Niet zo mopperen buurman.....zo hard praat ik helemaal nietquote:Op maandag 1 april 2019 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een heerlijke dag, de zon schijnt, de buren screeuwen de boel bij elkaar als ze met elkaar praten, honden die de hele dag blaffen
Was een man dus dat lijkt mij sowieso lastigquote:Op maandag 1 april 2019 19:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet zo mopperen buurman.....zo hard praat ik helemaal niet
Ha haquote:Op maandag 1 april 2019 19:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Was een man dus dat lijkt mij sowieso lastig
Ja die kunnen echt agressief over komenquote:Op maandag 1 april 2019 20:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier eenden.....en de mannetjes lijken elkaar wel te willen vermoorden![]()
Ik ook.....maar ze zijn wel lief de vrouwtjes aan het beschermen zodat die nestjes kunnen maken....quote:Op maandag 1 april 2019 20:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja die kunnen echt agressief over komen
Krijg er soms een knop van in mijn maag
Dat denk ik ook. Voor het eerst 7 of 8 nachten en dagen samen. Ben zo benieuwd en heb er zin in!quote:Op maandag 1 april 2019 19:49 schreef Sarabi het volgende:
Gewoon voor een vakantie zonder ruzie gaanmoet kunnen
Eens. Maar sommige mensen raken geïrriteerd van reizen. Vertraging. Regen. Je tas open moeten maken bij de douane. Een vreemde taal. Noem maar opquote:Op maandag 1 april 2019 20:01 schreef S95Sedan het volgende:
Maar om in te haken op waar het over ging, ik snap ruzien als je weg gaat met iemand nooit, toch zonde van de leuke tijd samen.
Killereenden.... Ze verdrinken elkaar soms ook per ongelukquote:Op maandag 1 april 2019 20:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ook.....maar ze zijn wel lief de vrouwtjes aan het beschermen zodat die nestjes kunnen maken....
Sommige mensen lijken het wel leuk te vinden om ruzie te maken lijkt wel....quote:Op maandag 1 april 2019 20:01 schreef S95Sedan het volgende:
Maar om in te haken op waar het over ging, ik snap ruzien als je weg gaat met iemand nooit, toch zonde van de leuke tijd samen.
Daar zet je je dan toch overheen voor degene waar je van houdt?quote:Op maandag 1 april 2019 20:15 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Eens. Maar sommige mensen raken geïrriteerd van reizen. Vertraging. Regen. Je tas open moeten maken bij de douane. Een vreemde taal. Noem maar opEn dan maak je ook sneller ruzie.
Zelf ook slechte ervaring mee helaas, op m'n verjaardag met 38graden koorts notabene, pas toen ik linea recta naar huis wou rijden kon er normaal gedaan worden.quote:Op maandag 1 april 2019 20:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sommige mensen lijken het wel leuk te vinden om ruzie te maken lijkt wel....
Dan ga je er van uit dat het van 1 kant komtquote:Op maandag 1 april 2019 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar zet je je dan toch overheen voor degene waar je van houdt?
[..]
Het hoeft niet perse van een kant te komen. Uiteindelijk is op zon moment ervoor kiezen geen ruzie te maken ook een optie. Maar ik zie de meerwaarde van ruzie maken sowieso niet.quote:Op maandag 1 april 2019 20:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan ga je er van uit dat het van 1 kant komt
Maar in stressvolle situaties heeft iedereen nu eenmaal een korter lontje
Knap als je er altijd zo rationeel in kan staanquote:Op maandag 1 april 2019 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het hoeft niet perse van een kant te komen. Uiteindelijk is op zon moment ervoor kiezen geen ruzie te maken ook een optie. Maar ik zie de meerwaarde van ruzie maken sowieso niet.
Denk dat het ook wel gezond isquote:Op maandag 1 april 2019 20:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nou ja soms moet je allebei wel kunnen uitrazen......dan kan daarna de lucht weer opklaren
Ja precies.....en omdat m'n ex en ik het eerst konden uitvechten konden we uiteindelijk goed uit elkaar, vooral voor de kinderen...quote:Op maandag 1 april 2019 20:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel gezond is
Anders ga je alles maar opkroppen
Wat ik al zei, ik zie de toegevoegde waarde van ruzie maken sowieso niet, mij is altijd geleerd om met woorden/praten m'n punt te maken.quote:Op maandag 1 april 2019 20:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Knap als je er altijd zo rationeel in kan staan
Ja leuk maar je zit op elkaars lip en bent samen weg, uitrazen prima maar vaak heb je daar als je weg bent niet echt mogelijkheid toe.quote:Op maandag 1 april 2019 20:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nou ja soms moet je allebei wel kunnen uitrazen......dan kan daarna de lucht weer opklaren
Ja maar dan ga je er dus van uit dat je altijd op elk moment rationeel kan reagerenquote:Op maandag 1 april 2019 20:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat ik al zei, ik zie de toegevoegde waarde van ruzie maken sowieso niet, mij is altijd geleerd om met woorden/praten m'n punt te maken.
[..]
Kan ook niet.quote:Op maandag 1 april 2019 20:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja maar dan ga je er dus van uit dat je altijd op elk moment rationeel kan reageren
De meeste mensen kunnen dat niet 100% van de tijd en reageren soms uit emotie
Zeker als je 24/7 bij elkaar bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |