Klopt.......maar dan is het nog niet makkelijk om thuis te zitten.....quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:53 schreef S95Sedan het volgende:
Beter goed uitzieken dat alles weer goed genezen is dan dat je straks weer last hebt toch?
Je hebt toch wel hobby's of dingen om je mee te vermaken?quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Klopt.......maar dan is het nog niet makkelijk om thuis te zitten.....
Ik vermaak me prima hoor! Zit er alleen vandaag een beetje doorheen......quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt toch wel hobby's of dingen om je mee te vermaken?
Zit dan ook al negen weken thuis hè.......en kwam toevallig een cliënt tegen bij de therapeut dus dan is het gemis wel even extra confronterend.....maar goed, vandaag even een dip......morgen weer een glimlach!quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:49 schreef Sarabi het volgende:
Ik verveel me nooit thuis
Maar snap wel als je leuk werk hebt dat je dat dan mist
Zelfs na 9 jaar zou ik me niet vervelenquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zit dan ook al negen weken thuis hè.......en kwam toevallig een cliënt tegen bij de therapeut dus dan is het gemis wel even extra confronterend.....maar goed, vandaag even een dip......morgen weer een glimlach!
Vervelen ken ik ook echt niet inderdaad......maar ik mis inderdaad al die gezellige babbels van m'n cliëntenquote:Op dinsdag 2 april 2019 15:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zelfs na 9 jaar zou ik me niet vervelen
Daarom is vervelen en een gemis ook andersjij mist echt iets (leuks)
Maar je hebt het ergste achter de rug, (samen met de fysio) ben je goed op weg naar weer te kunnen werken
Dipje heeft iedereen wel eens, hopelijk is het morgen beter.quote:Op dinsdag 2 april 2019 14:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima hoor! Zit er alleen vandaag een beetje doorheen......
Komt goedquote:Op dinsdag 2 april 2019 16:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dipje heeft iedereen wel eens, hopelijk is het morgen beter.
Fijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |