt zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het lijkt erop dat mn kinderen alsnog communie gaan doen dus![]()
Ze doen hier nu een soort spoedcursus katholiek voor kinderen op katholieke scholen. Zodat ze mee kunnen doen met rest vd klas. Dopen en dan gelijk door naar communieklas.quote:
Echt he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |