Nee die was er ook. Daar heb ik ook foto's van, maar ik dacht laat ik niet net zoals nieuwe moeders gelijk een hele reportage op facebook zettenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk ook hoe de moederhond eruit ziet, straks heeft hij een teckel verkracht.
Ik woon ook al niet in het zuiden.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:07 schreef AFCNiels het volgende: [..] Dat soort dingen heb je volgens mij echt alleen in het zuiden van het land.
Dat kan. Ik zit niet zo in de numerologie.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens Charlotte heeft dit betekenis.
Velen zullen het waarschijnlijk wel eens hebben meegemaakt.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat kan. Ik zit niet zo in de numerologie.
@GGMM vindt dit leukquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn neefje is logeren ik vond hem al beetje wijdbeens lopen maar het begint nu ook te ruiken.
Wat vind je van de hond in de OP?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee die was er ook. Daar heb ik ook foto's van, maar ik dacht laat ik niet net zoals nieuwe moeders gelijk een hele reportage op facebook zetten
Lage kwaliteit foto.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vind je van de hond in de OP?
Dan praat me gvd eens bij.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je weer zwanger geraakt, je mist nu alles.
Als ik moet gokken is dat een drentsche patrijs.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vind je van de hond in de OP?
Klootzak.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk dan in de app stomme kut.
Godverdomme en die van mij is stomquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:11 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Lage kwaliteit foto.
Ziet er verder uit als een zeer goede hond
Vind gewoon rare vorm kop hebbenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Godverdomme en die van mij is stom![]()
Ik dacht dat we vrienden waren
Ja dat wel het blijven Japanse honden he?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:12 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Vind gewoon rare vorm kop hebben
en soort spleetoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |