Jaquote:
Ik ga nog liever dood.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:59 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel wat voor je
@:kluun1985?
@:jigggy?
Maar ik weet het ongeveer wel hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het zijn er heel veelen ook echt ALLEMAAL dezelfde gebouwen
Neequote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wordt er niet goed voor je poes gezorgd?
Jawel, alleen nogal laat. Las deze posts niet dus dacht dat het over Kuroi gingquote:
Ik wil graag rustig op mijn Facebook kunnen kijken zonder dat ik zie dat Ria er om moest lachen, ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan open je geen facebook. Jeetje hey hoe moeilijk kan het zijn
Wil je nou een man of wil je toch nietquote:
Ze noemt haar poes toch ook Kuroi hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, alleen nogal laat. Las deze posts niet dus dacht dat het over Kuroi ging
Dat ging het ookquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, alleen nogal laat. Las deze posts niet dus dacht dat het over Kuroi ging
Ik heb mijn grenzen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:00 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wil je nou een man of wil je toch niet
omdat je er geen meer hebt? ja weenie he, maar jij stelt de vraag dus ik verzin gewoon een antwoordquote:
Het begint nu wel verwarrend te wordenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
andersom dus he hahaha xD jezus man zo simpel gadverdamme
het onderwerp is al lang voorbij man, echt verwarrendquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het begint nu wel verwarrend te worden
Denk dat je verkeerd leest dan.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen snoeiharde seks, maar zag dat het om de kat ging.
Maar dan is het eerder "nog steeds"quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat je er geen meer hebt? ja weenie he, maar jij stelt de vraag dus ik verzin gewoon een antwoord
Oh mag in DM hoor maar dat is ook op FOK! Hahahhaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja doei, ik ga niet alles op FOK! zeggen.
Was nog niet klaar.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het onderwerp is al lang voorbij man, echt verwarrend
Nee gaat om haar poesquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen snoeiharde seks, maar zag dat het om de kat ging.
Ja zo snel is het niet over hoor,quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:02 schreef Crack_ het volgende:
Oh het is nog helemaal niet voorbij, excuses
Net als met geld hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:03 schreef Crack_ het volgende:
Gaan we nu weer zo'n periode tegemoet dat Ama iedere dag komt zeggen dat ze een man wil maar dat ze er verder niet zo veel aan doet om die te krijgen
Ja het is mooi weer.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:03 schreef Crack_ het volgende:
Gaan we nu weer zo'n periode tegemoet dat Ama iedere dag komt zeggen dat ze een man wil maar dat ze er verder niet zo veel aan doet om die te krijgen
Die wil ze dus eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:03 schreef Crack_ het volgende:
Ben niet eenzaam hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 17:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die wil ze dus eigenlijk niet.
Maar iedereen is wel eens eenzaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |