Waarom niet vanaf vandaag? Slappelingquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:10 schreef Solotov het volgende:
[..]
nog steeds niet gerookt
vanaf maandag ook niet meer blowen
spannond
het leven in het algemeen, gelukkig gaan we allemaa doodquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn leven valt soms gewoon enorm tegen
nee hoor, of sinds wanneer zou ik dat moeten wetenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja maar je wist al dat ik een verschrikkelijk mens ben
ja kan ook maar dan moet ik wat weggooienquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom niet vanaf vandaag? Slappeling
2019-03-29 17:11:00 of enkele seconden daarna omdat je het waarschijnlijk niet in dezelfde seconde hebt gelezenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee hoor, of sinds wanneer zou ik dat moeten weten
want je hebt geen vrienden die het zouden willen hebben? zou dat overigens ook niet doen maar het is wel een excuusje ofcoursequote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:11 schreef Solotov het volgende:
[..]
ja kan ook maar dan moet ik wat weggooien
Gelukkig wel zegquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het leven in het algemeen, gelukkig gaan we allemaa dood
maar die post staat al in verleden tijd dus dan wist ik het al op dat moment..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
2019-03-29 17:11:00 of enkele seconden daarna omdat je het waarschijnlijk niet in dezelfde seconde hebt gelezen
Dan doe je dat, weet je meteen dat je het meent.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:11 schreef Solotov het volgende:
[..]
ja kan ook maar dan moet ik wat weggooien
Fucking hellquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Trap er niet in, voor je het weet zit je de hele dag teken uit haar poes te halen haha
Daaromquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Begrijpelijk, vind het ook maar saaie beesten
Ik ben he-le-maal in de war nuquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar die post staat al in verleden tijd dus dan wist ik het al op dat moment..
heb geen leeftijd in mn hoofd zitten maar denk dat het straks gewoon mooi is geweestquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelukkig wel zeg
Hoe oud wil jij worden?
true truequote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan doe je dat, weet je meteen dat je het meent.
Ik draag je welquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb geen leeftijd in mn hoofd zitten maar denk dat het straks gewoon mooi is geweest
leven is zwaar
in die post van 17:11 staat dat ik het al WIST en als ik dan vraag oh sinds wanneer dan kun je niet verwijzen naar een post waarin staat dat ik het toen al zou wetenquote:
Als je iets niet wil dan is er altijd een excuus.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
want je hebt geen vrienden die het zouden willen hebben? zou dat overigens ook niet doen maar het is wel een excuusje ofcourse
Enigszins, waarvoor dank.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in die post van 17:11 staat dat ik het al WIST en als ik dan vraag oh sinds wanneer dan kun je niet verwijzen naar een post waarin staat dat ik het toen al zou wetenwerkt dit ophelderend
nee dat vind ik echt kut voelen of ik moet gewoon heel erg moe en/of dronken zijn. Dan naar bed getild wordenquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:13 schreef JimmyDean het volgende:
Behalve Cachie zitten er niet echt mooie vrouwen hier. Misschien SE maar dat blijft gissen.
Oke dan enkel in dergelijke situatiesquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee dat vind ik echt kut voelen of ik moet gewoon heel erg moe en/of dronken zijn. Dan naar bed getild worden![]()
![]()
Ik heb net nog een mooie selfie gemaaktquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb gewoon een selfie gestuurd die per ongeluk super goed gelukt was op mijn 15e.
Stuur maarquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb net nog een mooie selfie gemaakt
Watjequote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:16 schreef JimmyDean het volgende:
Gvd ben al een paar dagen half ziek en allerlei dingen gepland dit weekend... Lekker feesten met griep en een loopneus
hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb gewoon een selfie gestuurd die per ongeluk super goed gelukt was op mijn 15e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |