Daar is het trash tv voor!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar het kijkt zo lekker weg![]()
hoewel dit seizoen ietwat tegenvalt
Dit is het eerste seizoen wat ik kijk, werkt beter dan mn slaappillenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar het kijkt zo lekker weg![]()
hoewel dit seizoen ietwat tegenvalt
Uiteindelijk vind ik dat soort programma's wel intrigerendquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:09 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Maar dat is niet alleen hersenloos, maar ook zonder normen, waarden of echte liefde. Je relatie testen door ze als een ezel een wortel voor te houden. Bah
Dit ja.......Rodanya die zegt dat haar vriend de temptation moet opzoeken......maar als een meid hem vastpakt op de jetski dan is zij ineens een slet? Hoe dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteindelijk vind ik dat soort programma's wel intrigerendHoe makkelijk mensen iets weggooien of hoe laag standaarden soms al zijn voor een beetje aandacht/geld/vul maar in wat.
Ja dat is inderdaad een beetje vaag. Maar ook hoe die echte Demi reageert. Lijkt wel of ze wat aan het zoeken zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dit ja.......Rodanya die zegt dat haar vriend de temptation moet opzoeken......maar als een meid hem vastpakt op de jetski dan is zij ineens een slet? Hoe dan?
Het kijkt écht lekker weg hè ha haquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een beetje vaag. Maar ook hoe die echte Demi reageert. Lijkt wel of ze wat aan het zoeken zijn.
Veel is er alleen nog niet aan de hand.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het kijkt écht lekker weg hè ha ha
Saai seizoen inderdaad....quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veel is er alleen nog niet aan de hand.
Leukleuk!!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:24 schreef Restyler het volgende:
Jeetje wat heb ik een zwaar leven. Vriendin heeft de halve broodafdeling van de Albert Heijn gekocht, omdat ik de woorden "boswandeling", "morgen mooi weer" en "picknicken" heb genoemd. Raad eens wie de halve broodafdeling morgen mag mee sjouwen.![]()
Vorige (geen vips) was beter ja. Hoewel ik die ook met verbazing heb zitten kijken.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Saai seizoen inderdaad....
Geen ideequote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:22 schreef _Hestia_ het volgende:
Hoe laat komt vriendlief @:Quickstepster? Veel plezier samen
Hier geen plannen, wordt een weekend heel rustig aan doen denk ik
Ah oke, dat is al bijna. Die paar uurtjes zijn zo om. Lekker lang douchenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:31 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Geen ideemeestal is hij er zo tussen 11-12. Hij appt als hij onderweg is.
Ik ga zo even strategisch stofzuigen en daarna heerlijk lang onder de douche staan
Ben alvast begonnen met die zware klok.......elk uur een paar centimeter verzettenquote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:53 schreef quickstepster het volgende:
Douchen was lekker! En wat een heerlijk weerdit vraagt om een wandeling/terrasje/ijsje!
Vergeten jullie vannacht de klokken niet?
Ik heb geen eens een echte klok in huisquote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:53 schreef quickstepster het volgende:
Douchen was lekker! En wat een heerlijk weerdit vraagt om een wandeling/terrasje/ijsje!
Vergeten jullie vannacht de klokken niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |