Die op de magnetron stel ik niet in want deel stopcontact met die van oven. Dus anders kan ik hem 3x per week opnieuw instellenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:23 schreef quickstepster het volgende:
Ik moet die op de combimagnetron verzetten. Verder heb ik ook geen klokken in huis
Ja sinds een uur is hij hier dus helemaal weg. Maar daarvoor gelukkig wel lekker in het zonnetje gezeten.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 15:44 schreef Sarabi het volgende:
Ja hier is de zon ook even weg
Vanmorgen was het lekkerder in de tuin
Nu sowieso naar binnen voor de kwalificatie
Oja dat is wel jammerquote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:06 schreef _Hestia_ het volgende:
Lekker @:Sarabi
Baal er wel van dat Ajax-PSV en de race morgen tegelijkertijd zijn. Weer klooien met 2 schermen.
Beter begon voetbal gewoon om half 3 ipv kwart voor 5.
Oja jij hebt dat buikdansfestival morgen natuurlijk. Dan maar opnemen dus!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 17:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja dat is wel jammer
Ik ben nog niet thuis als de race is
Ahw....why??quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:43 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een bagger dag vandaag![]()
En dan was het nog wel zulk mooi weer.
Geen idee, dat is het hem nou juistquote:
Ja ik ken ze......van die mêh dagen.......dan is echt niks leuk.....quote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee, dat is het hem nou juist
Soms dan heb je wel eens zo'n dag toch dat je je bagger voelt maar niet echt weet waar het door komt.
Het is niet eens dat niks leuk isquote:Op zaterdag 30 maart 2019 19:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ik ken ze......van die mêh dagen.......dan is echt niks leuk.....
Je verwachtte iets en het gebeurde niet??quote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is niet eens dat niks leuk is![]()
Alleen een gevoel alsof er iets stond te gebeuren oid.
Nee ik verwachtte niets en er gebeurde ook niets, dus in dat opzicht is het wel positiefquote:Op zaterdag 30 maart 2019 20:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je verwachtte iets en het gebeurde niet??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |